Голф 3 АБФ ГИ AG Zenit

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
me4ou
Мнения: 200
Регистриран на: Съб 17 апр 2010 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 АБФ ГИ AG Zenit

Мнениеот me4ou » Съб 10 мар 2018 15:36


Здравейте, колеги,
Имам голф 3 АБФ, който не иска да мине на газ. Уредбата е AG Zenit Jz-2005. Цъкам копчето, то започва да мига и си остава така. Днес я закачих на диагностика на газовата. Температурите на изпарителя и на дузите си излизат, но на налягането дава --- и в секцията за RPM(оборотите) на газовия компютър излиза 0000. Прочетох, разпиновката и открих кабела, който е вързан за датчика на Хол. Прозвънях го от куплунга на датчика, до куплунга на газовия комп и имаше връзка.
Дайте идеи накъде да продължавам?
Снимката е на работещ двигател.
Изображение




Муцев
Мнения: 67
Регистриран на: Пет 10 апр 2009 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 АБФ ГИ AG Zenit

Мнениеот Муцев » Съб 10 мар 2018 15:41


Сваляй компа и нареждай друга електроника. Имам вече три такива в кашоните. Другият вариант е да намериш нов комп ама освен втора употреба едва ли да изпадне нещо. При мен масово Мимгаз и АутоГаз Италия се прецакват по този начин, но Зенита е на същия компютър и не му пречи да духне и той.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1331
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Голф 3 АБФ ГИ AG Zenit

Мнениеот Курт Деликуртев » Съб 10 мар 2018 15:43


Може да се оправи от самосебе си! При моя пасатор така стана, за няколко минути на една магистрала нито газ имах нито бензин.

Тъкмо да звъня за рапатриране и си си доде всичко на място!

Дано да е малкия гявол! :bishop


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 346
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Голф 3 АБФ ГИ AG Zenit

Мнениеот ivan_pop » Съб 10 мар 2018 21:04


За да ти чете обороти има два варианта:
1.Прехвърляш кабела за обороти на запалителната бобина.
2.Правиш и свързваш тази схема на кабела за обороти.
Изображение
Аз бих реализирал вариант 1.

П.П.:Компа е железен ама вътре има кондензатори които стареят.Аз съм с такъв от 7 години.


Потребителски аватар
me4ou
Мнения: 200
Регистриран на: Съб 17 апр 2010 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 АБФ ГИ AG Zenit

Мнениеот me4ou » Съб 10 мар 2018 21:13


Нещо работата отива на солено. Освен компютъра, което друго върви към електрониката? Ще пробвам да го вържа на бобината току виж изгрял.

@ivan_pop този мисля, че е навършил 10 годинки... Тия кондензатори дали ще мога да ги докопам да видят те кон боб яде ли? Също електротехниката не ми е силата, моля те разясни ми идеята на тази схема?


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 346
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Голф 3 АБФ ГИ AG Zenit

Мнениеот ivan_pop » Съб 10 мар 2018 21:27


Аз съм монтирал повече от 100 такива с обороти от бобината.И на моята кола е от бобината.Няма нито един изгорял.
Идеята на схемата е да усили сигнала за оборотите.Ако оборотите са от датчика,може да се наложи да се подбират стойности на резисторите в базата.
Когато сигнала е от бобината схемата работи с тези стойности безотказно.
Разходи се до Плевен и ще го подкарам!


Потребителски аватар
me4ou
Мнения: 200
Регистриран на: Съб 17 апр 2010 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 АБФ ГИ AG Zenit

Мнениеот me4ou » Нед 11 мар 2018 17:29


Много благодаря, колега, като пътувам към Плевен имаш една Бира от мен!! Закачих кабела на сигналния кабел на бобината и сигналът се появи. Разцъках малко настройките и сега включва и работи на газ. Малко от време на време гасне на празен ход, ама тия дни ще му намеря лека и за това!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: quattro и 2 госта