Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
- Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
- Двигател: JN _ ACK _ BMM
- Местоположение: София
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Два литра масло нищо не са. Това не са колите от едно време, дето след 10 хил. км. изливаш същото масло което си налял и то и цвета почти същия. 1000 лева за газова без ОБД2 са много. Аз сложих за 1100лв. на 6 цилиндъра. Няма смисъл да си правиш тънки сметки за 500 лева, накрая евтиното излиза скъпо - колегите обясниха. Може да караш малко, може да караш и много. Аз една кола уж трябваше 1-2 години да я карам, а станаха 5. И сега като си взех друга, набих още една кола по ремонти. Сложи си ГИ и ако и колата си те слуша и те радва - ремонтирай навреме и карай.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Ако си намериш кой да ти я монтира,ще ти излезне около 600 лв.Говорим за най-обикновен газов инжекцион като фобос 4,тамона,агис и т.н.Не е нужно чак ОБД.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
- Автомобил: Skoda Octavia 2001
- Двигател: 2-AQY
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Ами Мишо ми предлага Фобос 2 за 850лв 2г гаранция, Диджитроник за 1000 2г гаранция или Романо за 1350 5г гаранция. Колебая се между Фобос и Диджитроник, но той каза че фобоса е с доста турски чарколяци и не го препоръчва.. Та вероятно ще склоня за Диджитроника, въпреки че ми се искаше да е под 1000лв. Някой има ли наблюдения над Фобос 2? Евентуално ще говоря с него дали може без ОБД, но предполагам че той ще препоръча умнен ГИ, явно че газаджиите си държат на тях.
Последна промяна от velizargb на Чет 13 апр 2017 9:12, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Каква обикновена газ на кола с компютър и инжекцион?
2017-та година сме!!!
2017-та година сме!!!
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
- Автомобил: Skoda Octavia 2001
- Двигател: 2-AQY
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Vlad777 написа:Каква обикновена газ на кола с компютър и инжекцион?
2017-та година сме!!!
Тесла бих си зел като за 2017, ама нема пари :D Смятам, че ако имах опита и познанията сам да си я правя, би могла да се сложи и обикновена газ, която да не създава кой знае какви проблеми, моя майстор не е паднал от небето, за да ми го предлага, друг е върпоса че аз нямам нито нито опита нито познанията по тези неща, затова пиша тук.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
инжектопляктор написа:Сваляш й дебитомера само и това е. Ако някога решиш да караш пак на бензин - дебитомера обратно. Че дебитомерът е лопатков - механичен с потенциометър като гледам..и може да се повреди, ако патне, поради проблем със запалителната система например.
Ти преди новата ера ли още живееш,че даваш такива мнения ?? Това да не е твоя Пасат
Към автора на темата - това,че бавно загрява - смени си термостата.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Инжектора явно има предвид дросела
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
AQY загрява за три минути до 30° при околна температура 10-12°С.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
velizargb написа:Смятам, че ако имах опита и познанията сам да си я правя, би могла да се сложи и обикновена газ, която да не създава кой знае какви проблеми, моя майстор не е паднал от небето, за да ми го предлага, друг е върпоса че аз нямам нито нито опита нито познанията по тези неща, затова пиша тук.
Ами "твоя майстор" като е наясно,защо не отидеш той да ти я монтира а питаш тук?
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Пази Боже от майстори... Помоли го да ти монтира и карбуратор от голф двойка.
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Не е нужно да изброяваме предимствата и недостатъците на различните газови уредби, които са обсъждани неведнъж. Човекът май по-скоро питаше, за да му кажем, че няма проблеми да си сложи и обикновена АГУ, което в известен смисъл е така.
- но само в известен смисъл, затова по-скоро му казахме да си сложи ГИ.
Най-добре ще е да вземе да чете и сам да си прецени, или да се довери на майстора, пък ще поеме и някакъв риск ако не го кефи да си сложи после ГИ. (и може междувременно да си свали дебитомера, за да си го пази здрав и читав за ГИ-то.)
Но само преди 10-тина години имаше много инжекциони с обикновени АГУ-та и си ги караха хората.
Единственото невярно, което смята майсторът му е, че обслужването на ГИ-то задължително ще излезе доста по-скъпо.
Колкото до карбуратора от Голф-двойка - който си може и е сръчен, не се ограничава само с отвиване и завиване на винтчета и смяна с оригинални части. Ако някой не може да ашладиса карбуратор от Голф-двойка, нека да не си мисли, че нещото с гаранция не става. -- убеден съм, че има много тунингари, които ще го направят, при това без да си напъват мозъка с излишни терзания дали ще стане, или няма да стане.
А как изглеждат нещата от гледна точка на потребителя - дава 20-25 лв. за 100 км. бензин, но ако сложи газ ще дава 12-13-15 лв. (пък голяма работа дори и да хаби 1-2 литра отгоре, щото не е с ГИ.)
Но истината е, че обикновеното АГУ има повече недостатъци и единственото му предимство е, че може да пали направо на газ и да не сипваш бензин с месеци и години. Май все пак по-добре ще е да помисли по вариантите сам да си монтира едно ново евтино ГИ (не знам на какви пари вървят - имаше по OLX-а разни обяви за нови комплекти ГИ.), или някое втора употреба ГИ, още по-евтино, но ако е ползвано, може да се наложи да смени някои части - значи по-добре вариант-1.
Което и от двете да избере, ще дойде около и под цената, предвидена за монтиране на обикновена АГУ.
А пък кое за колко време се изплаща не винаги има значение, също и сметката, че някой минава по 5000 на година не винаги след монтажа на АГУ-то излиза. Понеже започва да му е по-евтино горивото и да си кара повече колата - например всяка събота и неделя на излет и туризъм, а не само по работа. Но дори и пак да дава същите пари за гориво, ползата от колата му се увеличава двойно, а това е смисълът от колите да си ги караме където ни е кеф.
Щом човек е решил да монтира газ, няма значение колко кара колата и за колко време ще се изплати инвестицията, но всеки ден, в който кара на бензин, си е чиста загуба. Един колега така си взе нов внос кола без газ - и уж мислеше да си монтира сам ГИ-то, за да му излезе по-евтино. Накрая отишъл при едни много добри газаджии, които дават ГИ-та на кредит и истината е, че трябваше да го направи още веднага, а не да кара два месеца на бензин, докато накрая стигне до правилното решение. Така че и това е вариант да се изплаща във времето, за което така или иначе щяха да се дават едни повече пари за бензин.
- но само в известен смисъл, затова по-скоро му казахме да си сложи ГИ.
Най-добре ще е да вземе да чете и сам да си прецени, или да се довери на майстора, пък ще поеме и някакъв риск ако не го кефи да си сложи после ГИ. (и може междувременно да си свали дебитомера, за да си го пази здрав и читав за ГИ-то.)
Но само преди 10-тина години имаше много инжекциони с обикновени АГУ-та и си ги караха хората.
Единственото невярно, което смята майсторът му е, че обслужването на ГИ-то задължително ще излезе доста по-скъпо.
Колкото до карбуратора от Голф-двойка - който си може и е сръчен, не се ограничава само с отвиване и завиване на винтчета и смяна с оригинални части. Ако някой не може да ашладиса карбуратор от Голф-двойка, нека да не си мисли, че нещото с гаранция не става. -- убеден съм, че има много тунингари, които ще го направят, при това без да си напъват мозъка с излишни терзания дали ще стане, или няма да стане.
А как изглеждат нещата от гледна точка на потребителя - дава 20-25 лв. за 100 км. бензин, но ако сложи газ ще дава 12-13-15 лв. (пък голяма работа дори и да хаби 1-2 литра отгоре, щото не е с ГИ.)
Но истината е, че обикновеното АГУ има повече недостатъци и единственото му предимство е, че може да пали направо на газ и да не сипваш бензин с месеци и години. Май все пак по-добре ще е да помисли по вариантите сам да си монтира едно ново евтино ГИ (не знам на какви пари вървят - имаше по OLX-а разни обяви за нови комплекти ГИ.), или някое втора употреба ГИ, още по-евтино, но ако е ползвано, може да се наложи да смени някои части - значи по-добре вариант-1.
Което и от двете да избере, ще дойде около и под цената, предвидена за монтиране на обикновена АГУ.
А пък кое за колко време се изплаща не винаги има значение, също и сметката, че някой минава по 5000 на година не винаги след монтажа на АГУ-то излиза. Понеже започва да му е по-евтино горивото и да си кара повече колата - например всяка събота и неделя на излет и туризъм, а не само по работа. Но дори и пак да дава същите пари за гориво, ползата от колата му се увеличава двойно, а това е смисълът от колите да си ги караме където ни е кеф.
Щом човек е решил да монтира газ, няма значение колко кара колата и за колко време ще се изплати инвестицията, но всеки ден, в който кара на бензин, си е чиста загуба. Един колега така си взе нов внос кола без газ - и уж мислеше да си монтира сам ГИ-то, за да му излезе по-евтино. Накрая отишъл при едни много добри газаджии, които дават ГИ-та на кредит и истината е, че трябваше да го направи още веднага, а не да кара два месеца на бензин, докато накрая стигне до правилното решение. Така че и това е вариант да се изплаща във времето, за което така или иначе щяха да се дават едни повече пари за бензин.
Е толкова струват, да. + още 100-тина лв. за читава бутилка втора употреба и нови тръби + още 200-300 лв. за газаджията да му я монтира -> и няма смисъл от обикновена АГУ, освен ако не е с някаква определена цел - например както казах: да пали зиме-лете само на газ.инжектопляктор написа:Аз бях продал газов инжекцион втора ръка комплект за 90лв.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
- Автомобил: Skoda Octavia 2001
- Двигател: 2-AQY
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Благодаря за мненията, ще си сложа ГИ, не съм писал тук с идеята да споря колко по-оферта е да си сложа обикновена АГУ, а именно за да получа няколко компетентни мнения.
Малко ми е смешно поведението на някой съфорумци, да отговарят подигравателно на въпроса, форума не е само за можещи и разбиращи и би следвало да има място за всякакви въпроси, дори и такива, които на някой може да му се виждат тъпи, следва да им бъде отговорено нормално.
Колкото до моя майстор, може да е сякакъв но не е глупав, нито ме е лъгал за нещо, човека не ми е предлагал да ми монтира той обикновена газ, а напротив каза че не е газаджия и че въпреки че си е монтирал сам газ на негови коли, не се занимава с тези неща и да си отида на някой специалист. Просто сподели че на негова кола е монтирал и ГИ и обикновена газ за доста по малко пари (от 1000лв които му казах че ми предлагат за ГИ) и сподели своя опит че при ГИ само си играе с настройки и реглажи, да гори колкото трябва и да върви добре, а на обикновената газ хем си пали на газ хем си фиксира лесно колко да му гори, а детонациите които се случват от време на време, не са довели до нищо съществено на неговата кола също инжекцион с метални колектори, освен че му светят грешки постоянно. Разликата е че все пак той си прави всичко по колата и си регулира, аз трябва за всяко нещо да ходя при някой да ми прави по газта, именно за това се доверявам на вас и няма да рискувам да си сложа обикновена газова.
Малко ми е смешно поведението на някой съфорумци, да отговарят подигравателно на въпроса, форума не е само за можещи и разбиращи и би следвало да има място за всякакви въпроси, дори и такива, които на някой може да му се виждат тъпи, следва да им бъде отговорено нормално.
Колкото до моя майстор, може да е сякакъв но не е глупав, нито ме е лъгал за нещо, човека не ми е предлагал да ми монтира той обикновена газ, а напротив каза че не е газаджия и че въпреки че си е монтирал сам газ на негови коли, не се занимава с тези неща и да си отида на някой специалист. Просто сподели че на негова кола е монтирал и ГИ и обикновена газ за доста по малко пари (от 1000лв които му казах че ми предлагат за ГИ) и сподели своя опит че при ГИ само си играе с настройки и реглажи, да гори колкото трябва и да върви добре, а на обикновената газ хем си пали на газ хем си фиксира лесно колко да му гори, а детонациите които се случват от време на време, не са довели до нищо съществено на неговата кола също инжекцион с метални колектори, освен че му светят грешки постоянно. Разликата е че все пак той си прави всичко по колата и си регулира, аз трябва за всяко нещо да ходя при някой да ми прави по газта, именно за това се доверявам на вас и няма да рискувам да си сложа обикновена газова.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
- Автомобил: Skoda Octavia 2001
- Двигател: 2-AQY
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Нека задам друг въпрос, след като съм се решил вече кога и къде да си сложа ГИ, бихте ли ми препоръчали да дам 1000лв за диджитроник мп48 с италиански компоненти, или да сложа бюджетния вариант Фобос 2 за 850лв? Не знам колко спестяването на едни 150лв при тази цена е оправдано, но знам ли може този диджитроник да не е с нищо по добър..?
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:46
- Автомобил: Skoda Octavia 2001
- Двигател: 2-AQY
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Туй то :D За първо каране в града, няма разлика с бензина като вървеж. След 1000км Мишо каза да мина на преглед за да я донастрои.
https://www.facebook.com/MisoGazServiz/ ... 9572580292
http://prikachi.com/images.php?images%2 ... 01119K.jpg
http://prikachi.com/images.php?images%2 ... 01121b.jpg
https://www.facebook.com/MisoGazServiz/ ... 9572580292
http://prikachi.com/images.php?images%2 ... 01119K.jpg
http://prikachi.com/images.php?images%2 ... 01121b.jpg
Re: Обикновена АГУ или ГИ за 2.0 AQY 115к.с.
Чудесен избор - колегата ми също си сложи мп48, само че с дюзи HANA. Каза, че разлика между газ/бензин не усеща нито в града, нито по магистралата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта