VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ
- stevap
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ
Здравейте, автомобила е VW голф 4 с двигател 1.6, 16 V 105 hp ГИ BSM VEGA 2, газова рейка Valtek 3 ома /на 28000 км/ с изпарител R-Uno. До преди 2 дни колата вървеше перфектно на газ и на бензин. Сега в момента си върви пак перфектно на бензин, а на газ по време на движение се чу детонация в гърнето, започна да тресе мотора и изгасна. Като я запаля отново на бензин си работи, но в момента в който започне да прехвърля на газ инжекторите на рейката като нова бяха безшумни, но с навъртените км започнаха да се чуват когато работят сега в момента тракат и като прехвърлят всички на газ колата тресе и гасне. Възможно ли е проблема да е в рейката, да е заминала и клапанчетата да не затварят и колата да се дави на газ и затова да гасне. Когато е прехвърлила на газ и я форсирам за да не изгасне двигателя тресе, пушека от ауспуха е черен /само когато е на газ/ и от време на време има детонации в гърнето. В момента колата върви на бензин нямам време да ходя до газаджийте, някой може ли да ме насочи къде би бил проблема.
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ
Ако не е рейката, ще е изпарителя, ако не е и той - остава компютъра. Предлагам ти да започнеш да ги сменяш в този ред докато се оправи щом нямаш време за газаджия.
Сега сериозно, първо може да смениш газовите филтри - около 20 лева. Проблемът може да е и от запалването - кофти свещ, кофти кабел или бобина. Без диагностика няма да минеш. Най-малките проблеми със запалителната система се отразяват на работата на газ, а на бензин всичко изглежда перфектно - най-много разхода да се е дигнал с половин литър, ама кой ли ще го забележи. Говоря от опит, макар че при мен просто започваше да работи на три цилиндъра без гърмежи и димове.
Сега сериозно, първо може да смениш газовите филтри - около 20 лева. Проблемът може да е и от запалването - кофти свещ, кофти кабел или бобина. Без диагностика няма да минеш. Най-малките проблеми със запалителната система се отразяват на работата на газ, а на бензин всичко изглежда перфектно - най-много разхода да се е дигнал с половин литър, ама кой ли ще го забележи. Говоря от опит, макар че при мен просто започваше да работи на три цилиндъра без гърмежи и димове.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ
Рейката ти е заминала или по-точно някои от клапанчетата в нея са с разбити гумички и или смачкани пружинки.Предполагам са ти сложили менте валтек,даже много са изкарали като километри.
Ако ти е в гаранция,да ти подменят клапанчетата в нея или да ти сложат някоя по-хубава рейка.
Ако ти е в гаранция,да ти подменят клапанчетата в нея или да ти сложат някоя по-хубава рейка.
- stevap
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
Re: VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ
Ами явно с такива некачествини работят момчетата до плажа в Пазарджик, за съжаление вече не е в гаранция. С каква ще ми препоръчате да е сменя, а също и друг сервиз в Пазарджик.
- stevap
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пещера
Re: VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ
bilbotorbins написа:Ако не е рейката, ще е изпарителя, ако не е и той - остава компютъра. Предлагам ти да започнеш да ги сменяш в този ред докато се оправи щом нямаш време за газаджия.
Сега сериозно, първо може да смениш газовите филтри - около 20 лева. Проблемът може да е и от запалването - кофти свещ, кофти кабел или бобина. Без диагностика няма да минеш. Най-малките проблеми със запалителната система се отразяват на работата на газ, а на бензин всичко изглежда перфектно - най-много разхода да се е дигнал с половин литър, ама кой ли ще го забележи. Говоря от опит, макар че при мен просто започваше да работи на три цилиндъра без гърмежи и димове.
Колега беше прав, смених първо компютъра, след това изпарителя и накрая рейката, ако те бях послушал да ги сменя в реда в който ми предложи, по-бързо щях да установя проблема.
И сега съвсем сериозно, проблема се оказа действително в рейката, пружинките бяха здрави но гумичките на буталцата явно бяха смачкании не са затваряли както трябва. Затова e нкарвало повече газ и от там детонациите в ауспуха.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта