Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот stefan4o » Съб 09 мар 2019 17:44


Ако твоят тройник е със стъпка 1 на резбата, а моят е с 1.25 на колко да го отвия... Не ми отговаряй, риторичен въпрос е това... :Mr Green Fun




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот muns61 » Съб 09 мар 2019 18:57


nikson85 написа: Незнам само кой умник е измислил че тройника се отвива толкова много и после колата се дави в газ. :mhihi

Не знам защо си мислиш, че всички тройници са еднакви. И че дължините на комуникациите са еднакви и с еднакъв диаметър. Ами аз като съм с единичник?
Типичното заблуждение на лаика - всички са като него. :mhihi


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Съб 09 мар 2019 21:28


Аз съм с тройник с едно кранче. Сега в момента тройника е 2,25 об. Месинговия малък винт е на 1 об. А с пластмасовия някъде към над 2,5 об . В момента още изглаждам празния ход. На втора като отпуснеш педала започва да тресе и да иска да гасне, това трябва да се оправи. Трябва да отвия още малко пласмасовия. После ще видим разхода след 1000км като улегнат мембраните.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот stefan4o » Нед 10 мар 2019 7:37


Така ли не разбра, че това с оборотите е пълен... да не казвам, какво. Те за това са на резби тези работи. Крановете се въртят, докато се получат нещата, а не им се броят оборотите. Чак като се намери някакво положение, тогава се връща половин оборот в някоя посока.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Нед 10 мар 2019 10:26


Така е както казваш. Тоя малкия винт месинговия се прави на 1 об и не го бараш, обороти се гласят от големия. Прави се нито да не е много бедно нито много богато. Трябва да търсиш идеалната смес. То вътре има една пружинна дето играе за чувстителноста.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Нед 10 мар 2019 11:14


Тези изпарители Заволи обикновените могат ли да се рециклират? Като отворих моя и вътре голямата пружина беше раждясала. Аз го смених щото течеше антифриз от него. И понякога в градско на празен ход губеше обороти. Иначе като разход беше добре. Едни мембрани са 18лв. Ама има ли пружини за него?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот stefan4o » Нед 10 мар 2019 11:27


nikson85 написа:Така е както казваш. Тоя малкия винт месинговия се прави на 1 об и не го бараш, обороти се гласят от големия. Прави се нито да не е много бедно нито много богато. Трябва да търсиш идеалната смес. То вътре има една пружинна дето играе за чувстителноста.

Мерси, че ми каза. Ама не помня да съм имал зор за настройката :mhihi


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Нед 10 мар 2019 11:38


stefan4o написа:
nikson85 написа:Така е както казваш. Тоя малкия винт месинговия се прави на 1 об и не го бараш, обороти се гласят от големия. Прави се нито да не е много бедно нито много богато. Трябва да търсиш идеалната смес. То вътре има една пружинна дето играе за чувстителноста.

Мерси, че ми каза. Ама не помня да съм имал зор за настройката :mhihi

:mhihi


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Пон 11 мар 2019 16:53


До тук разхода върви около 10 градско. Но в момента все още се настройва. При мене тройника на над два оборота ми дава богата смес и колата е мудна в ниските обороти при потегляне. Явно много му идва на двигателя. Сега в момента тройника е на 1.5 об и вървежа е осезаемо по бърз в ниските. Почнали да намалям под 1.5 сместа идва бедна. А над 2-2,5 об. става богата смес.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот stefan4o » Пон 11 мар 2019 17:27


Мързи ме да ти напиша. Иначе бих ти хвърлил малко светлина да не се заблуждаваш. Ти си мислиш, че като въртиш тройника обогатяваш... което е така, ама не точно.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Пон 11 мар 2019 17:56


Знам това обогатяване работи в високите обороти след 120км става перфектно. Ама до 60-70км не е така. Понеже няма ламда контрол, а е с обикновен тройник ще е така.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот muns61 » Пон 11 мар 2019 19:41


Този разход с колко бензин е? Вече има прецедент. :biggrin


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот stefan4o » Пон 11 мар 2019 19:45


Да, твърдо върви към по-нисък от заводския на бензин :)


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот nikson85 » Пон 11 мар 2019 20:00


То почти на газ се кара. Ама за точен разход още е много рано да се каже. Просто грубо видях че разхода е към 10 градско. Даже на магистрала със 140км
имаше. Общо взето имаше градско и извън градско със яка стъпка. :mhihi


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.

Мнениеот muns61 » Пон 11 мар 2019 20:05


Тези, които сме в час, знаем колко гори този двигател. Тези, които не са, не ги интересува.
Та може да пишеш всякакъв разход..



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта