Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
ma_in
Мнения: 147
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
Двигател: JN _ ACK _ BMM
Местоположение: София

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот ma_in » Сря 12 апр 2017 16:39


Два литра масло нищо не са. Това не са колите от едно време, дето след 10 хил. км. изливаш същото масло което си налял и то и цвета почти същия. 1000 лева за газова без ОБД2 са много. Аз сложих за 1100лв. на 6 цилиндъра. Няма смисъл да си правиш тънки сметки за 500 лева, накрая евтиното излиза скъпо - колегите обясниха. Може да караш малко, може да караш и много. Аз една кола уж трябваше 1-2 години да я карам, а станаха 5. И сега като си взех друга, набих още една кола по ремонти. Сложи си ГИ и ако и колата си те слуша и те радва - ремонтирай навреме и карай.




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот Bai Sando » Сря 12 апр 2017 18:06


Ако си намериш кой да ти я монтира,ще ти излезне около 600 лв.Говорим за най-обикновен газов инжекцион като фобос 4,тамона,агис и т.н.Не е нужно чак ОБД.


velizargb
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
Автомобил: Skoda Octavia 2001
Двигател: 2-AQY

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот velizargb » Чет 13 апр 2017 8:51


Ами Мишо ми предлага Фобос 2 за 850лв 2г гаранция, Диджитроник за 1000 2г гаранция или Романо за 1350 5г гаранция. Колебая се между Фобос и Диджитроник, но той каза че фобоса е с доста турски чарколяци и не го препоръчва.. Та вероятно ще склоня за Диджитроника, въпреки че ми се искаше да е под 1000лв. Някой има ли наблюдения над Фобос 2? Евентуално ще говоря с него дали може без ОБД, но предполагам че той ще препоръча умнен ГИ, явно че газаджиите си държат на тях.

Последна промяна от velizargb на Чет 13 апр 2017 9:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19695
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот Vlad777 » Чет 13 апр 2017 8:54


Каква обикновена газ на кола с компютър и инжекцион? :screwy :screwy :screwy

:arrow 2017-та година сме!!!


velizargb
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
Автомобил: Skoda Octavia 2001
Двигател: 2-AQY

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот velizargb » Чет 13 апр 2017 9:19


Vlad777 написа:Каква обикновена газ на кола с компютър и инжекцион? :screwy :screwy :screwy

:arrow 2017-та година сме!!!


Тесла бих си зел като за 2017, ама нема пари :D Смятам, че ако имах опита и познанията сам да си я правя, би могла да се сложи и обикновена газ, която да не създава кой знае какви проблеми, моя майстор не е паднал от небето, за да ми го предлага, друг е върпоса че аз нямам нито нито опита нито познанията по тези неща, затова пиша тук.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот kris11 » Чет 13 апр 2017 13:54


инжектопляктор написа:Сваляш й дебитомера само и това е. Ако някога решиш да караш пак на бензин - дебитомера обратно. Че дебитомерът е лопатков - механичен с потенциометър като гледам..и може да се повреди, ако патне, поради проблем със запалителната система например.

Ти преди новата ера ли още живееш,че даваш такива мнения ?? Това да не е твоя Пасат

Към автора на темата - това,че бавно загрява - смени си термостата.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот Pet_rov » Чет 13 апр 2017 15:08


Инжектора явно има предвид дросела :c020


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 13 апр 2017 15:17


AQY загрява за три минути до 30° при околна температура 10-12°С.


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот ivan_pop » Чет 13 апр 2017 17:44


velizargb написа:Смятам, че ако имах опита и познанията сам да си я правя, би могла да се сложи и обикновена газ, която да не създава кой знае какви проблеми, моя майстор не е паднал от небето, за да ми го предлага, друг е върпоса че аз нямам нито нито опита нито познанията по тези неща, затова пиша тук.

Ами "твоя майстор" като е наясно,защо не отидеш той да ти я монтира а питаш тук?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот stefan4o » Чет 13 апр 2017 18:28


Пази Боже от майстори... Помоли го да ти монтира и карбуратор от голф двойка.


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот dreadx » Пет 14 апр 2017 0:24


Не е нужно да изброяваме предимствата и недостатъците на различните газови уредби, които са обсъждани неведнъж. Човекът май по-скоро питаше, за да му кажем, че няма проблеми да си сложи и обикновена АГУ, което в известен смисъл е така.
- но само в известен смисъл, затова по-скоро му казахме да си сложи ГИ.

Най-добре ще е да вземе да чете и сам да си прецени, или да се довери на майстора, пък ще поеме и някакъв риск ако не го кефи да си сложи после ГИ. (и може междувременно да си свали дебитомера, за да си го пази здрав и читав за ГИ-то.)
Но само преди 10-тина години имаше много инжекциони с обикновени АГУ-та и си ги караха хората.
Единственото невярно, което смята майсторът му е, че обслужването на ГИ-то задължително ще излезе доста по-скъпо.

Колкото до карбуратора от Голф-двойка - който си може и е сръчен, не се ограничава само с отвиване и завиване на винтчета и смяна с оригинални части. Ако някой не може да ашладиса карбуратор от Голф-двойка, нека да не си мисли, че нещото с гаранция не става. -- убеден съм, че има много тунингари, които ще го направят, при това без да си напъват мозъка с излишни терзания дали ще стане, или няма да стане.

А как изглеждат нещата от гледна точка на потребителя - дава 20-25 лв. за 100 км. бензин, но ако сложи газ ще дава 12-13-15 лв. (пък голяма работа дори и да хаби 1-2 литра отгоре, щото не е с ГИ.)
Но истината е, че обикновеното АГУ има повече недостатъци и единственото му предимство е, че може да пали направо на газ и да не сипваш бензин с месеци и години. Май все пак по-добре ще е да помисли по вариантите сам да си монтира едно ново евтино ГИ (не знам на какви пари вървят - имаше по OLX-а разни обяви за нови комплекти ГИ.), или някое втора употреба ГИ, още по-евтино, но ако е ползвано, може да се наложи да смени някои части - значи по-добре вариант-1.
Което и от двете да избере, ще дойде около и под цената, предвидена за монтиране на обикновена АГУ.

А пък кое за колко време се изплаща не винаги има значение, също и сметката, че някой минава по 5000 на година не винаги след монтажа на АГУ-то излиза. Понеже започва да му е по-евтино горивото и да си кара повече колата - например всяка събота и неделя на излет и туризъм, а не само по работа. Но дори и пак да дава същите пари за гориво, ползата от колата му се увеличава двойно, а това е смисълът от колите да си ги караме където ни е кеф.

Щом човек е решил да монтира газ, няма значение колко кара колата и за колко време ще се изплати инвестицията, но всеки ден, в който кара на бензин, си е чиста загуба. Един колега така си взе нов внос кола без газ - и уж мислеше да си монтира сам ГИ-то, за да му излезе по-евтино. Накрая отишъл при едни много добри газаджии, които дават ГИ-та на кредит и истината е, че трябваше да го направи още веднага, а не да кара два месеца на бензин, докато накрая стигне до правилното решение. Така че и това е вариант да се изплаща във времето, за което така или иначе щяха да се дават едни повече пари за бензин.

инжектопляктор написа:Аз бях продал газов инжекцион втора ръка комплект за 90лв. :gruebel
Е толкова струват, да. + още 100-тина лв. за читава бутилка втора употреба и нови тръби + още 200-300 лв. за газаджията да му я монтира -> и няма смисъл от обикновена АГУ, освен ако не е с някаква определена цел - например както казах: да пали зиме-лете само на газ.


velizargb
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
Автомобил: Skoda Octavia 2001
Двигател: 2-AQY

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот velizargb » Съб 15 апр 2017 9:49


Благодаря за мненията, ще си сложа ГИ, не съм писал тук с идеята да споря колко по-оферта е да си сложа обикновена АГУ, а именно за да получа няколко компетентни мнения.

Малко ми е смешно поведението на някой съфорумци, да отговарят подигравателно на въпроса, форума не е само за можещи и разбиращи и би следвало да има място за всякакви въпроси, дори и такива, които на някой може да му се виждат тъпи, следва да им бъде отговорено нормално.

Колкото до моя майстор, може да е сякакъв но не е глупав, нито ме е лъгал за нещо, човека не ми е предлагал да ми монтира той обикновена газ, а напротив каза че не е газаджия и че въпреки че си е монтирал сам газ на негови коли, не се занимава с тези неща и да си отида на някой специалист. Просто сподели че на негова кола е монтирал и ГИ и обикновена газ за доста по малко пари (от 1000лв които му казах че ми предлагат за ГИ) и сподели своя опит че при ГИ само си играе с настройки и реглажи, да гори колкото трябва и да върви добре, а на обикновената газ хем си пали на газ хем си фиксира лесно колко да му гори, а детонациите които се случват от време на време, не са довели до нищо съществено на неговата кола също инжекцион с метални колектори, освен че му светят грешки постоянно. Разликата е че все пак той си прави всичко по колата и си регулира, аз трябва за всяко нещо да ходя при някой да ми прави по газта, именно за това се доверявам на вас и няма да рискувам да си сложа обикновена газова.


velizargb
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
Автомобил: Skoda Octavia 2001
Двигател: 2-AQY

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот velizargb » Съб 15 апр 2017 9:57


Нека задам друг въпрос, след като съм се решил вече кога и къде да си сложа ГИ, бихте ли ми препоръчали да дам 1000лв за диджитроник мп48 с италиански компоненти, или да сложа бюджетния вариант Фобос 2 за 850лв? Не знам колко спестяването на едни 150лв при тази цена е оправдано, но знам ли може този диджитроник да не е с нищо по добър..?


velizargb
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
Автомобил: Skoda Octavia 2001
Двигател: 2-AQY

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот velizargb » Пет 21 апр 2017 17:09


Туй то :D За първо каране в града, няма разлика с бензина като вървеж. След 1000км Мишо каза да мина на преглед за да я донастрои.

https://www.facebook.com/MisoGazServiz/ ... 9572580292
http://prikachi.com/images.php?images%2 ... 01119K.jpg
http://prikachi.com/images.php?images%2 ... 01121b.jpg


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.

Мнениеот dreadx » Пет 21 апр 2017 19:38


Чудесен избор - колегата ми също си сложи мп48, само че с дюзи HANA. Каза, че разлика между газ/бензин не усеща нито в града, нито по магистралата.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта