Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Вто 25 апр 2017 22:14


Тогава нямаше бензин.Колата се кара само и единствено на газ.Бензина го хаби дори като се кара на газ.Бензиновата помпа не работи докато е на газ, колата не тече, как изчезва незнам.

Днеска преглеждах всичко.Кабелите са забутани толкова сериозно зад бушпните че никакъв шанс да вида кое с какво е свързано.Най-вероятно открих проблема обаче.Изпарителя се държи с една планка и болт там където е планката която държи акумулатора да не мърда.Оттам зима и маса.Не само изпарителя, а явно цялата система на газовата.Оказа се че след като свалях акумулатора и го зарейждах при връщането му не съм стегнал докрай тая планка.Днеска на работеща кола го разклатих с ръка и правеше точно същите прекъсвания.Чувам как цъка когато загуби контакт и след това пак стане връзката.Копчето губи сякакъв ток за тоя момент в който няма контакт между планката на изпарителя и купето на колата.Незнам дали така трябва да е, но още преди като го бях видял че е на тоя принцип не ми хареса.Занапред и отделна жица маса може да му сложа да не се влияе от тая планка.Ще покарам няколко дена, но на 99% съм сигурен че там е бил проблема.Доста беше хлабаво и на ръка доста лесно губеше връзка като го клатех.Само въпроса остава защо не запали колата още преди да свалям акумулатора.Или по някаква случайност точно тогава пак се е било разглабило или другаде е проблема.

Още един въпрос: Как да източа бензина без да вада бензиновата помпа? Сипах вчера бензин и днеска работата на колата е доста зле.Усещам че смесва двете горива и доста бърка колата това.Отделно навсякъде около колата мерише на бензин докато работи.Погледах и наистина до копчето има реле което спира бензиновата помпа,но как харчи бензина незнам.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Iezekil » Сря 26 апр 2017 4:50


Явно не я спира.Може да е за дюзите/ако нямаш още едно/може да губи маса и то....или го проследи,или направо извади бушона на помпата.Пред това премести захранването другаде де.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Сря 26 апр 2017 23:49


Ами мисля че е за нея.Преди слагах пробна лампа на помпата да видя идва ли ток до нея и нямаше.
Днеска се рових и си реших проблема.Видях една букса на рейката мисла че отстрани влиза.Изключих я и моментално колата заработи нормално.Веднага се усети че спря да меша бензина с газ и оборотите се стабилизираха.Заработи си колата само на газ.Превключих на бензин да пробвам как е и веднага изгасна.Явно е нещо за бензина това и е спряло да пуска като съм изключил буксата.Напълно ме устройва така.Омотах двете букси с изолирбанд за секи случай и ги оставих изключени.Колата работи добре, върви добре и най-важното и бензина мисла че няма да пипа вече.Качвам снимка на буксата която изключих ако някой знае за какво е.Снимката е примерна от интернет, но двигателя е същия и буксата е същата.Мисла че отстрани на рейката влиза или някъде до нея.

Изображение


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот dreadx » Чет 27 апр 2017 1:53


:th_up за по-сигурно дублирай масата с жица - много мразя някакви недозавити маси, взети от болтчета, които са стегнати върху боядисана ламарина и всичко опира на магия.

Ако не прекъсваш инжекторите пак ще гори по малко бензин. (трябва да има една кутийка с резистори и релета - "емулатор за инжектори") - ако го няма
ще продължават да цъкат, а в резервоара по принцип, при движението на колата - от загряването и люлеенето на бензина се предизвиква изпаряване,
образува се налягане и ще "харчи" бензин - в случая направо и ти дави двигателя.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Iezekil » Чет 27 апр 2017 10:25


Еми не е ли за инжекторите тая букса?


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Пет 28 апр 2017 0:40


И аз мисла да дублирам масата.Много мраза и аз такива изпълнения точно дето викаш - върху болтчета завити върху боядисана ламарина, оюе повече както е тука клатещ се елемент.Попринцип ли ще продължават да цъкат или ако не бях извадил буксата ? Сега при извадена тая буска която съм снимал (за управлението на инжекторите е тя доколкото разбрах) ще харчи ли бенз ?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Iezekil » Пет 28 апр 2017 6:34


Щом те и помпата са изключени,няма да харчат.Ако помпата е включена,има вариант да пикаят и да харчи пак,но при теб не е .Правилното е да ги свържиш към реле,или към релето на помпата,за да се изключват на газ и за удобството да караш на бензин,без да се налага да ги включваш ръчно.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1931
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот beuchat » Пет 28 апр 2017 13:12


Аз все пак ти препоръчвам да си видиш и ключа.Мислих си и аз,че проблемът ми е от масата,защото кабела беше окислен и едвам се държеше,ама като го заголих на ново място и почистих идеално мястото и стегнах и пак почна да прави мизерии,хванах ключа че прави цялата беля.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Пет 28 апр 2017 20:09


Сега погледнах и точно върпосния кабел,който съм изключил минава през реле.Газаджията и преди като ходих ми каза че и помпата и инжекторите са спрени през две отделни релета.Защо обаче продължаваше да харчи бензин незнам.Или не е свързано правилно релето или е дефектно.Ще го проверя утре как е свързано.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Bai Sando » Пет 28 апр 2017 20:50


Ако не можеш да се справиш сам ти препоръчвам да отидеш на някой по-кадърен жичкаджия или газаджия да ти оправи релетата.Тая букса дето си я извадил е за бенз.инжектори и явно релето им не ги изключва когато колата е на газ.А може и бензиновата помпа също да не спира :th_up


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот dreadx » Пет 28 апр 2017 20:55


- за помпата е писал, че е тествал с пробна лампа - на газ спирало захранването към помпата.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Bai Sando » Пет 28 апр 2017 21:06


Я спира,я.... :mhihi


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Iezekil » Съб 29 апр 2017 7:31


Те може да спират и двете,но ако са работили има налягане в рейката и дюзите пикаят.Това,ако разбира се е палил на бензин примерно.Но може,ако се ползват комбинирани релета с двоен контакт,просто да са свързани обратно.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Съб 29 апр 2017 14:16


Две отделни релета са за бензиновата помпа и за инжекторите.Кабела който изключих има реле на 30-40см след буксата.Вчера го видях.Преди това не бях обърнал внимание че има реле там и затова го изключих.Явно релето не сработва или не е свързано правилно.Иначе за бензиновата помпа бях пробвал преди и като е на газ копчето спира тока до нея.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта