Предварение на ABS двигател
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Предварение на ABS двигател
колеги двигателя ми е ABS. По каталог предварението трябва да е 6 градуса при 800 оборота. Колата я карам на газ. Някой може ли да сподели на газ ако направя предварението 14-15 градуса как ще се отрази /не говоря за бензин/ във вървене и разход на газ. Благодаря ви предварително.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ачо написа:мисля че не трябва да е повече от 9-10градуса.Мойта я правя на око като почне много да чука аванса връщам малко.Чувал съм че при добра центровка на директна предавка при подаване на газ при 50км/ч трябва за момент да пречука аванса и колата да поеме.
ама на бензин, а аз питам изцяло за газ!
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
кажете ми кое формира предварението на двигатател /мономотроник/ и в каква зависимост. Начален ъгъл е 6 градуса, а после?
Струва ми се че на средни обороти компа ми дава закъснение - има претрисане /все едно от неизгоряла смес/. Днес наново си измерих компресията - 11 на всички цилиндри при почти студен мотор - при загряла трябва и малко повече да вдигне. А може ли бобината при по-голямо предварение да не дава хубава искра?
При закъснение нямам прекъсване
Струва ми се че на средни обороти компа ми дава закъснение - има претрисане /все едно от неизгоряла смес/. Днес наново си измерих компресията - 11 на всички цилиндри при почти студен мотор - при загряла трябва и малко повече да вдигне. А може ли бобината при по-голямо предварение да не дава хубава искра?
При закъснение нямам прекъсване
- mitkobombata
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ivo123, при мономотроник ECU-то променя предварението по свое усмотрение (това е едно от подобренията спрямо моно-джетроник).
Претрисането може да е по много причини. Може да провериш дали началното предварение е наистина 6 градуса (със стробоскоп например), че може при смяна на ангренажен ремък междинния вал да е зацепен с един зъб разлика примерно или нещо подобно).
Силата на искрата от бобината не зависи от момента на запаване, но вече как ще се запали и изгори сместа е друг въпрос.
Претрисането може да е по много причини. Може да провериш дали началното предварение е наистина 6 градуса (със стробоскоп например), че може при смяна на ангренажен ремък междинния вал да е зацепен с един зъб разлика примерно или нещо подобно).
Силата на искрата от бобината не зависи от момента на запаване, но вече как ще се запали и изгори сместа е друг въпрос.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Не мисля, че може да има разлика в подаването на различни стойности от бобината при различен аванс. Но когато предварението е по-голямо, тогава двигателя е по-"чувствителен", ако може така да се каже и би трябвало да се появят странични ефекти дори и при малко по-некачествен импулс. Само не ме питай какво е "некачествен импулс" защото едва ли мога да го определя. Нищо не ти пречи да пробваш с друга бобина и да видиш резултата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта