Здравейте, колеги!
Колата, която карам в момента е Passat (AMX) 3B3, 2.8 бензин, 2004г. Взех я с монтирана на скоро газова и разбира се както бихте се досетили газовата е турска и започнах да сменям....Но да не задълбочавам в проблематиката на българския манталитет и майстор, минавам към въпроса. В момента рейките ми са 2 с по 3 инжектора (mimgaz ) два от тях са се сладко сладко разхлопали и пред мен стоят няколко варианта и няколко проблема...В автогаз сервиза, който посещавам ми казаха че могат да ги почистят и рециклират (процедура, която спокойно заявявам, че мога да свърша и сам, разгледах подобните теми из форума и в други форми и смятам, и мисля, че имам достатъчно познания за да се справя сам) но не ми гарантират за това, колко време още ще изкарат и как точно ще ги настроят. Единия вариант били отново турски инжектори (уж по-качествени от другите) другия вариант, който ми предлагат е VALTEK на обща цена 240лв. за 6те инжектора (което ми се струва странно, защото същия валтек го намирам в интернет на 120лв.).
Пред мен в момента стои дилемата как точно е най-добре да се постъпи? Как ТОЧНО, а не как НАЙ-ЕВТИНО!
Благодаря ви предварително за съветите и весели празници на всички!
Газови рейки за Passat b5.5 2.8 AMX
Re: Рейки за Passat b5.5
Аз лично турски рейки не съм виждал качественни. ВалТек-а също не ги долюбвам. Вариантите, поне според мен, са ти следните:
1. Най-евтиният вариант, смяна на буталцата с оригинални Италиански RAIL, почистване на стеблата, калибриране на 0.5мм ход на буталцето. Според зависи каква газ сипваш и как са настройките може и 50 000 км да врътнеш без ядове.
2. Втори вариант, сменяш тези инжектори с RAIL APACHE HD, при същите условия като вариант 1 пробега може да бъде същия.
3. Вариант три, слагаш рейки HERCULES BLUE, които са с тефлоново покритие на буталцето и променен профил на гумичките му. Производителя твърди, че би трябвало да изкарат около 100 000 км. Лично нямам наблюдения върху пробега. Монтирал съм няколко, но все още са на не повече от 30к. Иначе работят уникално и мисля, че е най-удачният вариант.
4. Вариант четири е да сложиш някакви ХАНА подобни инжектори, които нестига, че са капризни на газ и филтри са и скъпи.
Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM
1. Най-евтиният вариант, смяна на буталцата с оригинални Италиански RAIL, почистване на стеблата, калибриране на 0.5мм ход на буталцето. Според зависи каква газ сипваш и как са настройките може и 50 000 км да врътнеш без ядове.
2. Втори вариант, сменяш тези инжектори с RAIL APACHE HD, при същите условия като вариант 1 пробега може да бъде същия.
3. Вариант три, слагаш рейки HERCULES BLUE, които са с тефлоново покритие на буталцето и променен профил на гумичките му. Производителя твърди, че би трябвало да изкарат около 100 000 км. Лично нямам наблюдения върху пробега. Монтирал съм няколко, но все още са на не повече от 30к. Иначе работят уникално и мисля, че е най-удачният вариант.
4. Вариант четири е да сложиш някакви ХАНА подобни инжектори, които нестига, че са капризни на газ и филтри са и скъпи.
Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM
- Добромир.Милчев
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 12 май 2016 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Рейки за Passat b5.5
Много ви благодаря за отговорите, ще ми бъдат от полза със сигурност!
Единственото, което ме притеснява е, че ако запретна ръкави и си ремонтирам или сменя сам инжекторите, дали ще се намери читав човек или сервиз, който да ми направи настройката, поради простата причина, че всички държат да се сменят нещата при тях....а сам няма да мога да ги настроя
Единственото, което ме притеснява е, че ако запретна ръкави и си ремонтирам или сменя сам инжекторите, дали ще се намери читав човек или сервиз, който да ми направи настройката, поради простата причина, че всички държат да се сменят нещата при тях....а сам няма да мога да ги настроя
Re: Рейки за Passat b5.5
Ще ти я настроим, няма да се плашиш.
Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM
Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM
Re: Рейки за Passat b5.5
аз да питам , гледам че сте по-детайлно запознати. Аз съм с Megajet с дюзи ловато (черни) на около 120хил км, нямам някакви оплаквания, сменял съм един път двата филтъра (този в изпарителя и външния след изпарителя) , реално съм извън гаранция от около 2 години и ми е интересно трябва ли да ходя в сервиза монтирал уредбата за някакви донастройки, калибрирания и т.н. за които споменавате ?
Re: Рейки за Passat b5.5
Щом нямате оплаквания, мисля че няма нужда да ходите в сервиз. Принципно при смяната на филтри в сервиз, колегите извършващи операцията би трябвало да закачат автомобила на газова диагностика и ако има нещо нередно да го коригират. При мен, при смяна на филтри, обстойно се преглеждат съатоянието на водните, газовите и вакуумните маркучи, скобите които ги притягат, проверява се за изтичане на газ, антифриз или вакуум и се проверява общото състояние на газовата система през съответния софтуер и чак рогава колата си тръгва, ако не е установено някакво несъответствие с нормите за безопасност.
Иначе ако сервиза монтирал уредбата е бил винаги коректен с Вас, мисля че няма защо да търсите услугите на други колеги.
Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM
Иначе ако сервиза монтирал уредбата е бил винаги коректен с Вас, мисля че няма защо да търсите услугите на други колеги.
Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM
Последна промяна от Муцев на Пет 22 дек 2017 16:08, променено общо 1 път.
Re: Рейки за Passat b5.5
Въпроса ми изникна от прочетеното, че гореспоменатите инжектори изкарват по 50-100хил км пък аз съм 120хил и реших че трябва да се направи някаква профилактика. Иначе сервиза е коректен да , дори ми смениха изпарител Lovato по гаранция, защото "виеше" като направи около50хил км, лошото, е че новия започна да вие горе долу на същите километри, но реално не създава проблеми, просто се чува на моменти че вие при нормално каране с постоянни обороти, просто придвижване без ускорение или празен ППХ. При подаване на газ или отнемане виенето спира веднага и се появява при задържане на постоянни обороти.
Re: Рейки за Passat b5.5
Ловато инжекторите са друга бира, там няма кой знае каква профилактика.
RAIl препоръчва техните инжектори на всеки 20к км да се почистват и калибрират, ама тук май никой не го прави.
Можете ако искате да ползвате добавка за LPG Protect&Clean на PROTEC.
RAIl препоръчва техните инжектори на всеки 20к км да се почистват и калибрират, ама тук май никой не го прави.
Можете ако искате да ползвате добавка за LPG Protect&Clean на PROTEC.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газови рейки за Passat b5.5 2.8 AMX
Щом ти върви колата и разходът ти е ОК, защо ще ходиш в сервиз Дон Кихоте?
Муцев, газаджия ли сте?
Муцев, газаджия ли сте?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Газови рейки за Passat b5.5 2.8 AMX
Към автора на темата..............
Като ти е ясно какви са цените и кое как се прави,не разбирам защо питаш тук?
Към Дон Кихот...........
Газовата има консумативи дето трябва да се сменят от време на време.
Ти чат-пат масло сменяш ли?И ако сменяш,това старото масло не е ли блажно?И ако е блажно/мазно,защо го сменяш?
За маслото на двигателя питам!
Като ти е ясно какви са цените и кое как се прави,не разбирам защо питаш тук?
Към Дон Кихот...........
Газовата има консумативи дето трябва да се сменят от време на време.
Ти чат-пат масло сменяш ли?И ако сменяш,това старото масло не е ли блажно?И ако е блажно/мазно,защо го сменяш?
За маслото на двигателя питам!
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Газови рейки за Passat b5.5 2.8 AMX
Няма база за сравнение.
Re: Газови рейки за Passat b5.5 2.8 AMX
ivan_pop написа:Към автора на темата..............
Като ти е ясно какви са цените и кое как се прави,не разбирам защо питаш тук?
Към Дон Кихот...........
Газовата има консумативи дето трябва да се сменят от време на време.
Ти чат-пат масло сменяш ли?И ако сменяш,това старото масло не е ли блажно?И ако е блажно/мазно,защо го сменяш?
За маслото на двигателя питам!
Ко речи?
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Газови рейки за Passat b5.5 2.8 AMX
ivan_pop написа:Към автора на темата..............
Като ти е ясно какви са цените и кое как се прави,не разбирам защо питаш тук?
Към Дон Кихот...........
Газовата има консумативи дето трябва да се сменят от време на време.
Ти чат-пат масло сменяш ли?И ако сменяш,това старото масло не е ли блажно?И ако е блажно/мазно,защо го сменяш?
За маслото на двигателя питам!
И освен филтрите какво друго е консуматив?разбита рейка или изпарител си е ремонт.Маркучите примерно аз ги оглеждам ако се сетя като отварям капака за нещо, някой напукан да няма все пак не е майтап.Аз карам с валтеци 1,8т 180 така я взех, та не виждам къв е проблема да карат тоя шестак.за мен най-важното е колко караш защото и с евтина нова рейка по 10к примерно на година ако правиш ще караш във времето.Ако въртиш по 20-30к си струва да вземеш хубави инжектори.Това е мое мнение не съм газаджия.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта