VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ

Мнениеот stevap » Сря 12 дек 2018 11:58


Здравейте, автомобила е VW голф 4 с двигател 1.6, 16 V 105 hp ГИ BSM VEGA 2, газова рейка Valtek 3 ома /на 28000 км/ с изпарител R-Uno. До преди 2 дни колата вървеше перфектно на газ и на бензин. Сега в момента си върви пак перфектно на бензин, а на газ по време на движение се чу детонация в гърнето, започна да тресе мотора и изгасна. Като я запаля отново на бензин си работи, но в момента в който започне да прехвърля на газ инжекторите на рейката като нова бяха безшумни, но с навъртените км започнаха да се чуват когато работят сега в момента тракат и като прехвърлят всички на газ колата тресе и гасне. Възможно ли е проблема да е в рейката, да е заминала и клапанчетата да не затварят и колата да се дави на газ и затова да гасне. Когато е прехвърлила на газ и я форсирам за да не изгасне двигателя тресе, пушека от ауспуха е черен /само когато е на газ/ и от време на време има детонации в гърнето. В момента колата върви на бензин нямам време да ходя до газаджийте, някой може ли да ме насочи къде би бил проблема.




bilbotorbins
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
Двигател: AKL

Re: VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ

Мнениеот bilbotorbins » Сря 12 дек 2018 15:43


Ако не е рейката, ще е изпарителя, ако не е и той - остава компютъра. Предлагам ти да започнеш да ги сменяш в този ред докато се оправи щом нямаш време за газаджия.

Сега сериозно, първо може да смениш газовите филтри - около 20 лева. Проблемът може да е и от запалването - кофти свещ, кофти кабел или бобина. Без диагностика няма да минеш. Най-малките проблеми със запалителната система се отразяват на работата на газ, а на бензин всичко изглежда перфектно - най-много разхода да се е дигнал с половин литър, ама кой ли ще го забележи. Говоря от опит, макар че при мен просто започваше да работи на три цилиндъра без гърмежи и димове.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ

Мнениеот Bai Sando » Сря 12 дек 2018 16:52


Рейката ти е заминала или по-точно някои от клапанчетата в нея са с разбити гумички и или смачкани пружинки.Предполагам са ти сложили менте валтек,даже много са изкарали като километри.
Ако ти е в гаранция,да ти подменят клапанчетата в нея или да ти сложат някоя по-хубава рейка.


Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Re: VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ

Мнениеот stevap » Чет 13 дек 2018 19:16


Ами явно с такива некачествини работят момчетата до плажа в Пазарджик, за съжаление вече не е в гаранция. С каква ще ми препоръчате да е сменя, а също и друг сервиз в Пазарджик.


Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Re: VW голф 4 1.6, 16 V 105 hp - детонация на газ

Мнениеот stevap » Вто 18 дек 2018 15:15


bilbotorbins написа:Ако не е рейката, ще е изпарителя, ако не е и той - остава компютъра. Предлагам ти да започнеш да ги сменяш в този ред докато се оправи щом нямаш време за газаджия.

Сега сериозно, първо може да смениш газовите филтри - около 20 лева. Проблемът може да е и от запалването - кофти свещ, кофти кабел или бобина. Без диагностика няма да минеш. Най-малките проблеми със запалителната система се отразяват на работата на газ, а на бензин всичко изглежда перфектно - най-много разхода да се е дигнал с половин литър, ама кой ли ще го забележи. Говоря от опит, макар че при мен просто започваше да работи на три цилиндъра без гърмежи и димове.


Колега беше прав, смених първо компютъра, след това изпарителя и накрая рейката, ако те бях послушал да ги сменя в реда в който ми предложи, по-бързо щях да установя проблема.

И сега съвсем сериозно, проблема се оказа действително в рейката, пружинките бяха здрави но гумичките на буталцата явно бяха смачкании не са затваряли както трябва. Затова e нкарвало повече газ и от там детонациите в ауспуха.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта