За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
... обаче въртян дълго време от помпата нахалост спира да е бензин много по-бързо ... загрява се и дава фира ... и освен това бензиновия филтър се запушва доста бързо ... направо няма какво да се дискутира, технически най-доброто решение е след като мотора мине на газ едно реле ( или ключ оразмерен да поема тока) да спре да подава ток на бензиновата помпа.
-
- VW експерт
- Мнения: 12751
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Мхм.
И тая помпа става паметник след време.
А ако карате с на 10л бензин цяла година, имате сериозен проблем.
И тая помпа става паметник след време.
А ако карате с на 10л бензин цяла година, имате сериозен проблем.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Среден вариант едно реле за време да я връцва за 5 минути и после да гаси.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
С реле за време не ми харесва, като идея. Понеже когато искаш да караш само на бензин това реле трябва да не се задейства да изключи.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Zdravko Zankov написа:Мхм.
И тая помпа става паметник след време.
А ако карате с на 10л бензин цяла година, имате сериозен проблем.
Ами аз уж наливах всеки месец за по 10лв, ама бензина пак се развали.
-
- VW експерт
- Мнения: 12751
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Ти с пет литра бензин ли караш постоянно?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Явно не му трябва повече,което за зимния период е малко странно.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Zdravko Zankov написа:Ти с пет литра бензин ли караш постоянно?
Ами аз писах по горе,че съм източил 15л бензин. Бензина се разваля повече когато помпата го върти постоянно.
- stefan4o
- Мнения: 19111
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Така ти каза някой ли?
-
- VW експерт
- Мнения: 12751
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Я сипи 20-ина литра,и всеки месец капвай за 10лв.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Копчето е готово. Плюса съм го взел от един червено-жълт кабел от задната седалка другия е кафяв минуса. Това е за голф 3. Копчето е за прав ток 12в 20А кабелите също отговарят за ампеража. Само не съм го направил да свети понеже тока идва от релето и ще дърпа от мощноста му.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
Някой ще се запали по средата на зимата.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
nogopechen написа:Някой ще се запали по средата на зимата.
Как така ще се запали какво имаш предвид.
Re: За или против спирането на бензинова помпа по време на работа на газ.
То по принцип от къде е по добре да се изкара ключ? След релето или преди релето? Релето съм чувал че е 40А бушона е 20А, помпата е към 5А. А бушона май е след релето, защото то цъка на махнат бушон. Ако релето е повредено изобщо ли не дава ток? Щот в последно време помпата не работи угасна в движение. Ако изпробвам и светне крушка на буксата за помпата това признак ли е че релето работи?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта