Golf 3 1.6 ABU газифициране

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 ABU газифициране

Мнениеот Iezekil » Вто 07 мар 2017 21:36


ЗЗа задни пружини ли говорим?За голф по-хубу мисля е да сложиш пружини от седан.Комбовите пружини са по-дебели.Мога да ти предложа бартер-имам от седан.Или ги продай,но не ги съсипвай,като ги срежеш не лягат хубу в тарелката.Обаче тея на снимката що ми се видят дълги,не знам.Пасатските са 10 витки.




Krasi89
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 26 дек 2015 12:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 ABU газифициране

Мнениеот Krasi89 » Пет 10 мар 2017 10:07


На вторични видях пружини от пасат седан, видяха ми се по-дълги (с повече навивки), но дебелината беше може би като на голфета.
Ако наистина тези пружини са от комби, вероятно амортисьорите са по-различни от голфовете, защото в момента пружините са под напрежение (амортисьори идва къс).


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 ABU газифициране

Мнениеот Iezekil » Пет 10 мар 2017 17:26


Навивките са точно 9,5,но на комбата са по-дебели.От там голфа не може ги сгъне и ама седи разтегнат докрай.По-добре от седан сложи,по-меки са но са по-корави от голфовите.
Тея на снимката са бая дълги и не съм сигурен,че са от Пасат.


Krasi89
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 26 дек 2015 12:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 ABU газифициране

Мнениеот Krasi89 » Съб 11 мар 2017 19:47


Тези пружини ги взех от една морга за 50лв. Не знам дали е много или малко, но днеска се сдобих с една такава от корекома (вторични) за 3лв :D
Надявам се да намеря още една че да ги скъся с 1/2 навивки и да видя резултата. По-рано бях гледал един обърнат седан. Останах с впечатление че пружините са със същата дебелина, но с повече навивки от голфовете.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот Iezekil » Нед 12 мар 2017 16:22


Което ако е така,седановите ти вършат по-добра работа от комбовите.Казах ти,имам от седан и с удоволствие ще ги сменя за комбовите,ти като искаш ги съсипвай тях.
Явно съм сгрешил,на комбито са 11 навивки,на седана 10.На голфа като ги чета по снимката са 9.
Дебелина на комбовите 13мм
Дебелина на седановите 11мм.
И да я скъсиш,голфа е лек и ще подскача задницата,самата пружина е корава и няма да се сгъва,с което няма да ти достига комфорта от амортисьора..А и няма да ляга хубаво в тарелката,понеже ще липсва водоравната витка.Така ще контактува в една само точка и има опасности от някои работи+счупване или пробиване.
Разрових се и гледам,за голф се продават на 2 дебелини пружини-10 и 11мм.Съответно виж твоите и пак клоня,да си вземеш седанови.Печелиш 1 витка и евентуално 1мм дебелина.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19138
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот stefan4o » Нед 12 мар 2017 16:47


Не слагай пружина от Пасат комби, че ще се навири много. Най-добре виж как седи със седанови и тогава режи. А аз кога съм ти помагал за ТАП,че ми бягат спомените. Какъв ТАП и за колко пари го взе?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6147
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот ktamen » Нед 12 мар 2017 21:11


Аз съм с пружини от комби, отрязал съм две навивки, щото амортисьора няма да може да се свие докрай, ако не са отрязани. Пружината трябва да може да се сложи на амортисьора без предварително сгъване. Тарелката пасва точно, тя не е предвидена за "водоравни "пружини. И оригиналните не са "водоравни".
Ако искам някакъв комфорт в багажника трябва да има поне половин тон.
Доволен съм от пружините.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот Iezekil » Нед 12 мар 2017 21:32


Странно,имам резервна за комбито и освен,че 2-3те последни витки са по-близо една до друга,то половината на завършващата навивка е водоравно.Нещо като на снимката по-долу.Имам и от седан,там май ъгъла на последната витка е по-друг,но са на амовете още и не мога да ги огледам..
От друга страна кво значи да срежеш,да не кляка под 0,5 тона и да си доволен?Изображение


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6147
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот ktamen » Нед 12 мар 2017 21:39


2 навивки са по-близки от останалите. Функцията им е нещо, като вторите ресори на камионите, дето действат само като е натоварен камиона. Като се натовари пасата, те опират една в друга и не участват в окачването. Точно тях отрязах. Потърси снимка на голфови пружини.
Целта ми беше да мога да товаря много и голфа да е висок, за комфорта не се вълнувам особено.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот Iezekil » Нед 12 мар 2017 21:59


Е да де,ама защо да не сложи седанови?1 витка я няма,по-меки са от комбовите?Има и седанови пружини 13мм,като комбито дебели но да речем по-къси.А и не 2те,последните 3-4 витки са по-близо една до друга,но като ги сложиш и пуснеш комбито,2те крайни се приближават още.Сега отивам да снимам моята.

Всъщност ти се виждат 2те приближени именно защото последната витка е водоравна,което я накланя към предната....
Прикачени файлове
CIMG47391.jpg

Последна промяна от Iezekil на Нед 12 мар 2017 22:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6147
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот ktamen » Нед 12 мар 2017 22:16


Щото с тези мога да товаря повече.


Krasi89
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 26 дек 2015 12:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот Krasi89 » Пон 13 мар 2017 21:02


stefan4o написа:Не слагай пружина от Пасат комби, че ще се навири много. Най-добре виж как седи със седанови и тогава режи. А аз кога съм ти помагал за ТАП,че ми бягат спомените. Какъв ТАП и за колко пари го взе?

Това е темата за тапа: viewtopic.php?f=22&t=461942&p=4489349&hilit=abu+aeb#p4489349
Открих с волтметъра кой е извода за положението на дроселовата клапа.
ТАП-а го купих от автометан, за 120лв като те ми го програмираха за ABU двигател. С него голфета стана като ниско прелитащ самолет :D

Пружините на комбито в началото са по-тънки и с по-гъсти навивки, в момента голфа е висок около 11-12см от гумата до ръбчето на калника и все още е висок!
Другия вариант е да сложа още една бутилка, а може да се подобри и комфорта :D
За сега търся по вторични пружини за да не бързам с рязането на тези.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот Iezekil » Пон 13 мар 2017 21:29


По-тънки друг път.Ония дето си взел/снимал не са пасатови.Какви търсиш сега?


Krasi89
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 26 дек 2015 12:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 1.6 ABU газифициране

Мнениеот Krasi89 » Съб 18 мар 2017 23:14


На вторични имаше няколко пасата, пружините са от пасат комби, освен ако всички са със сменени пружини.
Отрязах навивка и половина и всичко заспа, край на кюткането през дупките :D



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта