ФОБОС Недоволни Клиенти
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Обяснението на Фобос ми звучи като шеф, който се опитва културно да замаже положението или както се казва да върне лайната в коня.
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Преди 4 години ми се наложи да махна перфектен автомобил абсолютно съсиван от тези некадърници в сервиз на "Фобос" в Долни Богров. След извършения монтаж на газов инжекцион от въпросните юнаци колата започна да работи на 3 цилиндъра според тях ествествено колата била дошла при тях така, което несъответства на истината. В последствие след даване на доста пари се оказа,че въпросните са преправяли сноповете с кабелите, защото при монтажа незнайно как били скъсали....Крайният резултат и 2 години ходене по неврите - махнах автомобила. Г-н Вендов явно не разбра,че момченца сменящи се всеки месец простичко не става.....При безбройте ми посещения вкл. и гаранционни при тях имаше постоянно случай подобни на моя.
Фобос като системи не са лоши, но определено сервиза в Долни Богров са разрушители!!!
Фобос като системи не са лоши, но определено сервиза в Долни Богров са разрушители!!!
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
vasko_bulgaria написа: момченца
Стандартното търсене на персонал при повечето големи фирми е такова, че се класират само подобни момченца, които са съгласни да работят за малко пари, но и толкова работа вършат или по скоро не вършат.
Твърде малко работодатели осъзнават, че един читав служител струва повече от 10 подобни момченца и твърде лесно допускат той да напусне.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Това е много вярно Всеки който се научи да ги слага и не му дават пари ще избяга,но не им се дават добри заплати на шефовете Малоумници!
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Много от тия момченца които не стават за нищо са хора на тоя и оня и докато българския бизнес разчита на шуробаджанащина,винаги ще има недоволни клиенти.
Има много кадърни кадри,които не могат да си намерят работа точно заради подобни индивиди,които не могат едно болтче да завият,но понеже шефа му е чичо или друг роднина,познат и т.н. и става една....
Има много кадърни кадри,които не могат да си намерят работа точно заради подобни индивиди,които не могат едно болтче да завият,но понеже шефа му е чичо или друг роднина,познат и т.н. и става една....
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
То затова специално в сервиз видиш ли, че "майсторът" е някой прекалено млад е по-добре да бягаш докато колата ти е още здрава.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Някои момченца без проблем могат да сложат в малкото си джобче доста стари и мустакати майстори. Така, че нека не съдим прибързано. И все пак на мен подобни спретнати и симпатични момчета, в чистички гащеризони не ми вдъхват много доверие.
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Абе... всеки е прав за себе си. Вземе ги някой от улицата, очупят се за 2-3 години, през които тоя, който им плаща им яде тоягите по безбройни проблеми, създадени от тяхното незнание (що не и теми като тази) и някой ден са готови за двойно заплащане или заминават. Иначе за редовия квартален майстор, след като му научат името пет човека, вече е назрял момента... името му да работи, и взема някой безделник за без пари да троши на хората колите. И така и една проста смяна на масло (вече няма такова нещо, то кори, то филтри, то пробки и... всякаква беля може да стане) може да ти стъпи на 80 лв за филтър от 15 лв и труд, като вкараш подмяна на пробки и т.н. Подмяна пробка, щото някой го домързяло да търси шестограм, заоблил резбата, дърпал се час, докато намерят водопроводен ключ или друго все неща, заради които няма да попаднеш там вече.
Иначе най-обичам, след ремонт за към 1000 лв, вместо да изпробвате колата след ремонта преди заплащането на ремонта, като ти каже, че "нали има гаранция за ремонта, първо плати, пък ако има нещо"...
Ако има нещо, трай коньо за зелена трева, както и в случая на колегата- ей ти една гаранционна отговорност - кой друг освен собственика на автомобила е виновен, че е направил... маневрата потегляне?!
Иначе най-обичам, след ремонт за към 1000 лв, вместо да изпробвате колата след ремонта преди заплащането на ремонта, като ти каже, че "нали има гаранция за ремонта, първо плати, пък ако има нещо"...
Ако има нещо, трай коньо за зелена трева, както и в случая на колегата- ей ти една гаранционна отговорност - кой друг освен собственика на автомобила е виновен, че е направил... маневрата потегляне?!
Последна промяна от Liminat на Сря 22 фев 2017 10:44, променено общо 1 път.
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Някой ако държи на реномето си би трябвало да не позволява на младия чирак хванат от пътя да прави сложни ремонти, а за простите да стои до него и да гледа как пипа. Като се увери, че има нужния похват и старание, може да го остави да работи и самостоятелно.
- jagler
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-5.5
- Двигател: ALZ 2002
- Местоположение: Стара Загора
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Аз пък мога да кажа че съм един от доволните клиенти на Фобос,моя инжекцион Фобос 1 е слаган ноември 2011г. в сервизен център тук в Ст. Загора на ровър 25 103 к.с.. След 3г. каране и смяна само на филтри смених колата с Пасат б 5.5 1,6 102к.с.Прехвърлих инжекциона на нея и така още 2.5г. сега смених мембраната на изпарителя Стефанели гео с ремонтен комплект,рейката не съм я пипал като километри може би е на 70 хил. газовата уредба.Имам кабел и софтуер за Фобоса и си направих настройка,само да спомена че диференциалния датчик се прецака просто дава грешно налягане има една серия с 4 пина които нямат МАП сензор.И за това не може да ми начертае графика софта.Поръчах си друг сензор с Мап и така,размера на инжекторите е 1,8мм на рейка Rail black body 3 om.Инжекциона има 3 режима на работа -икономичен,стандарт и спорт,аз го карам на икономичен до сега.Мисля да смена и рейката,но тази още си работи и за това за сега не пипам.Като време уредбата е на 5,5г. Като чета тук и другаде след 2012г. май на Фобоса са взели да слагат по-ниско бюджетни части:рейки и изпарители и за това има недоволни клиенти.
Последна промяна от jagler на Пет 09 юни 2017 13:21, променено общо 1 път.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
jagler написа:... Като чета тук и другаде след 2012г. май на Фобоса са взели да слагат по-ниско бюджетни части:рейки и изпарители и за това има недоволни клиенти.
Не е точно така.На сайта им има вариянт да си комплектоваш ГИ-то както ти е на сърце.Трябва да се уточни със сервиза какви компоненти да се сложат.Аз съм с техен ГИ на два автомобила.Рейка Рейл Хоризон,изпарител томасето и т.н.Рейката на едната кола се разби на 85 хиляди километра и я смених с баракуда и пак само каране....
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Не знам дали е само от скапани и евтини части. В семейството на мой колега има 2 коли с Фобос, монтажът бил извършен в Горна Баня. Все нещо не били наред, накрая тръгнал да гледа едната - дори скобите на маркучите не били стегнати както трябва, а някакъв щуцер за вакуум направо хлопал в колектора. Като знам, че единственият критерий при наемане на служители в много сервизи са ниските им изисквания към заплата, мога да си обясня и ниското качество на работа - уж фирмен сервиз било това в Горна баня.
- в Стара Загора може би са кадърни майсторите и затова всичко е наред. (всъщност май само от софийските сервизи на Фобос срещам оплаквания.)
А на колегата му направих един кабел за Фобос да си ги настройва, но подозирам, че няма да се справи с настройките.
- в Стара Загора може би са кадърни майсторите и затова всичко е наред. (всъщност май само от софийските сервизи на Фобос срещам оплаквания.)
А на колегата му направих един кабел за Фобос да си ги настройва, но подозирам, че няма да се справи с настройките.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
И аз съм с фобос,но 3-та година нямам ядове.Може би защото всичко съм си подбирал сам и монтирал също
- KrasimirMartinov
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 13 мар 2016 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Преди години слагах фобос в сервиза в Д. Богоров, след това 3-4 пъти го преправях след тях. Абсолютни 200% ви леваци и аматьори. Но с такъв шеф "смешник" как не са фалирали се чудя!
- jagler
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-5.5
- Двигател: ALZ 2002
- Местоположение: Стара Загора
Re: ФОБОС Недоволни Клиенти
Е значи какво излиза,че уредбата си е много добра софта и компа също,само монтажниците не ги бива...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта