Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
Да,много подробно обяснява колегата
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
Малко ъпдейт по темата.Проблемът се оказва,че е в бобинката на изпарителя.Застава в някакво положение и не пали.Като я размърдам и се оправя.Някакви предположение,което точно от тази част не е наред?
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
В една тема проблема се оказа, че котвата в тази бобинка е корозирала и не се движи коректно.
Свали бобинката и виж какво е положението с желязцето вътре.
Свали бобинката и виж какво е положението с желязцето вътре.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
Това и ще правя,че днес 4 пъти не иска да пали и постоянно вдигам капака и не е приятно.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
Бобинката на клапана струва под 8лв. Нещо от сорта на 4-5. Просто я смени, като почистиш и клапана и това е.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
Тя бобината или работи или не,по скоро разглоби клапана и го почисти,че лови едно финно като ръждив прах и му пречи да отваря и засяда.Виж и кабелните обувки дали не са хлабави.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
Bai Sando написа:Тя бобината или работи или не..
Не си прав. Имах проблем с дефектна бобинка, която ту работеше, ту не. Това на газовия инжекцион на предната кола. Аз се чудя какво става и защо както работи на газ, така и не работи и на следващото палене прехвърля на газ и веднага на бензин, а проблема е от нея.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
Има и такива случаи но са много малко.Сам знаеш че бобината се състои от намотка с два края.В повечето случаи тя прекъсва някъде си и край.Няма магнитно поле,няма работещ клапан.Има и случаи когато по някаква причина се възстановява връзката на проводника в намотката и тя работи,после пак прекъсва,но това се случва много рядко.В повечето случаи прекъсва и край.
Не казвам,че и при него не е възможно да се получи точно това.
Не казвам,че и при него не е възможно да се получи точно това.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.6 1990-проблем с паленето на газ
Bai Sando написа:Сам знаеш че бобината се състои от намотка с два края.В повечето случаи тя прекъсва някъде си и край.
А може просто да направи частично вътрешно късо, поради което да не се създава достатъчно силно магнитно поле и така бобинката едвам има сила да подпира клапана и понякога не успява. Познава се по сериозно загряла бобинка, но неработещ клапан. Това последното е много вероятно.
Бобинката е част от електромагнитен клапан.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта