Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот инжектопляктор » Сря 04 яну 2017 0:44


kgkep написа:Най-накрая се получи сравнително нормален разход, след смяната на изпарител и клапан. Даде около 15, 15 и малко на 100... все едно има дупчица в гърнето, но е едва доловимо, постоянно пърпорене никой освен мен не може да го усети.

15-16 газ, освен ако не е чисто градско е много. А относно припукването - и при мен го има на газ.
С тия примитивни газови е ясно, че няма как да се нагласи във всички режими да е добре, но това е то евтинията.
А бедна смес съм чувал, че не е много добре.




kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Сря 04 яну 2017 13:54


Разхода е само градско, като също понякога ми се налага да чакам по 20, 30мин. и я оставям да работи. Също така много често я карам по 5,6 км и тъкмо е позагряла когато я изгася. Сместа ме съмнява че по-скоро е богата, защото винта е доста отвит.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот инжектопляктор » Сря 04 яну 2017 18:52


kgkep написа:Сместа ме съмнява че по-скоро е богата, защото винта е доста отвит.

Без газ-анализатор може да се наглася само на око. Към обикновените газови има възможност за компютърче с ламбда сонда да наглася сместа, но рядко им слагат ламбда-контрол. Ако сложиш такова с ламбда сонда, няма да се чудиш и да имаш проблеми с нагласянето и сместа, обаче финансово дали си струва и дали искаш - ти си знаеш.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Вто 31 яну 2017 13:42


Здравейте, интересува ме при настройката на празния ход ако изключа стъпковото трябва ли с пръста да натиска шока и да го изключа докато е прибрано докрай. Разхода си остана според мен приличен с 20 литра минава около 130км градско. Ниските започнаха да са нестабилни. С прибрано стъпково го врътнах и и боротите отново заспаха, но сега винта за чувствителност е отвит на около 2, 3 оборота преди изпадане, ако започна да го навивам дори и след 1/4 обеднява сместа и почва да се тресе и да падат ниските докато изгасне. Ако го завия още и си включа стъпковото то си оправя оборотите но се усеща че постоянно се бори да ги поддържа нормални.
Просто ме пртеснява да не скочи разхода отново от това, че винта за чувствителността е отвит почти докрай? Също вариант е да го навия и да пусна газ от байпасния, но тогава пък се дави при палене на газ. Ако оставя стъпковото да се грижи за тях при всяко включване на консуматор или спиране колата е пред изгасване за секунда докато стъпкотото реагира.
Отделно с VCDS на 8ма група "корекция на празния ход" числото отива на 20 и нещо, а на бензин се колебае между 0 и 3.
Крана за разхода не искам да го пипам защото в момента съм го нацелил да върви доста добре и както казах разхода е добър.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Вто 31 яну 2017 14:37


Ако завиваш винта за чувствителност-отвиваш за байпасната.
Ако изключиш мотора с натиснат щок-няма обороти.Мотора се изключва за да намериш най-високите стабилни обороти на изпаритела.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Сря 01 фев 2017 0:31


Значи е нормално чувствителността да ми е отвита много, след като байпасният винт го държа затворен.
Учуди ме това, че при мен търсейки най-високите стабилни обороти на ПХ никога сместа не се преобогатява. Навсякъде по инструкциите и темите пише, че когато намериш максимума ако затягаш обеднява сместа и оборотите падат а ако продължиш да отвиваш от преобогатена смес също оборотите падат. Докато при мен ако намаля чувствителността дори малко ниските стават неустойчиви, а дори и да отвия докрай целия винт си стоят максимално високи. Може би съм стегнал много крана и затова му е нужна богата смес за да има добри ниски, но пък така за мен се получи най-добър разход и вървеж.
При варианта с по-отвит кран и по-натегната мембрана разхода беше около 3л по висок.
Не съм пробвал единствено както ги настройват повечето руснаци да намалят чувствителността до като мотора почти изгасне и да му дадат ниски с байпасния винт, но много гадно се дави. Ако спра за 5 минути някъде, трябва да паля с газ или да въртя много.
Също странно за мен е, че газаджиите също не ползват байпасния, но може би заради газоанализатора ми натягат мембраната и отвиват крана на маркуча, като също вдигат разхода и при пълна газ на висока предавка колата забива муцуна. :confused


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Сря 01 фев 2017 13:59


Е да,трите врътки са свързани.За това и се почва от тройника.
А щом палиш на газ си иска от байпасния.
Друг е впроса,дали не е износен самия винт/игла.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот инжектопляктор » Сря 01 фев 2017 14:45


До колкото на мен ми стана ясно от опитите, байпасният винт е газ, която винаги тече, когато клапаните са отворени, а за чувствителността отговаря за отзивчивостта на изпарителя на нуждите на двигателя. Максималната газ се регулира от врътката на кранчето преди смесителната плочка.
Истината е, че съм правил известен брой опити и няма значение колко газ пускаш, има си определено ниво, при което колата се държи най-добре. Аз съм го установил опитно, благодарение на коментари пак от тоя форум.
Опитвах се няколко пъти да я настроя "да върви повече", но повече газ не е равно на повече вървене.
----
Относно делкото - не го въртете до най-високи обороти на двигателя. При мен това води до отрицателен ефект. Нагласих си го там, където двигателят работи най-равномерно на газ. И все пак, всичкото това нагласяне "на око" носи доста сериозна доза субективност...


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Вто 14 фев 2017 13:34


Iezekil написа:Ако изключиш мотора с натиснат щок-няма обороти.


Без да имам проблем с газовата реших да го проверя и резултата е, че и на двете горива пали и работи с напълно затворен дросел на около 400, 500 оборота. Точно пред изгасване.
Нормално ли е или имам проблем с моното, да не би да смуче въздух от някъде. Но пък ако смуче от къде влиза гориво като дросела е затворен? :screwy


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот vaiper 1 » Вто 14 фев 2017 14:53


Хаиде да не се ровим по колите :biggrin
И моята е така при напълно завит на чувствителноста не гасне,но това не е проблем :wink
При мен винта на баипастната газ е отворен на 1/4, винта на чувствителноста от средно положение е навит с 2 оборота а за към мотора, троиника около 2,5 оборота.Изпаритела е Волтран, моно, електрически.
Ако завиеш баипасната газ до краи няма да пали само на газ или поне моята не пали. :wink
Разхода е приемлив при тази настроика,делкото е на 12градуса предварение :th_up


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Вто 14 фев 2017 15:26


Не става въпрос за винта за чувствителност, при мен си гасне ако го завия до край. Говоря за шока на дросела, че когато го натисна и изключа буксата в прибрано положение колата продължава да има някакви ниски, достатъчни да не изгасне на газ и на бензин.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Вто 14 фев 2017 19:18


И си сигурен,че не опира дросела в щока?.Това на загряла кола ли?


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Вто 14 фев 2017 21:42


Да на загряла, няколко пъти го пробвах. Дросела не съм сигурен дали не е опирал в шока, но на 100% стъпковото е прибрано докрай. Иначе нямам оплаквания от работата на моното.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Пон 20 мар 2017 19:24


Разглобих и почистих моното смених тампона, всичко е срегнато и уплътнено. Но продълвава да иска напълно отвит винт на мембраната за да има ниски. Иначе разхода е около 10 извънградско без да се опитвам да карам икономично. Градско към 15, 16/100. Дори започнаха още повече да падат оборотите, при спиране и отвих малко байпасния винт за да я обогатя допълнително.
Не знам сали пружинката на вилката за мембраната където се натяга не е много твърда и реално никога не мога да я преобогатя?
На другите изпарители ако не до половината поне 5, 6 оборота е натегната мембраната. При мен е навит винта една врътка колкото да не изпадне.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Пон 20 мар 2017 19:40


Пускаш байпасната и го завиваш,че да не падне.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта