Passat B5 1.8T 98 г. - ГИ BRC минава сам на бензин?
Passat B5 1.8T 98 г. - ГИ BRC минава сам на бензин?
Хайде пак да събирам мнения за пасата.. Пасат B5 1998г. 1.8Т. Колата съм я взел с уредба БРЦ, но се появи проблем! Докато карам на газ и понякога от само себе си се чува звуков сигнал пиип пиип пиип... и светва лампичката че работи на бензин. Сякаш ми е свършила газта или нещо подобно. Проблема е че като я закарах на газаджия не се получи тая ситуация а той ми каза че на компютъра не открива нищо! Трябвало на момента да се хване.. Същоо каза че инжекциона е доста стар и не се произвеждали части за него вече
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с Газов инжекцион на пасат Б5!
евроизчадие /клапан/ на бутилката има ли ?
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 08 сеп 2016 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Газов инжекцион на пасат Б5!
Предполагам сондата се е повредила . Лъже компа , че е свършила газта и той минава на бензин .
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем с Газов инжекцион на пасат Б5!
- за сведение компа следи налягането, а не нивото - ако няма налягане, минава на бензин.
(- има едни много стари холандски системи, дето просто си нямат датчик за налягане -- те гледат по времената на дюзите + нивото от поплавъка - и по това решават кога свършва газта. Това са екзотики, които може би почти не се използват в момента. Аз никога не съм виждал наживо такава
- прочетох им книжката от любопитство какви ГИ-та са правили навремето и от там знам.)
Единственият адекватен начин да се прецени кога свършва газта - и изобщо кога да се премине на бензин е по налягането.
Но защо може да няма налягане -> може цедката на сондата да се е запушила, клапанът й да не работи, нещо друго в нея да пречи.. може филтърчето за газта да не е сменявано 50-60000 км. (моето изкара горе-долу толкова, преди тотално да спре колата да върви, но един колега с BMW каза, че не си го бил сменявал от 100k км.. - ама като го разглобих, неговото, се оказа че е деформирано и имаше пропуски - дори запушено не е могло чак плътно да спира газта. ;) После може изпарителят нещо да не прави налягането. И не на последно място налягане да си има, но датчикът да е повреден и компютърът да отчита сякаш няма налягане.
--- тази тема не е ли за раздел АГУ?
Ако газаджията ти очаква да прочете записани грешки - няма такова нещо. --
-- Да ти свърши газта, от гледна точка на компютъра е най-нормална ситуация - няма как да запише грешка от това.
Какво точно BRC ти е системата? - виж какво пише на компютъра и кажи.
- да е стара, колко да е стара? - BRC произвеждат ГИ-та от 1996-та, не може да е чак много стара - 20 години макс. ;)
(- има едни много стари холандски системи, дето просто си нямат датчик за налягане -- те гледат по времената на дюзите + нивото от поплавъка - и по това решават кога свършва газта. Това са екзотики, които може би почти не се използват в момента. Аз никога не съм виждал наживо такава
- прочетох им книжката от любопитство какви ГИ-та са правили навремето и от там знам.)
Единственият адекватен начин да се прецени кога свършва газта - и изобщо кога да се премине на бензин е по налягането.
Но защо може да няма налягане -> може цедката на сондата да се е запушила, клапанът й да не работи, нещо друго в нея да пречи.. може филтърчето за газта да не е сменявано 50-60000 км. (моето изкара горе-долу толкова, преди тотално да спре колата да върви, но един колега с BMW каза, че не си го бил сменявал от 100k км.. - ама като го разглобих, неговото, се оказа че е деформирано и имаше пропуски - дори запушено не е могло чак плътно да спира газта. ;) После може изпарителят нещо да не прави налягането. И не на последно място налягане да си има, но датчикът да е повреден и компютърът да отчита сякаш няма налягане.
--- тази тема не е ли за раздел АГУ?
Ако газаджията ти очаква да прочете записани грешки - няма такова нещо. --
-- Да ти свърши газта, от гледна точка на компютъра е най-нормална ситуация - няма как да запише грешка от това.
Какво точно BRC ти е системата? - виж какво пише на компютъра и кажи.
- да е стара, колко да е стара? - BRC произвеждат ГИ-та от 1996-та, не може да е чак много стара - 20 години макс. ;)
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Газов инжекцион на пасат Б5!
Какъв е моделът на инжекциона? Закачаш го за USB-RS232 TTL и се свързваш към него с програмата за диагностика. След това пускаш базов диагностичен тест, който ще отвори всички клапи и ще ги накара да изтракат.
Сваляш маркуча от газовата рейка и пускаш теста - ако почне да излиза газ, значи не е това проблема. Имат и някакви базови грешки уредбите - например ако пише ниско налягане, па газ имаш - значи или не отчита правилно датчика или има проблем с клапан.
Аз съм имал такъв проблем и се дължеше на повредена бобина на електромагнитен клапан на изпарителя. Работеше когато поискаше, съответно в движение работеше, минаваше от газ на бензин, не искаше да ходи на газ...
Сваляш маркуча от газовата рейка и пускаш теста - ако почне да излиза газ, значи не е това проблема. Имат и някакви базови грешки уредбите - например ако пише ниско налягане, па газ имаш - значи или не отчита правилно датчика или има проблем с клапан.
Аз съм имал такъв проблем и се дължеше на повредена бобина на електромагнитен клапан на изпарителя. Работеше когато поискаше, съответно в движение работеше, минаваше от газ на бензин, не искаше да ходи на газ...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта