След изминати около 700 километра от поставянето на ТАП-а,мога да кажа че имам и намаляне на разхода на газ с около литър надолу.Засичане празно-пълно,каране само на газ.
Отделно добавих и изключване на помпата за бензин,при преминаване на газ.Няма никакво прекъсване при превключване от бензин на газ.Леко трепване се усеща при свършване на газта и преминаване на бензин,трепване е точната дума,никакви придърпвания или тласъци.
Прекъсването на горивната помпа и включването на ТАП-а става от едно и също реле.Това е възможно, защото Фобос работи с постоянен плюс и прекъсване на минуса.Това ще рече,че на кабела предвиден за управление на външно реле(програмируем изход)се появява (—) когато колата премине на газ,съответно при преминаване на бензин,минуса изчезва.
Куплунга към помпата се намира под капака на колонката на шофьорската врата(до опората за крака).На моя автомобил кабела е зелен с жълто.След свързването,трябва софтуерно да се активира от меню допълнителни настройки как да работи програмируемия изход ,в нашия случай се избира от падащото меню “Бензинова помпа”.
Номерацията 30,85,86,87 и 87А се отнася за автомобилно реле с пет крачета.
Ами това е общо взето
Аванс процесор на Фобос1 Пасат Б5 1,6 101к.с.
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Аванс процесор на Фобос1 Пасат Б5 1,6 101к.с.
Браво, много полезно инфо.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта