ФОБОС Недоволни Клиенти
ФОБОС Недоволни Клиенти
Здравейте колеги, извинявам се за дългият пост но искам да споделя и моето негативно мнение за фирма Фобос Авто ООД главен път Е79 на изхода на Долни Богров 0897921625. На 03.02.2017г. Имах записан час в 14.00ч при тях да оправят газта на колата тъй като работеше зле на газ. 30мин преди до отида при тях съм бил на диагностика на колата в Опел – Булвария Холдинг за което имам протокол. След моето пристигане във въпросната фирма Фобос в 14.00ч. колата ми беше приета за диагностика и отстраняване на проблема на газ. Няколко минути по- късно идва служител от фирмата и ми казва че трябва да се сменят газовите инжектори, маркучите и филтъра. Аз му казах да ги сменят само и само колата да заработи правилно на газ тъй като е малко тегаво да се кара в днешно време на бензин. След 3 часа в 17.00 идва въпросният служител и ми казва че колата ми е готова и да си платя, плащам взимам си документите и си тръгвам щастлив с мисълта че колата ми е оправена. Но щастието ми беше много кратко, 15мин след като излязох от сервиза колата започна да притриса, глъхне, да пука нещо, да не върви и накрая изгасна. Паля пак колата и не мога да ви опиша за какво става дума, колата е в трагично работно състояние както на бензин така и на газ. Обаждам им се в 17:18мин да им кажа че колата е много зле както на газ така вече и на бензин и служителя ми предлага да се върна да видели какво става. Аз отказах да се върна защото трябваше да взема детето ми от градина и нямаше как да стане, и се разбрахме на другият ден 04.02.2017г да отида отново при тях за диагностика. Отивам аз в определеният ми час от тях, закачват ме на диагностиката и ми казват че ламбда сондата на колата не работи вече, тук искам да припомня че НА 03.02.2017г ПРЕДИ ДА ОТИДА ВЪВ ФОБОС СЪМ БИЛ В БУЛВАРИЯ И НЕ СА ОТКРИТИ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ПО КОЛАТА КАКТО ПО РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ, СЕНЗОРИ И ДАТЧИЦИ! СЪЩО ТАКА ПРИ ВЛИЗАНЕТО МИ В ФОБОС ОТ ТЕХНИЯТ ПРОТОКОЛ СЪЩО Е УСТАНОВЕНО ЧЕ КОЛАТА РАБОТИ ДОБРЕ НА БЕНЗИН И НЕ Е ЗАПИСАНО ЧЕ КОЛАТА Е С НЕ РАБОТЕЩА ЛАМБДА СОНДА ИЛИ ЧЕ СВЕТИ ЧЕК ЛАМПА НА ТАБЛОТО. Започнахме да се разправяме и аз им предложих да ми оправят колата или да си ми върнат парите защото от това което са направили за ми нанесли технически проблеми по колата. Те определено са пипали по ламбда сондата защото имаше превързвани, снаждани кабели по жиците. Питам ги аз каква работа са имали по ламбда сондата и защо са пипали без да бъда уведомен за това а те ми отговарят че така трябвало, газовата трябвало да се върже към ламбда сондата на колата. Е да ама тази кола 4години си е работила супер на газ без газта да е била връзвана никога към сондата. Наложи се да звъня на 0898999333 на управителя на фирмата, който по това време не беше там, за да го уведомя за некадърния "ремонт" извършен от неговите некомпетентни служители и да искам да разреши проблема причинен от тях. Той категорично отказа да съдейства по какъвто и да било начин и каза да се оправям както знам, въпреки че призна че те са пипали ламбда сондата. Държанието на всички от този сервиз е изключително нагло, безхаберно и се чувстват абсолютно безнаказани за всички проблеми, които причиняват поради некадърността си. Обърнал съм се към КЗП и прокуратурата и смятам да се обърна и към Господари на Ефира, търся и други ужилени и недоволни пострадали от този тъй наречен "сервиз" за да видят че не са недосегаеми и да си понесат последствията за некадърността и наглото отношение към клиентите. Моля всеки, който иска да се включи да пише тук и да се свърже с мен. Разполагам с всички необходими доказателства, протоколи включително и аудио и видеозаписи, доказващи твърденията ми, за да не си помисли някой че правя антиреклама.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
''Питам ги аз каква работа са имали по ламбда сондата и защо са пипали без да бъда уведомен за това а те ми отговарят че така трябвало, газовата трябвало да се върже към ламбда сондата на колата. Е да ама тази кола 4години си е работила супер на газ без газта да е била връзвана никога към сондата.''
Виж схемите за монтаж и после задавай ''умни'' въпроси! https://fobosgas.com/instruktsii-za-montazh
Виж схемите за монтаж и после задавай ''умни'' въпроси! https://fobosgas.com/instruktsii-za-montazh
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Очевидно е че не си на ти с газовите уредби.Преди да се обърнеш към съответните институции,посети и друг газов сервиз и да си кажат и те мнението.Щом и на бензин не работи ок,според мен проблема си е в колата ти.А това,че се е скапала 15 мин след посещаването на сервиза не е гаранция,че те са виновни.
За това отиди на друг сервиз да видят и те как е дереджето и едва тогава предприемай действия срещу тях.
За това отиди на друг сервиз да видят и те как е дереджето и едва тогава предприемай действия срещу тях.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Очевидно е, че не сте наясно с кадровата политика във Фобос.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
По принцип са пед*лчета като стане въпрос да ти признаят гаранцията,това съм го писал не един и два пъти.
Но в случая става въпрос за прецакана кола,която и на бензин не работи добре.Освен да са го излъгали,че са му сменили изобщо нещо.За това е добре да посети още един сервиз и те да си изкажат мнението.
Но в случая става въпрос за прецакана кола,която и на бензин не работи добре.Освен да са го излъгали,че са му сменили изобщо нещо.За това е добре да посети още един сервиз и те да си изкажат мнението.
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Не може ли да са сложили повредена ламбда сонда от друга кола? Защо - "защото ми трябва здрава". От цялата работа не разбрах дали това е някакъв сервиз, който се казва Фобос или това е фирмата, която прави газовите инжекциони Фобос? Звучи ми като второто, но може да е само подвеждащо име.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
От вчера има регистрация във всички форуми и това му е първо мнение! Освен целенасочена анти-реклама,какво друго може да бъде? Както се казва: '' конкуренцията не спи''
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Не мисля, че това че му е първо мнение гарантира желание за антиреклама. Може да не е активист по форуми, но да е прекалено възмутен от мизериите на сервиза.
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Като фирма, развиваща се на пазара на от 2000г, можем да споделим, че за съжаление има не добросъвестни клиенти, които се опитват да направят ремонт на автомобилите си на гърба на сервизи, чрез скандали, обиди и заплахи.
Ние като колектив с дългогодишен опит с клиенти, няма да позволим, да се опетнява името на фирмата и механиците, чрез лъжливи “писаници” във форуми и затова си позволяваме да ви представим нашата истина.
След посещение в сервиза ни, по ЖЕЛАНИЕ на клиента, е направена диагностика, за откриване на проблем с газовата му инжекционна система монтирана “някъде”. По време на диагностиката колегите откриват няколко проблема - разбита инж.рейка и напукани газови маркучи, като смяната им е извършена след изричното съгласие на клиента, удостоверено с подпис върху документ. След което, колегите преминават към настройка, за която както всички знаем или по скоро тези, който малко от малко се интересуват как ”става”, свързват информацията на ламбда сондата към нашия контролер, което е задължително действие за професионална и качествена настройка.
Това действие,по никакъв начин НЕ може да повлияе на работата на ламбда сондата.
Когато автомобила е предаден на клиента,той е работил перфектно,за което той самия се подписва и заплаща услугата.
Незнайно след какви негови действия, автомобила спира да работи и на двете горива малко след излизането от сервиза…., странно постигнат ефект, за който клиента се обажда отново в приемната на фирмата, но на поканата да се върне същия ден, той отказва с предлога че е много далеч от нас, Нещо, невъзможно предвид, времето на тръгване и времето на обаждането, но това няма да коментираме.
На следващия ден, колегите бяха готови да прегледат автомобила , за да открият и отстранят проблема, но бяха провокирани от “мъжът” каращ автомобила ( собственика на автомобила е друг, не господина писал във форумите) с обиди, псувни, заплахи, а в последствие с размахване на бухалка - действия заснети от видеонаблюдението ни в сервиза. Колегите са принудени да извикат и полиция. За всички тези действия има надлежно подадени жалби и сигнали към съответните органи.
В случая има още нещо странно, според клиента, автомобила е минал диагностика предните дни в Булвария, но незнайно защо!!!,не му бил издаден документ за това. Много странно как е пропуснато, до сега не сме чували подобен случай.
Друго странно в този “работещ без грешка” автомобил беше, прихванатата с лустер клема ламбда сондата, което ще оставя без коментар, но на въпрос зададен от колега, кой е направил тази глупост, отговора бил “Аз,щооо”...което оставям без коментар!
И за да ни ви отегчаваме повече с обяснения, само искаме да споделим, че този опит за безплатен ремонт от този господин, не е първия. Същия се опита по аналогичен начин да изнудва друг сервиз, където ние давахме обяснения по институциите, но като трета страна. Смятаме това за недопустимо и надявам се и вие да сте съгласни.
Ние като колектив с дългогодишен опит с клиенти, няма да позволим, да се опетнява името на фирмата и механиците, чрез лъжливи “писаници” във форуми и затова си позволяваме да ви представим нашата истина.
След посещение в сервиза ни, по ЖЕЛАНИЕ на клиента, е направена диагностика, за откриване на проблем с газовата му инжекционна система монтирана “някъде”. По време на диагностиката колегите откриват няколко проблема - разбита инж.рейка и напукани газови маркучи, като смяната им е извършена след изричното съгласие на клиента, удостоверено с подпис върху документ. След което, колегите преминават към настройка, за която както всички знаем или по скоро тези, който малко от малко се интересуват как ”става”, свързват информацията на ламбда сондата към нашия контролер, което е задължително действие за професионална и качествена настройка.
Това действие,по никакъв начин НЕ може да повлияе на работата на ламбда сондата.
Когато автомобила е предаден на клиента,той е работил перфектно,за което той самия се подписва и заплаща услугата.
Незнайно след какви негови действия, автомобила спира да работи и на двете горива малко след излизането от сервиза…., странно постигнат ефект, за който клиента се обажда отново в приемната на фирмата, но на поканата да се върне същия ден, той отказва с предлога че е много далеч от нас, Нещо, невъзможно предвид, времето на тръгване и времето на обаждането, но това няма да коментираме.
На следващия ден, колегите бяха готови да прегледат автомобила , за да открият и отстранят проблема, но бяха провокирани от “мъжът” каращ автомобила ( собственика на автомобила е друг, не господина писал във форумите) с обиди, псувни, заплахи, а в последствие с размахване на бухалка - действия заснети от видеонаблюдението ни в сервиза. Колегите са принудени да извикат и полиция. За всички тези действия има надлежно подадени жалби и сигнали към съответните органи.
В случая има още нещо странно, според клиента, автомобила е минал диагностика предните дни в Булвария, но незнайно защо!!!,не му бил издаден документ за това. Много странно как е пропуснато, до сега не сме чували подобен случай.
Друго странно в този “работещ без грешка” автомобил беше, прихванатата с лустер клема ламбда сондата, което ще оставя без коментар, но на въпрос зададен от колега, кой е направил тази глупост, отговора бил “Аз,щооо”...което оставям без коментар!
И за да ни ви отегчаваме повече с обяснения, само искаме да споделим, че този опит за безплатен ремонт от този господин, не е първия. Същия се опита по аналогичен начин да изнудва друг сервиз, където ние давахме обяснения по институциите, но като трета страна. Смятаме това за недопустимо и надявам се и вие да сте съгласни.
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
slavei2003 написа:От вчера има регистрация във всички форуми и това му е първо мнение! Освен целенасочена анти-реклама,какво друго може да бъде? Както се казва: '' конкуренцията не спи''
2012 година не беше вчера. Но дори и вчера да се беше регистрирал, пак е в правото си да опише проблема. Кой крив, кой прав ще решат от КЗП.
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Фобос написа:но на поканата да се върне същия ден, той отказва с предлога че е много далеч от нас
luv4eto написа:Аз отказах да се върна защото трябваше да взема детето ми от градина и нямаше как да стане
Изглежда не е точно разстоянието причината.
Фобос написа:...
Може да изглежда встрани от темата, но неграмотната употреба на запетаи бие на очи. Очакваме да видим клипа с размахването на бухалка - да не излезе, че става дума за друг случай. Не мисля, че някой ще напише такова оплакване, защото имал желание за безплатен преглед - не се връзва. Също така при проява на проблеми веднага след излизане от сервиз не минава обяснение като "това няма нищо общо с ремонта". Един алармаджия преди време така се опитваше да ме убеждава, че отказът на колата да запали 1 ден след като е сложил аларма и имобилайзер няма нищо общо - при положение, че е палила 2 години без проблем. Теоретично може да стане съвпадение, на практика обаче накрая се оказва все "невъзможното".
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Няма как да знам кой лъже, но засега версията на Лъвчето ми звучи по-правдоподобно.
ПП И аз бих искал да видя клипчето с бухалката.
ПП И аз бих искал да видя клипчето с бухалката.
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
И кво развитие има при опелджиите, дето тук да го няма
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Дам малко съм я отървал тука историята, сори.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта