Значи е нормално чувствителността да ми е отвита много, след като байпасният винт го държа затворен.
Учуди ме това, че при мен търсейки най-високите стабилни обороти на ПХ никога сместа не се преобогатява. Навсякъде по инструкциите и темите пише, че когато намериш максимума ако затягаш обеднява сместа и оборотите падат а ако продължиш да отвиваш от преобогатена смес също оборотите падат. Докато при мен ако намаля чувствителността дори малко ниските стават неустойчиви, а дори и да отвия докрай целия винт си стоят максимално високи. Може би съм стегнал много крана и затова му е нужна богата смес за да има добри ниски, но пък така за мен се получи най-добър разход и вървеж.
При варианта с по-отвит кран и по-натегната мембрана разхода беше около 3л по висок.
Не съм пробвал единствено както ги настройват повечето руснаци да намалят чувствителността до като мотора почти изгасне и да му дадат ниски с байпасния винт, но много гадно се дави. Ако спра за 5 минути някъде, трябва да паля с газ или да въртя много.
Също странно за мен е, че газаджиите също не ползват байпасния, но може би заради газоанализатора ми натягат мембраната и отвиват крана на маркуча, като също вдигат разхода и при пълна газ на висока предавка колата забива муцуна.