В момента е Сря 21 ное 2018 3:48
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Golf 4 1,8 T 1999 AGU проблем с ГИ Публикувано: Пон 16 апр 2018 14:34 
Извън линия

Регистриран на: Чет 25 сеп 2014 10:19
Мнения: 12
Автомобил:
Двигател:
Здравейте,
наскоро си монтирах ГИ с рейка на valtek 3 ohm и компютър Nevo + т.нар из газаджиите "Мощен изпарител" до 300 кс.
Колата е стокова 150 кс. Проблема е следния: Колата почва да придърпва със скорост 140 км/ч това е като е по-студено времето (на загрял двигател), иначе като е топло на 180 почва да пръдърпва. Ходих при въпросния човек който монтира газовата, той ми обясни че едва ли не замръзвали дюзите, и падало налягането в бутилката и за това прави така. Да не говорим че на 4500-4700 оборота на газ все едно удря палец. Закачих я на диагностика. Картата на газта отговаря що годе на картата на бензина и едва ли не всичко си е било наред, нямаше грешки. Това което прочетох е че този компютър се самокалибрира според работата на бензин, но също така може и да се калибрира във всеки един диапазон на оборотите. Та въпроса ми е нормално ли е това, имали ли сте подобна конфигурация и съответен проблем? И преди съм карал кола на газ ами топло студено все си вървеше по един и същи начин. Човека настройва колата докато е в покой, някой ако може да сподели мнения някъде в София да настройват адекватно тези компютри. Ходих няколко пъти уж да я види все показваше на диагностиката че няма проблем. Аз не си представям тази конфигурация на ГИ да може да храни кола 300 кс. уж се води скъпо изпълнение. Моля за мнения


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Golf 4 1,8 T 1999 AGU проблем с ГИ Публикувано: Пон 16 апр 2018 19:38 
Извън линия

Регистриран на: Пет 10 апр 2009 15:31
Мнения: 67
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
С Валтека няма да стане, какъв е изпарителя? Сондата и тръбата също какви са? Тези коли се настройват само в движение и желателно със собственника.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Golf 4 1,8 T 1999 AGU проблем с ГИ Публикувано: Вто 17 апр 2018 19:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Мнения: 370
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен
Да,трябва първо Валтека да се смени с по-бързичка рейка!А компа на газовата какъв е?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Golf 4 1,8 T 1999 AGU проблем с ГИ Публикувано: Чет 19 апр 2018 6:08 
Извън линия

Регистриран на: Пет 10 апр 2009 15:31
Мнения: 67
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
KME NEVO PLUS, доста добро полско произведение с доста богат на функции софтуер.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Golf 4 1,8 T 1999 AGU проблем с ГИ Публикувано: Пет 20 апр 2018 18:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Мнения: 370
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен
От къде мога да сваля софта и описание на софта за това KME?


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 5 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design