пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
Здравейте колеги точно преди да си паркирам колата в двора колата изгасна и не пали. Това което забелязах е че няма захранване до ключето на газта. Съответно няма как да прехвърля на бензин. Търсих бушон за самата газова,но не открих. Имам едно руско реле до ламбда контрола и си мисля да не е от него. По-рано през деня правих познатото на всички побългаряване с бутон за стартера и за момент спря радиото,но бързо се усетих и си мисля,че няма нищо изгоряло,но не съм съвсем сигурен. Всички си работи след монтажа на бутона,но е възможно нещо да съм стопил. Колата е пасат Б3 GL 1.8 90 коня моноинжекцион 92-ра година
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
Трябва да видиш от къде е взето захранването за копчето. Обикновено е от бобината, но не знам при теб ако е квадратната бобина може и от друго място да е взето захранването. Вероятно + след контакт, ама от къде е взет само можем да гадаем. Тръгваш по кабелите от копчето и ще разбереш
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
Проследи кабела от ключа,от къде взима захранване.
Иначе палене на бензин е възможно,като извадиш двата кабела за дюзата от релето и ги вържеш един за друг/ако не ти е спряна бензиновата помпа с друго реле/.Принципно кабела на дюзата е на крачета 30 и 87а.
Или пускаш друго захранване към ключа,ако не е изгърмял де,щом няма бушон.
Иначе палене на бензин е възможно,като извадиш двата кабела за дюзата от релето и ги вържеш един за друг/ако не ти е спряна бензиновата помпа с друго реле/.Принципно кабела на дюзата е на крачета 30 и 87а.
Или пускаш друго захранване към ключа,ако не е изгърмял де,щом няма бушон.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
Има и едни ключета на които им се стопяват буксите отзад. Син и червен кабел с кламера и би трябвало да пали на газ, ако е само извадена буксата трябва да пали на бензин, ама зависи от копчето де
Re: пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
Захранването е взето от бобината. До нея няма ток. Ще пробвам с друга бобина, защото няма кой да ми помогне с проверката.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: София
Re: пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
Ако до нея няма ток има вероятност и клемореда да се е предал.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
Странна работа е това. И при мен същия проблем от време на време се появява. Няма ток до бобината, а клеморедът е на 2 години някъде. Подай с един кабел от плюса на акумулатора до плюса на бобината и запали, имай предвид, че веднага ще почва да хвъря газ изпарителя. После махни кабелчето. Ако продължи да си работи значи не знам какво е, ако угасне няма го захранването на бобината от клемореда най вероятно.
Тъпото е че при мен си го има с месеци и изчезне от раз. Подавам плюс с кабела дирестно и пак месеци време няма проблем.
Тъпото е че при мен си го има с месеци и изчезне от раз. Подавам плюс с кабела дирестно и пак месеци време няма проблем.
Re: пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
Същия случай.
Както нямаше нищо,което да свети на ключа за газта,като подадох с кабел от + на акомулатора към бобината се появи захранването на ключето,но не искаше да запали. В крайна сметка установих,че бензиновата помпа не подава гориво.
На газ пали,но не и на бензин.
Възможно ли е да е от реле? Аз си мисля,че е заминала помпата.Всъщност тя къде се намира и ако сложа от 2,0 115 коня ще бъде ли проблем.
Моята е седан, а тази двулитровата от която мога да сваля помпата е комби,ако има някакво значение.
Както нямаше нищо,което да свети на ключа за газта,като подадох с кабел от + на акомулатора към бобината се появи захранването на ключето,но не искаше да запали. В крайна сметка установих,че бензиновата помпа не подава гориво.
На газ пали,но не и на бензин.
Възможно ли е да е от реле? Аз си мисля,че е заминала помпата.Всъщност тя къде се намира и ако сложа от 2,0 115 коня ще бъде ли проблем.
Моята е седан, а тази двулитровата от която мога да сваля помпата е комби,ако има някакво значение.
Последна промяна от IvanMan на Нед 24 юни 2018 5:05, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат Б3 GL 1.8 90 коня 92-ра проблем при моноинжекцион на газ
Става помпата.Само дето за да я диагностицираш,най-напред замери захранването до нея отива ли.На колите газ е възможно да е прекъсната и тя с допълнително реле,иначе има реле/167/и бушон/петия от дясно на ляво мисля,20А/.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта