goppa написа:IcoMk3 написа:Колеги,днес пак си играхме със сондата,и при зареждане установихме че стрелката не мърда,а поплавъка по принцип я движи,и явно затова не изключва на 80%. Казах на човека да спре,и чак тогава стрелката явно от внезапното силно налягане се премести и показа че бутилката е пълна догоре. След това му казах да пробва да напълни още но не му позволяваше. Но защо стрелката не се местеше докато пълнеше? Това не мога да си обясня. Чудя се дали направо да не отивам при майстор да ми слага нова сонда.
Относно изпарителя, откакто смених термостата,всеки път пипам изпарителя,и смея да твърдя че загрява добре,и бързо.
И аз имах същия ефект на голф 3. При пълнене не мърда нивомера и не задейства затварянето. Кучето се крие в модела на сондата. Струята на газта не дава на нивомера да мръдне. Няма оправяне, освен ако не смениш сондата с някоя маркова - Landi например.
П.П. Моята сонда също беше за бутилка ф315 монтирана на бутилка ф250 и огънах клечката на поплавъка за да я скъся. Може и по-късото рамо на поплавъка да дава по-малка сила за затваряне на клапана .
И аз така си го мисля. Като я слагахме с бащата,му казвам да идем да я сменим,той не,ще я скъсим. Хубаво ама то ако ставаше така,хората нямаше да правят определени сонди за определени бутилки,а щяха да направят универсална,и да си я скъсяваш колкото ти е нужно. И ето го (Д)ефекта.
Само че днес се появи по-голям проблем,и засега газовата остава на заден план. Сутринта паля да тръгвам на работа,колата прекъсва,и на газ и на бензин. Тръгнах,вървеше до едно време с прекъсване,и в един момент като каза няма да върви и дотам. Паля,на място работи с прекъсване,реша ли да тръгна,угасва. Въртях въртях,накрая не може и да запали,има напрежение акумулатора но все едно е изтощен. Бащата ме дръпна до вкъщи,мерих акумулатора,напрежението е добре но щом дам на контакт има огромна консумация - 1.44 ампера при допустима от 0.04. Вика да не стартера да е останал включен. Някакви идеи ? Твърде студено е да вадя бушон по бушон. Сега се чудим на ел.техник ли да я караме,на газаджия ли,на автомонтьор ли.
Не знам дали има някаква връзка,но се мъчих сам да откача фабричната аларма защото явно от нея ми правеше проблеми и ми скапваше акумулатора. Четох че имало някакво устройство под таблото,с две букси едната с 6 другата с 10 пина,и то се откачало за да се премахне алармата. Рових но намерих само едно нещо с две букси и те бяха с 8 и с 11 пина,но все пак го откачих,и лампичката на шофьорската врата сега не мига като заключа,следователно би трябвало да съм откачил правилното нещо. Но да не би все пак да съм откачил нещо което не е трябвало. Почти месец карах така и нямаше проблеми.