Здравейте,
колко е вътрешния диаметър на маркуча между газовата дюза и захранващата тръба.
Някой дали знае къде предлагат силиконов маркуч, който да е предвиден за тази цел(устойчив на налягане и газ). Намирам много в нета, но са предимно за вода.
Въпрос за маркуч
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за маркуч
Има силиконов маркуч, обаче не знам от къде се купува. В сервиза имаме парчета, останали от едно Ауди на което му сменихме силиконовите маркучи с армирани със скоби, но там беше заради повишеното нарочно налягане на изпарената газ
- popeye
- Мнения: 1252
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за маркуч
колко е вътрешния диаметър на маркуча
4 или 4.5
4 или 4.5
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за маркуч
Ще го измеря утре, не знам обаче тия 5 десети дали са проблем
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за маркуч
офф тези силиконовите за газ не са ли като силиконовите за вакуумите ? / Не знам - питам/
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за маркуч
Същите са сигурно, тия са 4-5 мм, не мога да ги хвана точно с шуплера.
Ставаха за газ, но налягането на аудито беше около 1,5 - 2 атм и изплюваха. В момента ги ползваме за вакум на един екобууст дето му се изпочупиха пластмасовите тръбички и пак стават
Ставаха за газ, но налягането на аудито беше около 1,5 - 2 атм и изплюваха. В момента ги ползваме за вакум на един екобууст дето му се изпочупиха пластмасовите тръбички и пак стават
- popeye
- Мнения: 1252
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за маркуч
маркуча за вакуум и налягане е различен, този за налягане е дебелостенен с оплетка между слоевете.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за маркуч
Благодаря за разяснението. И за вакуума са дебелостенни , но при натиск и огъване се цепят. Примерно нещо пипаш около щутцера с маркуча, но поради липса на място го натискаш докато нещо ремонтираш. Цепва се до края на щутцера.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта