Колата е Голф 2 1.6 карбуратор с ел.изпарител и обикновен ключ за вакумен изпарител.От 2 години имам проблем с паленето,който в последно време е почти при всяко палене.Давам на контакт клапана изчатква уж,но колата не пали.Доста време трябва да си играя с позиция междинно/газ,докато клапана се чуе да изчатка силно,съответно и колата пали.
Та се чудя това от нагар по ключа и недостатъчно достигащ ток до клапана ли го прави,или самия клапан е заминал?
Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Явно си търпелив човек.
Този ключ да съм го разкарал на втория ден.
Този ключ да съм го разкарал на втория ден.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Не,просто преди го правеше на 2-3 месеца веднъж,но от 2 седмици е всеки ден.
А каква е разликата в окабеляването за вакумен и ключ за ел.изпарител?
А каква е разликата в окабеляването за вакумен и ключ за ел.изпарител?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
На ключа за вакуумен изпарител имаш обогатител за газта. За електрическия няма такъв бутон, при междинно положение палиш на бензин и примерно при 2000 оборота обръща на газ. Електрическия взема сигнал за импулсите от кабела на бобината, а също доколкото знам има още едно кабелче, през което се спира бензиновата помпа при работа само на газ.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Значи трябва да си взема ключ за вакумен изпарител отново,но с променено окабеляване и дефакто копчето за обогатяване няма да работи?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
защо с променено окабеляване? вземи си същия вид копче
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Преди време като ходих на газаджия да ми сменя изпарителя понеже бях невеж ми сложи електрически и помня,че променя някакви кабели,явно е бил този за почерпката.Но да,ще си взема пак такъв ключ.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Вземи си карбураторен ключ за ел.изпарител.И при него си има три позиции.
1-бензин
2-неутрален (докато изгори бензина в карбуратора)
3-газ.
Разликата със сегашния ти е,че като дадеш контакт и го оставиш на газ,няма да ти задави двигателя понеже си има реле-време което ще изключи клапана докато не получи импулс от навивката по централния кабел на бобината.
В момента си с най обикновено цк ключе,което има навика да нагаря и не пуска достатъчно напрежение до клапаните и от там идват проблемите.
1-бензин
2-неутрален (докато изгори бензина в карбуратора)
3-газ.
Разликата със сегашния ти е,че като дадеш контакт и го оставиш на газ,няма да ти задави двигателя понеже си има реле-време което ще изключи клапана докато не получи импулс от навивката по централния кабел на бобината.
В момента си с най обикновено цк ключе,което има навика да нагаря и не пуска достатъчно напрежение до клапаните и от там идват проблемите.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Благодаря Бай Сандо.Изчерпателен както винаги
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Колко волта трябва да отиват към клапана на контакт на загасен двигател
Мерих с мултицета и показва 10.8 волта.Един път пали после не иска и след 3-4 опита пали пак,а напрежението си е еднакво
Мерих с мултицета и показва 10.8 волта.Един път пали после не иска и след 3-4 опита пали пак,а напрежението си е еднакво
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
beuchat написа:Мерих с мултицета и показва 10.8 волта.
10 е малко. Трябва да има колкото на акумулатора бре! Може да се наложи да подмениш и бобинката на клапана.
Относно копчето - аз съм с електрически изпарител и копче за вакуумен. Просто съм прекарал плюса за газовите клапани да се командва от релето на бензиновата помпа, което се командва от компа, който взима сигнал за запален двигател и обороти.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Значи проблемът е в ключа,а не в клапана ,защото днеска мислих да сменмя и двете,обаче тоя студ ме отказа.
Значи ще търся нов ключ.
Значи ще търся нов ключ.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Как разбра без да мериш?Замери напрежението,което влиза и което излиза от ключа,после ще намериш отговора сам.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
Той напрежението може да го измери. След ключа също, но като е под товар може малко да поспадне напрежението.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблемен ключ газ/бензин,или клапан?
stefan4o написа:но като е под товар може малко да поспадне напрежението.
Колко? Няма повече от 1 ампер. Много зле трябва да е, за да пада под товар толкова.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта