И аз +1 за матиза 0,8 на газ. Купих такава на баща ми миналата година за такси 2010 за 4000лв
. Градско разхода се мота около 7 на 100 в Кърджали. Като я купих колата от гр,Своге до Кж се прибрах с нея за ....13,50. Има 20 литра газова бутилка, на около 250 км свършва- градско, минава на бензин и ходи да зарежда. Уникално евтин за поддръжка автомобил, с въщото време е приятен за каране. Има вариант с мотор 1.0 4 цилиндров- той е една идея по-пъргав, ама там трябва да се бръкнеш за газов инжекцион ако няма сложен, докато 0,8 то става и с обикновена газова. Тва дефакто е " железния" тиков двигател ама моно...
пп. Сега ще ти споделя някои неща кое колко струва на матиза- 0,8.
накладки предни- 24лв комплекта, проблемните тампони на горните уши на заднте амортисьори- 2по 20 лворигинални- вариант 1. Вариант 2- 4 тампона по левче от лада
щото оригиналните са цели, а от лада са половинки... . Предни носачи- 1 към 1 като при тикото - 18- 25 лв бройката. тампони на стабилизиращата щанга- 2 по 2,50лв, 4те тампона на щангата дето минава през носача- 4по 1,50- 3,50... Колата е с гуми фабрично 155/70 13.... 200лв 4 нови гуми. Обслужване на двигател- комплект ангренажен ремък + ролка+ ремонта около 100 120лв. свещи 3по 4 -8 лв едната. Бензинова помпа- 50лв нова. Комплект съединител- 160лв нов.... Клапаните са механични, и се самозатягат- на към 30 000км искат реглаж- тва около 15 30 лв в сервиз, ако си ги правиш сам- без пари. Ако се разтракат каретата- 60-80лв външно, 90 лв вътрешно. НОВ радиатор- 80лв.
http://www.cars.bg/c2149211 ето една
оп... забравих.... данък 13лв.....и застраховка 125лв в някаква фирма- Дал господ здраве- нещо такова