Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Ако твоят тройник е със стъпка 1 на резбата, а моят е с 1.25 на колко да го отвия... Не ми отговаряй, риторичен въпрос е това...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
nikson85 написа: Незнам само кой умник е измислил че тройника се отвива толкова много и после колата се дави в газ.
Не знам защо си мислиш, че всички тройници са еднакви. И че дължините на комуникациите са еднакви и с еднакъв диаметър. Ами аз като съм с единичник?
Типичното заблуждение на лаика - всички са като него.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Аз съм с тройник с едно кранче. Сега в момента тройника е 2,25 об. Месинговия малък винт е на 1 об. А с пластмасовия някъде към над 2,5 об . В момента още изглаждам празния ход. На втора като отпуснеш педала започва да тресе и да иска да гасне, това трябва да се оправи. Трябва да отвия още малко пласмасовия. После ще видим разхода след 1000км като улегнат мембраните.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Така ли не разбра, че това с оборотите е пълен... да не казвам, какво. Те за това са на резби тези работи. Крановете се въртят, докато се получат нещата, а не им се броят оборотите. Чак като се намери някакво положение, тогава се връща половин оборот в някоя посока.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Така е както казваш. Тоя малкия винт месинговия се прави на 1 об и не го бараш, обороти се гласят от големия. Прави се нито да не е много бедно нито много богато. Трябва да търсиш идеалната смес. То вътре има една пружинна дето играе за чувстителноста.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Тези изпарители Заволи обикновените могат ли да се рециклират? Като отворих моя и вътре голямата пружина беше раждясала. Аз го смених щото течеше антифриз от него. И понякога в градско на празен ход губеше обороти. Иначе като разход беше добре. Едни мембрани са 18лв. Ама има ли пружини за него?
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
nikson85 написа:Така е както казваш. Тоя малкия винт месинговия се прави на 1 об и не го бараш, обороти се гласят от големия. Прави се нито да не е много бедно нито много богато. Трябва да търсиш идеалната смес. То вътре има една пружинна дето играе за чувстителноста.
Мерси, че ми каза. Ама не помня да съм имал зор за настройката
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
stefan4o написа:nikson85 написа:Така е както казваш. Тоя малкия винт месинговия се прави на 1 об и не го бараш, обороти се гласят от големия. Прави се нито да не е много бедно нито много богато. Трябва да търсиш идеалната смес. То вътре има една пружинна дето играе за чувстителноста.
Мерси, че ми каза. Ама не помня да съм имал зор за настройката
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
До тук разхода върви около 10 градско. Но в момента все още се настройва. При мене тройника на над два оборота ми дава богата смес и колата е мудна в ниските обороти при потегляне. Явно много му идва на двигателя. Сега в момента тройника е на 1.5 об и вървежа е осезаемо по бърз в ниските. Почнали да намалям под 1.5 сместа идва бедна. А над 2-2,5 об. става богата смес.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Мързи ме да ти напиша. Иначе бих ти хвърлил малко светлина да не се заблуждаваш. Ти си мислиш, че като въртиш тройника обогатяваш... което е така, ама не точно.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Знам това обогатяване работи в високите обороти след 120км става перфектно. Ама до 60-70км не е така. Понеже няма ламда контрол, а е с обикновен тройник ще е така.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Този разход с колко бензин е? Вече има прецедент.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Да, твърдо върви към по-нисък от заводския на бензин :)
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
То почти на газ се кара. Ама за точен разход още е много рано да се каже. Просто грубо видях че разхода е към 10 градско. Даже на магистрала със 140км
имаше. Общо взето имаше градско и извън градско със яка стъпка.
имаше. Общо взето имаше градско и извън градско със яка стъпка.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Тези, които сме в час, знаем колко гори този двигател. Тези, които не са, не ги интересува.
Та може да пишеш всякакъв разход..
Та може да пишеш всякакъв разход..
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта