Проблем с аванс процесор.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
bilbotorbins
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
Двигател: AKL

Проблем с аванс процесор.

Мнениеот bilbotorbins » Пон 29 яну 2018 20:18


Днес си монтирах процесор TAP-01 на фирма Стаг. Колата е Сеат Толедо, 1.6 акл мотор. Прекъснах двата кабела на датчика на коляновия вал. Плюс 12 волта взех от 2-ри пин на буксата на дроселовата клапа (дали е правилно), информация за положението на клапата взех от 5-ти пин. Маса взех от газовия клапан, а инфо, че съм на газ от плюсовата му клема. Засега не съм го свързвал с лаптопа. Настроен е на 6 градуса от джъмперите. Запали колата нормално и на бензин всичко е ок. На газ превключва нормално и работи добре на празен ход. Проблемът е, че като натисна газта на празен ход оборотите се вдигат до 1800,там има едно замисляне и след като ги подмине, рязко набира до 5000. Защо е това колебание на 1800? Какво да гледам?
П.С. На газ, но без аванс процесор си работи добре, както и на бензин. Колата е с газов инекцион, ако има значение.
Откъде да взема плюс 12 волта след контакт, отпред при двигателя, но без да минават през ЕКУ-то?
Някой може ли да ми посочи какви напрежения/ значението на отделните пинове от буксата на дросела?




bilbotorbins
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
Двигател: AKL

Re: Проблем с аванс процесор.

Мнениеот bilbotorbins » Съб 03 фев 2018 12:50


Проблемът е бил в мен. Закачил съм минуса не където трябва.
Сега на място работи както трябва. На ход, когато тръгвам, понякога се получава едно голямо лашкане и гаснене. Мисля си да променя прага на задействане на аванса на 3,5 V. напрежение на дросела. Може би се включва на прекалено ниски обороти аванса и запалването се прецаква. Иначе аванса съм го сложил на 6 °.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта