Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Megasquirt
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Megasquirt » Сря 16 ное 2016 0:14


А така навивай, развивай за да видиш какво ще стане. Наиграй се, после го разглоби и чак тогава го изхвърли. Даже първо разглоби някой изпарител и после го настройвай. Опита който ще събереш - безценен. :th_up




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6198
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Сря 16 ное 2016 6:42


С 5 литра не се засича разход.Сложи поне 10 и ще видиш разлика при засичането.Отделно за повечето изпарители се продава бронзовия винт като ремонтен к-кт.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Сря 16 ное 2016 8:17


Изпарител съм разглабял, хич не ми се занимава да отварям този. :biggrin
Разхода го засичам с 5 литра, защото карам малко и ако сипа 10, 20 литра имам поне за 10 дни дори и да ми гори много. В самия винт ли ми е пеоблема, че да го сменям с рвмонтен? Ремонт на целия изпарител не мисля да правя, тъй като в много теми е ставало на въпрос, че за турски няма смисъл да се ремонтира, ами е по-добре нов.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Контакти:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 16 ное 2016 8:18


Megasquirt написа:Изпарител сменяш без да точиш. Всичко се прави при студен двигател, или сега за зимата при приятно топъл антифриз. Предварително отвиваш капачката и после пак я слагаш преди да разкачаш. Разкачаш тънкото маркуче към казанчето, и наливаш в шише. Набутваш го колкото се може по-надолу. пак го закачаш, и вече си разкачаш изпарителя. Пак в шишето колкото се може наливаш. Едно двулитрово няма да го напълниш и до половината даже. Като свършиш шишето обратно в казанчето и около 200мл. охладителна течност допълнително ще ти трябва.

Още по лесно е, да бутне налягането с отвиване на капачката, ако има налягане, да я завие и после се отвиват двата винта на разш съд и се сваля върху скоростната кутия, така няма да изтича течността от него. Откача се изпарителя отзад и се вдига нависоко, колкото позволяват маркучите. Така изтича само течността от самия изпарител и не се налага обезвъздушаване после.
kgkep написа:Май пак ще е турски щом си доволен и докарваш тоя разход. В няколко теми чета, че има доволни. muns също е писал че вносителя на турските и Ловатото бил един и същ и че работели добре. За смяната не ми е толкова проблем, но просто не ми се разправяше. Той е забутан до десния амортисьор зад маркуча на филтъра. Ако гори по 14 на 100 трябва да мина 35, 36км. с 5Л. Попринцип не карам много и 20/100 да гори няма да ми е огромен проблем, но ме дразни, че е така и по-добре да я карам на бензин ако ще гори по толко.
Въпроса е да си играя ли още с тоя или направо да го хвърлям?
Утре ще му навия месинговия винт, и без това при стегнат винт пак си пуска газ да видя какво ще стане.

Според мен високия разход ти е именно от това, че продължава да се цеди тоя изпарител, дали заради винт, обаче той подпира една мембрана за високото налягане май, та не е във винта проблема


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Сря 16 ное 2016 8:46


Сега ходих да я прместя на паркинга, че се прибрах снощи в 8 и стоя почти на сред пътя през ноща. Проверих винта при мен беше отвит около 1/4 а не оборот, оборот и половина както било стандартно. Навих до до края и я запалих на газ колкото е останала в бутилката, да работи само на място. Ниски си има и си работи нормално. Нормално ли е при напълно стегнат винт да няма разлика?
Ще сипа газ да има за тия дни, но ще взимам нов най вероятно.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Сря 16 ное 2016 10:38


Заредих за 10лв и покарах около 10км. с напълно затегнат винт. Никаква съществена разлика няма във вървежа сега и преди когато беше отвит на 1/4. Пали по-лесно топла, но пак се цеди и я дави. Ако я паля с пълна газ пали веднага иначе върти 5,6 пъти. Преди това въртеше около 20тина и понякога палех от втория път. На бензин пали най-много от второто завъртане, понякога дори не върти изобщо.

От къде в София да гледам изпарители, или няма значение? И от турските, какъв да взема? Сега е с Ферони, гледам че Мимгаз и общо взето всичките турски са на една цена и са абсолютно еднакви. Другото което се чудя е има ли значение кога е произведен, нали от стоене се прецаквали мембраните, или това не важи за нов?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6198
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Сря 16 ное 2016 11:20


Всички засичания с 5-6 литра са нереални,незнам що,но е факт.
Винта като го отвиеш напълно, ще видиш върха му дали е здрав.Често се износва и спира да върши работа,затова се и сменя.
Аз лично много години карах с турски изпарител и никога не палеше лесно на газ/не ми и трябваше/.Сега съм с БРЦ и ми се е налагало,та си пали лесно и на газ.А минах на БРЦ,понеже на турския за 1 година ми се скапваше гумичката на клапана и просто нямаше от къде да се купи друга,нямаше такава просто.А БРЦ понеже водата и газта не ги дели само платно,а алуминий.Та внимавай като го сменяш да е с някакъв,за който има части.И виж първо дали изобщо е за смяна.
Аз в града на каране по 4-5км в посока горях 14/100 лятото.Така,че разхода е субективно понятие и зависи от много работи.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Сря 16 ное 2016 13:55


Да, аз за това изчаквам още малко да видя как ще е. На газ студена пали като на бензин, само след палене веднага след като е изгасена пали по-тудно.

P.S.Eто как изглежда винта, колко остър трябва да е? Сега пак си го навих до край.
http://b1000.snimka.bg/automobiles/gaz.933352.37600721


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6198
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Сря 16 ное 2016 15:43


Не мога да преценя,моя е като игла тънък.Ти прецени.
Пробвай дай на контакт,изчакай малко и тогава върти.И пробвай дай на контакт и по най-бързия начин завърти.Да преценим дави ли се или обратното...
Прикачени файлове
igla_lovato-500x500.JPG
210620111090-250x250.jpg
210620111090-250x250.jpg (35.09 KиБ) Видяна 1094 пъти
210620111091-250x250.jpg
210620111091-250x250.jpg (35.04 KиБ) Видяна 1094 пъти


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Сря 16 ное 2016 16:03


Ами струва ми се горе-долу еднакъв и аз не мога да преценя. :biggrin
Този винт чета, че и при напълно стегнат не било проблем. Бил за нещо като почерпването на вакумните изпарители, за да вкара газ още при контакт, преди да се е създал вакуум в колектора. Сега той е докрай, винта за сместа на празен ход е така, че имам ниски като на бензин като съм ги докарал с навиване, а не с отвиване, тоест сместа не е богата. Докато изгори газта ще го оставя така и сигурно направо ще сменям да се оправи тая газ веднъж завинаги. :scare3
Единственото което ме спира е да не махна здрав изпарител и да сложа същия. Днес като никога минах малко над 10км, но със сигурност ще имам газ за до края на седмицата, така че другата седмица ще го мисля.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1238
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Golf
Двигател: ABU
Местоположение: Сливен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот vaiper 1 » Сря 16 ное 2016 16:22


kgkep написа:Ами струва ми се горе-долу еднакъв и аз не мога да преценя. :biggrin
Този винт чета, че и при напълно стегнат не било проблем. Бил за нещо като почерпването на вакумните изпарители, за да вкара газ още при контакт, преди да се е създал вакуум в колектора. Сега той е докрай, винта за сместа на празен ход е така, че имам ниски като на бензин като съм ги докарал с навиване, а не с отвиване, тоест сместа не е богата. Докато изгори газта ще го оставя така и сигурно направо ще сменям да се оправи тая газ веднъж завинаги. :scare3
Единственото което ме спира е да не махна здрав изпарител и да сложа същия. Днес като никога минах малко над 10км, но със сигурност ще имам газ за до края на седмицата, така че другата седмица ще го мисля.

При мен месинговия е развит 1 оборот но пластмасовия на изпарителя е почти завит.На троиника също е доста завит и си върви и пали нормално.Изпарителя е Волтран.Пробваи подобна конфигурация и виж как е :beer


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1694
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот beuchat » Сря 16 ное 2016 16:31


Колега,вакумните нямат такъв месингов вин,той е само при ел.изпарителите и служи за постоянен приток на газ.При вакумните, се подава допълнително газ при палене от ключа.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6198
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Сря 16 ное 2016 16:47


kgkep написа:Този винт чета, че и при напълно стегнат не било проблем. Бил за нещо като почерпването на вакумните изпарители, за да вкара газ още при контакт, преди да се е създал вакуум в колектора. Сега той е докрай,
Ами не е само за вакумните.Еле пък щом палиш и на газ...ти трябва байпасна газ.

kgkep написа: винта за сместа на празен ход е така, че имам ниски като на бензин като съм ги докарал с навиване, а не с отвиване, тоест сместа не е богата.

Може и за това да ти гори много.Бедна смес,при натоварване обеднява още....Отделно нямаш чувствителност на мемраните/динамика/.
Аз винаги съм гледал тоя пластмасов винт да е максимално отвит,да гоня най-високите стабилни тихи обороти...Бронзовия до 1,5 оборота макс.Но всяка настройка с тея 2 винта,предполага и донастройка от тройника.Явно ти не можеш да се справиш сам.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот kgkep » Сря 16 ное 2016 17:44


Може би да. Ама като ходих на газджията и той не се справи. Странното е че студена при 0 градуса я паля на газ без проблем, без да е отвит месинговия, тоест и при стегнат има байпасна газ. Ще пробвам като отвия пластмасовия за чувствителността и коригирам другите два какво ще стане.
Вакумните знам че нямат винт, а се почерпва с втория бутон на ключа за да запали на газ. А ако е бедна не трябва ли да не върви, сега върви много повече, преди газаджията беше отвил този пластмасовия за чувствителността и беше стегнал крана? Колата беше супер спряла и не и достигаше гориво, при минаване на газ гаснеше. Аз само отвих крана на маркуча и навих пластмасовия винт за да смъкна нкските, че като отвих крана станаха около 1000об/мин. Общо взето съм я въртял съвсем малко, макс. 1/2 оборот и на двата винта.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6198
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 ABS центровка на делкото и газовата...

Мнениеот Iezekil » Сря 16 ное 2016 18:39


Не харесвам поднасянето на информации на порции...няма да пишем роман.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта