Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Намаляне на работната температура на изпарител?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот boro7777777 » Съб 21 апр 2018 16:33


Значи откачих изпарителя и вързах директно маркучите без да минават през него. Колата определено работи по-добре и го няма онова заглъхване. На 90 С се форсира доста добре без да има забавяне. Покарах я и ми хареса как е. Със сигурност ще мисля нещо да си остане така. Покарах я двайсетина минутки и нямаше проблеми с изпарителя. Даже се беше леко загрял от двигателя.

Изпарителя яявно е свърза успоредно. От тройник, който е от купето продължава маркуч който влиза във входа изпарителя. От изхода на изпарителя тръгва маркуч, който минава под перката на радиатора и стига до тройник. Предполагам това значи успоредно?




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7721
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот Bai Sando » Съб 21 апр 2018 16:46


Да на тия мерцедеси от там им се "лови" водата.Направи си една бленда(тапа) да намали малко притока на антифриз и я мушни в единия маркуч.3-4мм дупка са му достатъчни.Имахме един служебен нисан терано от старите и лятото се караше със затапени маркучи поради същата причина като при теб.Другото е да сложиш един външен кран на единия от маркучите и лятото да спираш водата,а зимата да я пускаш едвам да върви.


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот boro7777777 » Съб 21 апр 2018 16:53


Добре колега, мерси.Аз не съм много на ясно, но щом казваш, че е свързан успоредно. Явно едно кранче ще свърши работа и ще стане най-лесно. Като стане студено ще го развия леко да доситига 20-30 градуса градуса и му стига. Щом е свързан успоредно дори и да го спра няма да засегне цирколацията на антифриз.


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1736
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот polovera_9n3 » Съб 21 апр 2018 23:06


Така както го обясняваш е свързан баш по схемата, която начертах набързо на гърба на плик на писмо от напа :Mr Green Fun
, само че без кранчето и без клапана.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5944
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот Iezekil » Нед 22 апр 2018 5:44


И без тройниците,и без байпасен маркуч.Нещо не ми е ясно точно каква роля играе този възвратен клапан??
Изпарителя се връзва успоредно,най-често към маркучите за парното.Често се случва,поради голяма дупка на изпарителя или позатлачване на радиаторччето,водата да върти основно през изпаритела.
За да не се режи и снажда допълнително,най лесно става с някаква тапа/бленда,или просто да напъхаш в маркучите друг маркуч.Идеално пасват тия по-тънките,които се ползват и с редуцири/както при Стефан/,то и това също е вариант,но ще се сменят и накрайниците на самия изпарител,което оскъпява процеса.Ако не ти хареса резултата,търсиш друго парче с още по малък вътрешен диаметър.Тия за битовата газ вършат работа мисля.Най-добре ще е да подпъхнеш и в двата маркуча на изпаритела,да има повечко съпротивление...
Чешмеджийския кран е добра опция,ама бая ще загрози пейзажа,а и той иска рязане на маркуч.


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот boro7777777 » Нед 22 апр 2018 9:19


Ами реших с едно кранче на входа на изпарителя да е. Така поне ще мога напълно да спирам водата и да регулирам топлината. Ще гледам да намеря някое по-малко, ще купя един маркуч и това ще е. Ами и да загрози е без значение за мене.

Благодаря на всички за съдействието!


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот boro7777777 » Сря 25 апр 2018 18:36


Здравейте пак. Само да споделя. Ето така го направих. Универсално бензиново кранче.Пускам и спирам антифриза с едно завъртане.

https://imgur.com/a/ThoFsiN


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1736
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот polovera_9n3 » Чет 26 апр 2018 5:05


Супер. Дано сме били полезни :beer


Муцев
Мнения: 67
Регистриран на: Пет 10 апр 2009 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот Муцев » Чет 26 апр 2018 8:40


Можеше да сложиш и електромагнитен клапан за бензин и да го управляваш от вътре.


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот boro7777777 » Пет 27 апр 2018 17:41


Ами така го направих най-лесно. А и не разбирам много. Колата по принцип на метан си е по-тромава. Как мислите, ако сложа метанов инжекцион ще стане ли по-добра динамиката като цяло? Сега съм с плочка, защото така я взех. Разхода ми е добър. 8-10лв/100км в София и 6лв/100км извънградско.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 14525
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот stefan4o » Пет 27 апр 2018 18:27


Той затова ти е хубав разходът, щото е тромава.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6201
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот muns61 » Пет 27 апр 2018 18:31


Аванспроцесор си сложи. Инак може и от делкото да дадеш предварение.


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот boro7777777 » Пет 27 апр 2018 21:01


Уж аванс процесор не можело на моята. Това бяха думите по телефона на Румен. А от делкото си нямам идея как. Колата е по-тромава само при потегляне. Като влезе в оборотие добре. Намерих в една обява метанов инжекцион свален от кола. Ползван е малко. Дава ми всичко без бутилката за 100лв.Но пък за сметка на това, на едно място ми искат 350лв за работа. Които ми се виждат много.


petrushkov
Мнения: 224
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
Автомобил: VW T4 1996
Двигател: AET
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот petrushkov » Пет 27 апр 2018 21:53


Колега, разхода на гориво ти е прекрасен. Не си усложнявай живота със инжекционна система. Колкото е по проста системата толкова по малко се осира:)


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Намаляне на работната температура на изпарител?

Мнениеот boro7777777 » Пет 27 апр 2018 22:08


Да, за мерцедес разхода е добър. Тези старите си пхапват. Колкото и странно да звучи дали карам леко или бързо разхода е същия. На магистрала, на равно вдигна 190, на метан.със скорост на дълго 120-160 разход 11-12лв 200км при цена 1.10лв/1кг. Затова не искам да слагам LPG.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: IvanMan и 3 госта