Проблем с газов инжекцион
Проблем с газов инжекцион
Здравейте , знаете ли кое "казва" на газовия комп да обърне на бензин ? От известно време при рязко подаване на газ колата се дави(не се форсира) и понякога като задържа педала да видя ще отпецне ли даже гасне ,а при плавно натискане на падала си е ОК . Днес смених филтрите ,но не се оправи . Аз си и правя настроиките така,че проблема е маханичен,а не софтуерен . Днес си мисля,че най-накрая разбрах къде е проблема . Напълних я с газ и след около 10км започна да обръща сама на бензин и сега се чудя обаче къде да търся проблема . Клапан в бутилката или изпарител ?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с газов инжекцион
@"знаете ли кое "казва" на газовия комп да обърне на бензин ? " Температурен датчик. Обикновено в настрийките на ГИ е зададено 35 гр.
@"Напълних я с газ и след около 10км започна да обръща сама на бензин и сега се чудя обаче къде да търся проблема . Клапан в бутилката или изпарител ?"
Ако си с евросонда може да е от нея.. запушен филтър , но си го сменил/.
Зимно време при голям минус / -18 гр/ и малко газ в бутилката ми се е случвало това да обръща на бензин въпреки,че е топла. След дозареждане спря да обръща на бензин,
@"Напълних я с газ и след около 10км започна да обръща сама на бензин и сега се чудя обаче къде да търся проблема . Клапан в бутилката или изпарител ?"
Ако си с евросонда може да е от нея.. запушен филтър , но си го сменил/.
Зимно време при голям минус / -18 гр/ и малко газ в бутилката ми се е случвало това да обръща на бензин въпреки,че е топла. След дозареждане спря да обръща на бензин,
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с газов инжекцион
Ами то в програмата на газовата може да се види защо връща на бензин!А в програмата на газовата пише кое казва на компа да обърне на бензин,няколко неща са!
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с газов инжекцион
МАП сензора.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с газов инжекцион
По скоро температурния сензор на изпарителя, ако падне налягането на газта също минава на бензин
Re: Проблем с газов инжекцион
И аз клоня към изпарителя не знам защо . Газовата е на 5 години и затова клоня към изпарителя защото за тези 5 години съм я карал около 20 000км тая кола и през другото време е стояла в гаража !
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Проблем с газов инжекцион
Тества й я в реално време и ще разбереш защо прехвърля-най вероятно пада налягането. Щом сам си ръчкаш по настройките виж какви са условията за прехвърляне от газ на бензин - температура, налягане и съответно какви са им стойностите.
Re: Проблем с газов инжекцион
Не мога да обърна на газ за да видя при какви условия превключва . Със сигурност не е темп датчик . Задал съм го на 30гр да обръща и на толко се мъчи да обърне . Заподозрях маркучетата за налягане този който излиза от колектора и този който излиза от изпаритела са силно напукани .
Re: Проблем с газов инжекцион
Напръсках с Медикс и установих, че маркуча за газ от изпарителя към дюзите е спукан .
Добре...смених маркуча и сега обръща на газ,но проблема остана . На място налягането на изпаритела е 2 бара и диф.налягане 1.66 като на 1ва няма проблеми,но тръгна ли да включвам 2ра 3та и нагоре диф.налятането пада до 0.34 и обръща на бензин . Къде да търся проблема .
Добре...смених маркуча и сега обръща на газ,но проблема остана . На място налягането на изпаритела е 2 бара и диф.налягане 1.66 като на 1ва няма проблеми,но тръгна ли да включвам 2ра 3та и нагоре диф.налятането пада до 0.34 и обръща на бензин . Къде да търся проблема .
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с газов инжекцион
Покарай на газ, колкото позволява дебита и виж дали бутилката се изпотява.
Re: Проблем с газов инжекцион
Не се изпотява . Интересно защо на място се форсира и държи налягане,а в движение не .
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с газов инжекцион
Товара е друг.
Re: Проблем с газов инжекцион
Мисля ,че я оправих . Смених вакумните маркучета на колектора и изпаритела и засега май е ок . В процеса на работа бях забравил крончето на бутилката завито . Също така вдигнах налягането на 2.5 бара и диф. 2 бара . Има ли проблем ?
Re: Проблем с газов инжекцион
Това е високо налягане, не знам какви са ти инжекторите но съм 99% сигурен, че на празен ход не могат да работят коректно с това налягане. Нямаа смисъл да го вдигаш, ако не може да ти задържа зададеното налягане в приемлив диапазон.
Re: Проблем с газов инжекцион
На празен ход ми е богата сместа ламбдата коригира -7% ама това не ме бърка защото преди беше -15% . Оборотите не играят и никога не са играли . Мисълта ми е от гледна точка на това да не прецакам нещо да издумка иначе с оборотите и с разхода нямам проблеми . Забелязах обаче ,че от 7.6мс газови времена след вдигането на налягането станаха около 6.5 ,а тези на бензина преди бяха при бензин 4.4 бензин/газ 5.5 ,а сега се доближиха още при бензин 4.4 бензин/газ стана 4.58 .
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта