Здравейте
Наскоро монтирах една стара Омегас на Ланди Рензо, на реното на жена ми. Клио 2002ра 1,2 60коня. Ландито го взех от един познат с А3 100коня, който твърдеше, че до последно не е имал ядове. 2 от инжекторите са със зелени капачки, другите два нямат(те ме съмняват).
Промених всички опции така че да съответстват на наща кола и се опитах да направя авто настройка. Но уви не стана. По някаква причина настройката се опитва да обедни много сместа, намалявайки инжекторните времена. Стига до 1,6мс. Това ми се струва нереално. Навеждаме на мисълта, че може би имам неизправн инжектор или два.
Та пиша във форума за помощ и съвет какво да правя. Как мога да съм сигурен, че проблема е в инжекторите? Как да ги тествам 1 по 1? И ако се окаже проблема в тях, колко струва цяла нова рейка или 1 инж.? И има ли някой колега от форума, който може да помогне с отстъпки примерно, защото съм наясно, че са доста скъпи?
Благодаря много предварително!
Проблем с Ланди Рензо - Омегас
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
До колкото помня на ланди дюзите се различават по цвета.За най-малките мотори един цвят,за по-мощни друг и т.н.
Ако си сложил от аудито,то сега я дави и за това се опитва да свали толкова времената.А това че има с различен цваят,значи че са сменявани вече.А една нова рейка е сума ти пари.
На скоро мъчихме един мерцедес с една омегаз,като едната дюза не искаше да работи коректно и колата работеше на 3 цилиндъра.След няколко смени на дюзи,накрая му сложихме стандартна рейка валтек.Само смених буксите,че са различни и заработи нормално
Ако си сложил от аудито,то сега я дави и за това се опитва да свали толкова времената.А това че има с различен цваят,значи че са сменявани вече.А една нова рейка е сума ти пари.
На скоро мъчихме един мерцедес с една омегаз,като едната дюза не искаше да работи коректно и колата работеше на 3 цилиндъра.След няколко смени на дюзи,накрая му сложихме стандартна рейка валтек.Само смених буксите,че са различни и заработи нормално
- zeroheat
- Мнения: 221
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
Здравей
опасявам се, че и аз може да имам същия проблем, некоректно работеща дюза или дори две. Но не искам да развалям оригиналнаата окомплектовка на уредбата и затова по скоро бих купил нова оригинална рейка ако съм сигурен, че това ще оправи нещата.
опасявам се, че и аз може да имам същия проблем, некоректно работеща дюза или дори две. Но не искам да развалям оригиналнаата окомплектовка на уредбата и затова по скоро бих купил нова оригинална рейка ако съм сигурен, че това ще оправи нещата.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
До колкото знам една нова рейка е около 500 лв
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
Ако инжекторите са от старите MED,те вече не се произвеждат.Отиваш на смяна на четирите.Една дюза за един цилиндър е на цена 120-130 лв.Проблема може и в изпарителя да е,да не държи налягане.Май трябва да отидеш на газаджия дето е наясно с тази газова!
- zeroheat
- Мнения: 221
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
Налягането в рейката уж е константно 1,4 бара
ако испарителя не държеше налягане, предполагам като премине на газ налягането щеше да пада драстично?
ако испарителя не държеше налягане, предполагам като премине на газ налягането щеше да пада драстично?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
Налягането дето се показва в програмата като е на газ трябва да е 1.05-1.1 в случая.
- zeroheat
- Мнения: 221
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
ivan_pop написа:Налягането дето се показва в програмата като е на газ трябва да е 1.05-1.1 в случая.
Сигурен ли си? Какво точно налягане се показва, диференциално? Мисля, че това което се показва е налягането от испарителя плюс налягането ж колектора. Но не съм сигурен. Може ли някой с подобна система да сподели какво налягане му се показва когато цъкне табчето за автоматична настройка?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
zeroheat написа:ivan_pop написа:Налягането дето се показва в програмата като е на газ трябва да е 1.05-1.1 в случая.
Сигурен ли си? Какво точно налягане се показва, диференциално? Мисля, че това което се показва е налягането от испарителя плюс налягането ж колектора. Но не съм сигурен. Може ли някой с подобна система да сподели какво налягане му се показва когато цъкне табчето за автоматична настройка?
Не съм сигурен ама виж в другия форум съм ти пуснал един ПДФ.
Виж си и ЛС в този форум.
- zeroheat
- Мнения: 221
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
Здравей
Да, видях ти съощението, но на този етап не мисля да заменям инжекторите с друг тип. Искам да локализирам проблема. Примерно да съм сигурен, че проблема е в рейката или в даден инжектор. Ако се окаже това, просто да си купя друг инжектор или в краен случай цялата рейка. Знам, че ако се окаже това ще ми излезне скъпо, затова се обърнах към някой колега, който може да ми помогне с отстъпки за тези части(Ланди и Мед)
Да, видях ти съощението, но на този етап не мисля да заменям инжекторите с друг тип. Искам да локализирам проблема. Примерно да съм сигурен, че проблема е в рейката или в даден инжектор. Ако се окаже това, просто да си купя друг инжектор или в краен случай цялата рейка. Знам, че ако се окаже това ще ми излезне скъпо, затова се обърнах към някой колега, който може да ми помогне с отстъпки за тези части(Ланди и Мед)
- zeroheat
- Мнения: 221
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
Сега разгледах .pdf-а
и виждам, че моят испарител е от 3тия тип и това са му характеристиките:
ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Вес……………………………..……………….………………………………………... 840 г
Нормальная пропускная способность ..…………………………………………… 30 кг/ч
Диапазон рабочих температур……………………………………………………… -20 - + 120 °C
Открытие клапана избыточного давления………………………………………... 3.5 Бар
Рабочее давление…………………………………………………………………….. 0,95 Бар
Электроклапан…………………………………………………………………………. 12В 11Вт
Соответствует правилам………………………………………………………….…. E 13 ECE 67R-010056
и според документа той работи на 0.95, така че налягането което се измерва в рейката и се показва от програмата, а именно 1,4 бара, е или не вярно измерено или към тези 0.95 от документа се добавят и някъде около 0.5 от всмукателния колектор.
Може и да бъркам, затова моля ви да ме поправите.
и виждам, че моят испарител е от 3тия тип и това са му характеристиките:
ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Вес……………………………..……………….………………………………………... 840 г
Нормальная пропускная способность ..…………………………………………… 30 кг/ч
Диапазон рабочих температур……………………………………………………… -20 - + 120 °C
Открытие клапана избыточного давления………………………………………... 3.5 Бар
Рабочее давление…………………………………………………………………….. 0,95 Бар
Электроклапан…………………………………………………………………………. 12В 11Вт
Соответствует правилам………………………………………………………….…. E 13 ECE 67R-010056
и според документа той работи на 0.95, така че налягането което се измерва в рейката и се показва от програмата, а именно 1,4 бара, е или не вярно измерено или към тези 0.95 от документа се добавят и някъде около 0.5 от всмукателния колектор.
Може и да бъркам, затова моля ви да ме поправите.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
Намали диаметъра на дюзите .За кола 60кс. трябват 1,6мм.-1,8мм. при налягане около 1бар. За 100кс. са 2,0мм.-2,2мм.Ако проблема е в рейката, вземи една нова Rail Apache HD 2Ω за 90лв. и си решаваш проблема.
- zeroheat
- Мнения: 221
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
Здравей
Рейката е с фиксиран диаметър. Със зелените капачки, както вече казах, така че би трябвало да става за колата.
Не бих искал да взимам РЕЙЛ, защото така се губи смисъла на Ландито, да не говорим, че трябва да се преправя доста тъй като РЕЙЛ няма вграден датчик за налягане и температура на газта, което ще рече че трябва да си купя и подходящ датчик и по някакъв начин да го настроя така че системата да работи адекватно с него.
За сега искам да запазя системата в оригиналния вид, ако трябва ще си купя нови МЕД/Ланди инжектори стига да съм сигурен, че проблема е в тях.
Рейката е с фиксиран диаметър. Със зелените капачки, както вече казах, така че би трябвало да става за колата.
Не бих искал да взимам РЕЙЛ, защото така се губи смисъла на Ландито, да не говорим, че трябва да се преправя доста тъй като РЕЙЛ няма вграден датчик за налягане и температура на газта, което ще рече че трябва да си купя и подходящ датчик и по някакъв начин да го настроя така че системата да работи адекватно с него.
За сега искам да запазя системата в оригиналния вид, ако трябва ще си купя нови МЕД/Ланди инжектори стига да съм сигурен, че проблема е в тях.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
По-добре да беше купил нещо евтино и ново, вместо да се занимаваш с втора употреба. Като смениш дюзи и изпарител, ще разбереш за какво говоря.
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Проблем с Ланди Рензо - Омегас
Аз това дърво го ядох , точно с ланди ренцо 2-ра ръка , монтирах си я сам , обаче квато и настройка да направя колата работеше зле и се оказа развалена дюза , при откачане на кабела колата не променяше работата си (синя рейка с дюзи мед - черни капачки) и след много мъки я разкарах и си сложих нов инжекцион и всичко се оправи.Евтиното винаги идва скъпо.Към колегата хем го боли хем го сърби, отиди в официалния сервиз на ЛР и там ще ти дадат диагноза ,очевидно не можеш да се справиш сам !
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта