Джета 2 тампон моноинжекция

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

Джета 2 тампон моноинжекция

Мнениеот petarkolev » Сря 01 ное 2017 13:39


Здравейте колеги. Питам тук при газовите уредби, защото предполагам, че доста хора с газови уредби са стигали до този въпрос. Тампона на моноинжекцията при работа на газ по-бързо ли се износва отколкото, когато колата работи на бензин. Питам, защото моя тампон е сменян преди 3-4 години (с моето каране, това са 30 000 километра), а сега отново е за смяна. Приятен ден на всички.






    Изображение




    Потребителски аватар
    Pet_rov
    Мнения: 4413
    Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
    Автомобил: Passat Variant B4
    Двигател: ADZ 1996
    Местоположение: Шумен

    Re: Джета 2 тампон моноинжекция

    Мнениеот Pet_rov » Сря 01 ное 2017 14:37


    От 2008 до сега съм минал грубо 125к на газ, но там още не съм пипал.


    Потребителски аватар
    goppa
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 7639
    Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
    Автомобил: Sharan
    Двигател: AFN 1997
    Местоположение: Горна Оряховица

    Re: Джета 2 тампон моноинжекция

    Мнениеот goppa » Сря 01 ное 2017 14:45


    По-скоро е от качеството на новия тампон.


    Потребителски аватар
    petarkolev
    Мнения: 1702
    Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
    Автомобил: Jetta II 1.8
    Двигател: RP
    Местоположение: София

    Re: Джета 2 тампон моноинжекция

    Мнениеот petarkolev » Сря 01 ное 2017 14:53


    И аз така мисля, частите взеха да стават все по-некачествени.


    Потребителски аватар
    ivan_pop
    Мнения: 808
    Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
    Автомобил: OVB
    Двигател: X18XE1
    Местоположение: Плевен

    Re: Джета 2 тампон моноинжекция

    Мнениеот ivan_pop » Сря 01 ное 2017 17:51


    Като се слага плочката на тази моноинжекция се сменят болтовете които държат тялото на моното към тампона.Новите болтове трябва да са точно толкова по-дълги,колкото е дебела плочката.Ако тези(новите) болтове са по-дълги от нужното,те напъват на тампона и го късат!
    Освен това там оригинално има една бакелитова подложка която е около 1 см. дебела.Ако е изхвърлена тази подложка,болтовете още по-силно натискат тампона!



    Върни се в “Автогазови уредби”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта