Полски компютър на газов инжекцион

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 283
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Полски компютър на газов инжекцион

Мнениеот ivan_pop » Пет 01 апр 2016 20:03


Bai Sando написа:Снимай копчето.
Най-известните са Агис и Стаг.

Има и разни Китайски и Турски крадени от Поляците.И тях за Полски ги броят.




golfer444
Мнения: 419
Регистриран на: Вто 03 ное 2015 22:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Полски компютър на газов инжекцион

Мнениеот golfer444 » Пон 04 апр 2016 18:02


Появи се проблем с уредбата. Не отварям нова тема, надявам се в тази да получа някакъв отговор. Преди няколко дни пътувах на дълъг път над 300 км. На магистрала Тракия както се движех на газ по едно време се чу някакъв сигнал. Помислих си, че е телефона ми, но след 5 минути погледнах към копчето за газта и видях, че карам на бензин. Включих на газ вървеше си и след около 150 км пак направи мизерията, като този път не успях да я включа на газ. Вчера като я подкарах я обърнах на газ и след 200 м. сама се включи на бензин и блокира повече не можеше да се обръща на газ. Днес решен, че ще пътувам на бензин си налях бензин в резервоара. Тръгнах и след 500 м. се чу пак някакъв сигнал натиснах копчето за газта и се обърна на газ..... Сега си работи на газ нормално....




Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Полски компютър на газов инжекцион

Мнениеот agumba » Вто 05 апр 2016 11:36


Тия симптоми, за които пишеш, газаджии са ми казвали, че могат да се появят, при задръстен филтър - хем да имаш газ, хем колата автоматично да си минава на бензин, все едно, че нямаш! Също така ми казаха, че приблизителният пробег, за смяна на филтъра, е 15 хил. км.




golfer444
Мнения: 419
Регистриран на: Вто 03 ное 2015 22:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Полски компютър на газов инжекцион

Мнениеот golfer444 » Вто 05 апр 2016 11:53


agumba написа:Тия симптоми, за които пишеш, газаджии са ми казвали, че могат да се появят, при задръстен филтър - хем да имаш газ, хем колата автоматично да си минава на бензин, все едно, че нямаш! Също така ми казаха, че приблизителният пробег, за смяна на филтъра, е 15 хил. км.

Говорим за филтъра на изпарителя?




инжектопляктор
Мнения: 3684
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 1800ccm 90hp RP
Местоположение: Бургасс

Re: Полски компютър на газов инжекцион

Мнениеот инжектопляктор » Вто 05 апр 2016 18:01


Имаш много задръстен филтър или по-вероятно проблем с някой от клапаните на ГИ. ГИ компютърът има система за предотвратяване на течове. Когато налягането не може да се вдигне в системата за определено време(като датчикът за налягането на газта е на крайна точка - окологазовата рейка), то автоматично се реже подаването на газ, защото го възприема като теч на газ - хем пуска, хем не вдига налягане.
Често компютърът на ГИ не отчита, че има проблем с клапан. А пък едновременно с това пуска газ и не вдига налягане. За това се бърка, че има теч на газ, като такъв няма, а просто не стига газта до където трябва.
Решението е да се намери кой е проблемният клапан, като често проблемът е в бобинката му(те са електромагнитни клапани). Купува се една бобинка(под 10лв), сменя се и пак си в играта.
Другият вариант както казахме, задръстен филтър. Имаш един на изпарителя и един имаш след него по пътя за газовата рейка. Това най-вероятно. Конкретно - зависи от ГИ.




Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 283
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Полски компютър на газов инжекцион

Мнениеот ivan_pop » Вто 05 апр 2016 19:20


ivan_pop написа:Дай снимки на газовия компютър и на ключето за превключване газ/бензин?




SIKO9
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 05 авг 2014 10:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Полски компютър на газов инжекцион

Мнениеот SIKO9 » Сря 15 ное 2017 10:06


Здравейте,
Имам един проблем на ГИ с полски компютър СЕК ЛЕХО. Само, че при мен вдига налягането при отпускане на газта около и след 3000 оборота. Установих го в движение с лаптопа закачен - при отпускане на газта, налягането се вдига до 3.5(където дава грешка за високо налягане) и ме прехвърля на бензин. В някой случаи, ме прехвърля в автоматичния режим(копчето мига) и като натисна пак педала на газта, ме връща на газ. Но в някой случай, когато съм отпуснал газта за повече време - директно ме прехвърля на бензин(копчето изгасва) и трябва да превключвам ръчно на газ чрез копчето. Помислих, че е от изпарителя - смених го и все така си прехвърля. Смених и МАП сензора, но проблема остана.
Някой имал ли е подобен проблем и от какво може да е?





Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта