Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Чет 20 апр 2017 21:08


Здравейте.От 2 дни имам доста проблеми с газовата уредба (не е газов инжекцион).Колата е Голф3 ГТИ 115коня с 2Е двигателя.Онзи ден за пръв път го направи проблема.В движение колата просто изгасна.След доста въртене гръмна.Има едно силиконово пръстенче точно след въздушния филтър което се беше обърнало(предполагам защита е то за да не гръмне някой маркуч друг).Върнах го на място и след още доста въртене колата запали.След като я паркирах и оставих, след 3 часа отидох пак и въобще не запали.Безкрайни опити и неиска и неиска.Проверих всичко по запалителната система беше наред.Продължих да върта и пак гръмна, а вече беше паднал и акумулатора.След зареждането му и доста въртене запали,обаче прекъсва постоянно и установих че е от копчето.Самото копче както си карам за секунда изгасва,колата забива муцуна и пак светва копчето и колата си продължава.Всичките проблеми май идват от него.Още преди имах проблеми с него и ми го сменяха гаранционно, обаче вече колата не е в гаранция.Новото копче е на около година.Няма и 15хил км,но незнам дали е от него.От одавна нямаше никакви проблеми с газовата.Нито е донастройвана нито е пипано каквото и да е по нея.На максимум 25-30хил км е газовата.Незнам проблема от него ли е или от другаде обаче всичко ме навежда към него.Просто копчето изгасва за секунда, се едно спира тока до него и пак идва.Или проблема е от него или от нещо друго по системата на газовата.Самото копче е вързано към бушона на бензиновата.Някакви идеи как да установа проблема? Слагам снимки на изпаритела и на самото копче какво е.Ако някой може да сподели и как да настроя точно този изпарител ще съм благодарен,защото се съмнявам и че настройката му не е чивата.Псостоянно мирише на газ около колата и разхода е доста висок- 15-17 литра на 100 градско.
Снимката на копчето е примерна.Марката на мойто може би не е като това на снимката, но дизайна и подредбата е 1:1

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот dreadx » Чет 20 апр 2017 21:41


Виж и да не губи ток от бушона, много газаджии бучат една жица в бушонното табло на мястото, където е включен някой бушон и оттам взимат ток за АГУ-то. Ако нещо са се разширили контактните пластинки и бушонът хлопа и не опира добре, може да има проблеми - разбутай го докато работи двигателят и ще разбереш дали прекъсва. По съвпадение, ако е същият бушон и за бензиновата система, може съвсем да не запали на нищо - иначе уж копчето, като му спре тока, трябва да превключва на бензин, че да има с какво да се движиш.

А когато не е искала да запали, светеше ли ти копчето?

За настройка на изпарител Ловато пише много във форума, прочети и мисля, че няма да имаш проблем да го настроиш - в момента разходът наистина е голям.

Ако работи лошо след гърмежа, огледай дали няма и другаде нарушен вакуум - онзи гумен пръстен, дето споменаваш наистина е защита от гърмежи - трябва да ляга плътно и да не пуска да смуче въздух, а при взрив в обратна посока да отвори.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Чет 20 апр 2017 23:35


Не е бутната жица в бушона на бензина.От него е взето ток,обаче още преди го бях преглеждал даже го вадих бушона на бензиновата помпа и там всичко е наред.Сега пак го прегледах няма ядове там.

Когато неискаше да запали копчето си светеше пак да.Попринцип колата винаги се пали и се кара само на газ.Има някакъв проблем още от одавна който неможа да се реши.Бензина просто изчезваше дори да се кара само на газ.Течове не се намериха,бензиновата помпа наистина изключва и т.н. всичко проверих уж не се намери решение и оттогава изобщо бензин няма в резервоара и не смятам и да си права повече експерименти и да сипвам.Направил съм си обогатител- 4-5 секунди го задържам, върта и пали без проблеми.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот инжектопляктор » Чет 20 апр 2017 23:50


На копчето може да се направи временен байпас. По-добре обаче провери газовите клапани.
Изпарителят от двата винта. Затваряш бронзовия. Правиш така с черния, че оборотите да започнат на празен ход леко да падат и да прекъсва, донастройваш от бронзовия винт. След това настройваш от крана на маркуча колко да върви.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Пет 21 апр 2017 1:55


Не ги знам къде са и как да ги проверя тия газови клапани.От газови уредби нищо не разбирам.Временен байпас как да направа на копчето ? Така ще го изолирам ли него ? И при положение че колата се кара само и единствено на газ може ли да остане с байпаса колата ?

Мерси


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот инжектопляктор » Пет 21 апр 2017 8:53


Като не разбираш нищо, опасно е да разглобяваш. Газовите клапани са ти до изпарителя под сините бобинки. И отзад на сондата на бутилката един ако има евро сонда. Пробвай ги дали цъкат и дали не загряват много бобинките.
Байпас на копчето можеш да направиш, като вържеш с едно друго копче газовите клапани, така че да превключват при натискането му. Преди това можеш да вземеш да видиш дали до всички клапани отиват 12V.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Пет 21 апр 2017 12:18


Няма да разглобявам.Мисълта ми беше ако е нещо лесно да се провери.Незнам точно как имаш впредвид дали цъкат.Когато ползвам обогатителя(давам ток на изпарителя от копче) се чува как цъка отзад при бутилката и отпред при изпарителя.Звука е доста ясен и винаги го има.Не се е променил откакто я има колата.Отпада ли като проблем това ? За загряване не съм ги проверявал и незнам и колко трябва да са загрели.
Как да проверя дали до всички клапани отиват 12В - на запалена кола, с обогатителя който ползвам или само на контакт ?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Pet_rov » Пет 21 апр 2017 13:51


Колега, що не си наясно с нещата, отиди при човека, монтирал газовата уредба и му опиши проблема. Това с мириса на газ не е много добре. Щом върти и не пали, вероятно изпарителят или някой клапан изпуска и я дави. Говорим за топлото палене, разбира се. Иди на майстор.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1933
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот beuchat » Нед 23 апр 2017 1:08


Колегата е доста вероятно да му прави проблеми ключа.Клапаните можеш лесно да ги провериш дали стига ток до тях.Другия път като не иска да пали откачи плюса и минуса към клапаните и сложа една лампичка от плафона примерно и виж дали ще светне,но според мен проблемът ти е в ключа,защото и при мен ха да запали и гасне и не иска да пали повече.Може ключа ти да минава в позиция бензин и ти като нямаш бензин познай кога ще запали...


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Iezekil » Нед 23 апр 2017 6:50


Щом ползваш само газ-премести захранването на копчето другаде,някъде на + след контакт.Тия копчета се продават с бушони,не забравяй да му вържеш такъв.След тая манипулация просто изключи бушона на помпата,щом не я ползваш,понеже има вероятност да смесва горивата/щом ти изчезва бенза/.След това пак ще кажеш какво става.Ако не можеш сам,иди с това искане при някой можещ.
За мен е глупаво да се взима захранване от помпата баш,понеже тя е в зависимост от ЕКУ и 2 релета.А и е безпредметно да върти на акере.Ако все пак я ползваш се слага допълнително реле да я изключва на газ.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Нед 23 апр 2017 15:20


Още преди ходих при газаджията и му казах че ми харчи бензина,но той каза че няма как.Имало реле което я прекъсва като е на газ колата.Прверих с пробна лампа и наистина ток до нея не стига когато колата е на газ.Нямам идея как изчезваше бензина.


dreadx
Мнения: 315
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот dreadx » Нед 23 апр 2017 15:32


Освен бензиновата помпа трябва да прекъсва и инжекторите - тях провери ли ги?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Iezekil » Нед 23 апр 2017 15:34


Ми хубаво,явно я е прекъснал след бушона.Но това не променя нещата,щом ти прави проблем,смени мястото на захранване.Това е елементарно упражнение.Това при положение разбира се,че не е проблема в самия ключ...или връзката към бушона.А как е на бензин паленето?


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот marto7 » Нед 23 апр 2017 23:07


На бензин пали от четвърт оборот.Тя сега и на газ си пали.Проблема почна да го прави доста по рядко.Пали си добре и в движение от време на време прицъква и то доста рядко.А още не съм пипал нищо че нямах време.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Доста проблеми с АГУ на Голф 3 ГТИ 115

Мнениеот Iezekil » Пон 24 апр 2017 5:54


А в първото мнение само на газ ли я мъчи,докато изтощиш акумолатора сега да питам,че не разбрах проблема само на газ ли е.Що не я пробва на бензин тогава,или?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта