Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот Darkbound » Съб 03 мар 2018 16:53


Здравейте, преди 2-3 седмици реших да сменя инжекторите и изпарителя понеже старите бяха ужасни и явно вече им е дошло времето. По доста препоръки сложих инжектори Баракуда (разпробити са на 2.5 мм, както пише в табличката, по сметки диаметър и налягане всичко идва точно за моите коне) и изпарител Tomasseto Antartic Super AT13 (1.5 бара).
С налягането проблемът се реши, вече не пада, обаче не можахме да настроим газта достатъчно добре и особенно на празен ход постоянно даваше, че сместа е много богата, каквото и да правим, както и да коригираме сместа (таблицата), тримовете се залепваха на -25%, на стабилни мисля 2500-3000 оборота, пак отиваше на доста голям -.
Компютърът ми е(беше) Megajet, версията на AEB2568D. Инжекторите са 1.9 ома, но в компютъра нямаше такава опция и зададохме инжектори на 2 ома (мисля, че бяха ИГ 1 или ИГ 4), като газаджията от който взехме инжекторите и изпарителя каза, че това не би трябвало да е проблем и са достатъчно близки 1.9 и 2 ома.
Минах около 200км, нямаше проблеми, след последното зареждане, може би 10-15км след него колата си обърна на бензин и не искаше да обръща обратно на газ, докато натисна копчето и веднага писукаше, въобще не правеше опити.
Закачихме я и имаше грешка за инжекторите, грешката беше "Gas Injectors (4) Error" нищо друго не пишеше, забелязах че едната от рейките беше доста по гореща от другата, не можех да си дърша пръста на инжектор от нея рейка повече от 1 секунда, другата рейка беше гореща, но не толкова, че да не мога да я пипам.
Та тази въпросната грешка след като я изтрия, мине малко време и пак я изкарва, и така няколко пъти, почнах да включвам и изключвам инжекторите 1 по 1, "по студената" рейка цялата я включих, т.е. 3 цилиндъра газ, другите 3 бензин, работеше нормално, в момента в който почнах да пускам инжектори от другата рейка (без значение кой) веднага започваше да е нарушава работата на двигателя и да се разминават времената и то доста, при пуснати всичките 6 газови инжектора, имаше разлика от около 0.5 мс между двете рейки, например "по студената" беше на около 3 мс, а "по топлата" беше на около 3.5 мс, времената на бензиновите инжектори започваха да падат доста надолу и т.н. стигаха до 1.5 мс. Накрая просто ги оставихме така и газаджията предложи да сменим компа, ок взимам нов комп, компа изглежда доста добре доста функции, качествено изпълнение, компа е EuropeGas Avance 48, сменихме го вчера, и не сме си играли много с настройките, но пак се наблюдаваше същото разминаване в времената на двете рейки.
Правим я в сервиза на един приятел, нещата ги взимаме от човек който се занимава с такива неща и до сега не се е дънил, винаги обяснява всичко и е на линия винаги когато ни трябва, т.е. не бяга и не го играе виновен, сигурен е в нещата си, а и моя приятел е правил доста други "газови интервенции" пак с негова помощ и негова стока и не е имало проблеми до сега.
Въпросът в момента е къде да търсим проблемът, сменихме компа и се наблюдава същото нещо, и за мен проблемът остава в самите инжектори... въпросът е дали са дали някакъв дефект или моят старият комп ги е развалил, или е от самата газ която съм заредил, понеже както казах стана 10км след като заредих, обаче винаги от едно и също място зареждам, пък и бих очаквал да има проблем и с другата рейка в такъв случай...
Не съм говорил все още с човека след като сложихме компа, понеже приключихме снощи в 23:00, а днес празници тва онова, чак понеделник вече, но все пак искам да съм наясно горе долу с възможните проблеми.
На бензин колата няма проблеми и си върви перфектно, и в момента си карам на бензин от както установихме проблемът още с предния комп.

П.С. Пуснахме автоадаптацията (карах 20тина км на бензин и компа си е направил бензинова карта по която си прави после и газовата), колата върви бих казал добре има си ускорението и ряза като на бензин (или поне почти), но все още има разминаване от 0.2 0.3 мс между двете рейки




teodorpc
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот teodorpc » Съб 03 мар 2018 22:50


Диаметъра на дюзите е прекалено голям според мен, таблиците са ориентировъчни и най-добре е да се следят времената на бензин. Не трябва да падат на празен ход. Според вас , как от инжектор, който го дават със сумарно време за отваряне и затваряне 3,1мс. да се очаква да дозира прецизно поставяйки го да работи на границата на възможностите, че и под тях.Можете спокойно да свалите налягането на изпарителя, за да не взимате други дюзи да разпробивате. Дългосрочния трим трябва да се нормализира преди новите настройки.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот Darkbound » Нед 04 мар 2018 2:51


Това което не мога да си обясня е защо има разлики в времената на двете рейки, от къде се появи тази разлика, както казах първите 200км нямаше такова нещо, а иначе за настройките не съм я карал на газ преди днешната настройка, а моя комп (бензиновия) бързо се адаптира между снощи и днес преди да и пуснем авто настройката минах 30-40км. Забелязох и че налягането на изпарителя малко се е покачило, беше се качило до 1.7 бара (или старият ми датчик от стария комп не еотчитал правилно и от самото начало сме я мъчили на 1.7 бара а си мислим че е 1.5), утре ще свалим налягането, автокалибрацията също каза, че дюзите са големи, най-вероятно заради високото налягане. Но пак разликата в времената на двете рейки, това не мога да си обясня...?! От къде дойде тази разликата...


teodorpc
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот teodorpc » Нед 04 мар 2018 8:23


Честно казано нямам си на идея. При първоначалната авто калибрация има ли опция да калибрира инжектор по инжектор и съответно всички едновременно? Двете рейки как са вързани към изпарителя?


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 905
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот SpeeDLine » Нед 04 мар 2018 10:15


Има разлика в инжекторното време защото имаш 2 сонди които регулират сместа на 2 Х 3 цилиндъра. Въпросът на колегата отгоре как са свързани инжекторите към редуктора е доста уместен ? Ако са свързани последователно е възможно в едната тройка да пада налягането. Не мисля че тази разлика в инжекторното време е голям проблем. Намалете диаметъра на дюзите и я настройте коректно спрямо тримовете и не мисля че ще има проблем.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот Darkbound » Нед 04 мар 2018 13:30


Значи, автокалибрацията ги калибрира инжектор по инжектор, включва ги един по един, първо 1ви, после 1ви и 2ри, после 1ви 2ри и 3ти и така до 6ти, като включи 4тия и почва да се наруваша работата на двигателя. Не съм пробвал да ги включвам наобратно да видя дали пак ще е същият ефекта.... та след като ги изреди после ги изключва и пуска всичките наведнъж, автокалибрацията отнема доста време мисля, че 5-10 мин си отива.

Колкото до това как са вързани рейките, изпарителят има един изход който отива към филтър, филтъра вече се разклонява на две (филтъра е с 1 вх. и 2 изх.), и има отделен маркуч за всяка рейка.

SpeedLine би ли ми обяснил малко за тези двете сонди? Между изпарителя и рейките имам само един филтър нищо друго.

И да кажем, че някои от тези неща които споменахте е причината за разликата в времената, защо, в началото я нямаше тази разлика? Или си въобразявам :rolleyes:


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот ivan_pop » Нед 04 мар 2018 14:51


Darkbound написа:Значи, автокалибрацията ги калибрира инжектор по инжектор, включва ги един по един, първо 1ви, после 1ви и 2ри, после 1ви 2ри и 3ти и така до 6ти, като включи 4тия и почва да се наруваша работата на двигателя.

Проверете от 4-ти и нататък,дали на 4-ти бензинов(кабелите) съответстват на 4-ти газов, и маркуча от 4-ти газов къде влиза!


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот Darkbound » Нед 04 мар 2018 15:58


:th_up сега ги огледах и се оказа, че 6ти цилиндър беше с букса за 4ти цилиндър, размених 4ти и 6ти, не ги виждам в момента другите как са, че колектора е малко един такъв... ще ги огледаме по късно като отида в сервиза, дано да излезе от това проблемът! Накрая май ще се окаже, че не е имало нужда да сменям компа, но така или иначе бях замислил да го правя :D


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот Darkbound » Нед 04 мар 2018 19:22


Всичко на 2рата рейка беше объркано, никаква идея как е станало явно още лт предишните е било объркано понеже ги правихме по тях. Сега работата се подобри и няма тези прекъсвания и претрисания, намалихме и налягането на 1.5 (беше 1.7) и калибряцията мина без проблем. Но все още го има това разминаване между двете рейки от 0.2 0.3 мс


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот ivan_pop » Нед 04 мар 2018 21:26


Нулирай адаптациите на бензин,може с каране,може и с апаратура.След това виж в програмата на газовата като мотора е само на бензин,как са времената на двата реда цилиндри.За бензиновите времена иде реч.Нормално е да има малко разминаване.
Аз бих предпочел компа на AEB пред Полския.


Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 210
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Баракуда рейки, разминават им се времената (2х3 инжектора) 2.8 VR6 24V 204 к.с.

Мнениеот Darkbound » Нед 04 мар 2018 23:02


Бензиновата адаптация си беше нормализирана, моята си се адаптира доста бързо и преди настройките бях карал поне 30-40км (само бенз).
Когато мотора е само на бензин няма абсолютно никакво разминаване между времената, когато е на газ тогава става разминаването между двете рейки (и газовите и бензиновите времена се разминават, когато е на газ), когато е на бензин, разлики няма. Разликата е от порядъка на 0.2 до 0.3мс.

Последна промяна от IvanMan на Пон 05 мар 2018 6:42, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта