настройка на метанов изпарител BRC

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
passata2
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 12 авг 2012 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

настройка на метанов изпарител BRC

Мнениеот passata2 » Чет 27 юли 2017 18:35


Здравейте, колеги. Искам да помоля за помощ относно настройка на метанов изпарител BRC 100KW. Имах приблем с клапана за регулиране налягането на бензина и ми бъркаше работата на двигателя на метан. Докато разбера, че въпросния клапан е развален, минах през няколко майстора на АГУ, в резултат на което тотално ми разцентроваха изпарителя. Сега клапана е сменен и сам си направих някаква що-годе центровка, но искам да е както трябва. Има две врътки на самия изпарител (едната се върти с пръсти, а за другата трябва отвертка) , обаче не зная коя за какво е и как да направя прецизна настройка. Има още една врътка на тройника, от който излизат двете маркучета към плочката. Моля, ако някой знае процедурата да помогне. Прилагам и снимка на изпарителя с въпросните две врътки.
Колата е Passat B3, 2000cm, 91г, 115к.с.
97696568_5_800x600_metan-butilka-izparitel-brc-oblast-plovdiv.jpg




passata2
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 12 авг 2012 8:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: настройка на метанов изпарител BRC

Мнениеот passata2 » Съб 29 юли 2017 6:26


Понеже на никой не му се пише, ще опиша как аз си настройвам (аматьорската) изпарителя, а пък ако някъде бъркам или друг знае по-удачен начин, моля да сподели.
Значи , за яснота, първо ще наречем врътките, за да не ги бъркаме: номер 1 е долната врътка на редуктора, за която трябва отвертка и която е за чувствителността на мембраната. Номер 2 е врътката, над врътка 1, която може с пръсти да се върти и служи за регулиране на оборотите. Номер 3 е врътката на тройника, която може да се върти на ръка или с отвертка и регулира общия поток на метан след редуктора към плочката.
И така колата трябва да е загряла и да сме прехвърлили на метан. Първо развивам докрай врътка 3, после завивам докрай врътка 1. От врътка 2 регулирам наляво и дясно, докато постигна оптимални обороти. След това започвам да развивам леко врътка 1, докато усетя едно леко заглъхване на мотора. Спирам с развиването и завивам половин оборот. От жилото форсирам на около 3000 оборота и започвам леко да завивам врътка 3, докато усетя леко да заглъхва. Спирам и връщам (отвивам) половин оборот. Пробвам дали колата се форсира нормално и при нужда развивам номер 3 още малко.





Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта