Намаляне на работната температура на изпарител?
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Значи откачих изпарителя и вързах директно маркучите без да минават през него. Колата определено работи по-добре и го няма онова заглъхване. На 90 С се форсира доста добре без да има забавяне. Покарах я и ми хареса как е. Със сигурност ще мисля нещо да си остане така. Покарах я двайсетина минутки и нямаше проблеми с изпарителя. Даже се беше леко загрял от двигателя.
Изпарителя яявно е свърза успоредно. От тройник, който е от купето продължава маркуч който влиза във входа изпарителя. От изхода на изпарителя тръгва маркуч, който минава под перката на радиатора и стига до тройник. Предполагам това значи успоредно?
Изпарителя яявно е свърза успоредно. От тройник, който е от купето продължава маркуч който влиза във входа изпарителя. От изхода на изпарителя тръгва маркуч, който минава под перката на радиатора и стига до тройник. Предполагам това значи успоредно?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Да на тия мерцедеси от там им се "лови" водата.Направи си една бленда(тапа) да намали малко притока на антифриз и я мушни в единия маркуч.3-4мм дупка са му достатъчни.Имахме един служебен нисан терано от старите и лятото се караше със затапени маркучи поради същата причина като при теб.Другото е да сложиш един външен кран на единия от маркучите и лятото да спираш водата,а зимата да я пускаш едвам да върви.
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Добре колега, мерси.Аз не съм много на ясно, но щом казваш, че е свързан успоредно. Явно едно кранче ще свърши работа и ще стане най-лесно. Като стане студено ще го развия леко да доситига 20-30 градуса градуса и му стига. Щом е свързан успоредно дори и да го спра няма да засегне цирколацията на антифриз.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Така както го обясняваш е свързан баш по схемата, която начертах набързо на гърба на плик на писмо от напа
, само че без кранчето и без клапана.
, само че без кранчето и без клапана.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
И без тройниците,и без байпасен маркуч.Нещо не ми е ясно точно каква роля играе този възвратен клапан??
Изпарителя се връзва успоредно,най-често към маркучите за парното.Често се случва,поради голяма дупка на изпарителя или позатлачване на радиаторччето,водата да върти основно през изпаритела.
За да не се режи и снажда допълнително,най лесно става с някаква тапа/бленда,или просто да напъхаш в маркучите друг маркуч.Идеално пасват тия по-тънките,които се ползват и с редуцири/както при Стефан/,то и това също е вариант,но ще се сменят и накрайниците на самия изпарител,което оскъпява процеса.Ако не ти хареса резултата,търсиш друго парче с още по малък вътрешен диаметър.Тия за битовата газ вършат работа мисля.Най-добре ще е да подпъхнеш и в двата маркуча на изпаритела,да има повечко съпротивление...
Чешмеджийския кран е добра опция,ама бая ще загрози пейзажа,а и той иска рязане на маркуч.
Изпарителя се връзва успоредно,най-често към маркучите за парното.Често се случва,поради голяма дупка на изпарителя или позатлачване на радиаторччето,водата да върти основно през изпаритела.
За да не се режи и снажда допълнително,най лесно става с някаква тапа/бленда,или просто да напъхаш в маркучите друг маркуч.Идеално пасват тия по-тънките,които се ползват и с редуцири/както при Стефан/,то и това също е вариант,но ще се сменят и накрайниците на самия изпарител,което оскъпява процеса.Ако не ти хареса резултата,търсиш друго парче с още по малък вътрешен диаметър.Тия за битовата газ вършат работа мисля.Най-добре ще е да подпъхнеш и в двата маркуча на изпаритела,да има повечко съпротивление...
Чешмеджийския кран е добра опция,ама бая ще загрози пейзажа,а и той иска рязане на маркуч.
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Ами реших с едно кранче на входа на изпарителя да е. Така поне ще мога напълно да спирам водата и да регулирам топлината. Ще гледам да намеря някое по-малко, ще купя един маркуч и това ще е. Ами и да загрози е без значение за мене.
Благодаря на всички за съдействието!
Благодаря на всички за съдействието!
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Здравейте пак. Само да споделя. Ето така го направих. Универсално бензиново кранче.Пускам и спирам антифриза с едно завъртане.
https://imgur.com/a/ThoFsiN
https://imgur.com/a/ThoFsiN
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Супер. Дано сме били полезни
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Можеше да сложиш и електромагнитен клапан за бензин и да го управляваш от вътре.[emoji41]
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Ами така го направих най-лесно. А и не разбирам много. Колата по принцип на метан си е по-тромава. Как мислите, ако сложа метанов инжекцион ще стане ли по-добра динамиката като цяло? Сега съм с плочка, защото така я взех. Разхода ми е добър. 8-10лв/100км в София и 6лв/100км извънградско.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Той затова ти е хубав разходът, щото е тромава.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Аванспроцесор си сложи. Инак може и от делкото да дадеш предварение.
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Уж аванс процесор не можело на моята. Това бяха думите по телефона на Румен. А от делкото си нямам идея как. Колата е по-тромава само при потегляне. Като влезе в оборотие добре. Намерих в една обява метанов инжекцион свален от кола. Ползван е малко. Дава ми всичко без бутилката за 100лв.Но пък за сметка на това, на едно място ми искат 350лв за работа. Които ми се виждат много.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Колега, разхода на гориво ти е прекрасен. Не си усложнявай живота със инжекционна система. Колкото е по проста системата толкова по малко се осира:)
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Намаляне на работната температура на изпарител?
Да, за мерцедес разхода е добър. Тези старите си пхапват. Колкото и странно да звучи дали карам леко или бързо разхода е същия. На магистрала, на равно вдигна 190, на метан.със скорост на дълго 120-160 разход 11-12лв 200км при цена 1.10лв/1кг. Затова не искам да слагам LPG.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта