Голф V TFSI понася ли LPG

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
alex929
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот alex929 » Вто 26 мар 2013 21:30


Решил съм да си взема GOLF V 2.0 TFSI 200 hp. но единственно ако тeзи мотори понасят LPG гoриво.
Ако някой има такава нека сподели и цената на такава уредба.

Последна промяна от alex929 на Сря 27 мар 2013 16:18, променено общо 2 пъти.




landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот landir » Вто 26 мар 2013 21:47


Цена над 2000лв.В зависимост от марката на ГИ съотношеието между газ и бензин варира в широки граници.


Потребителски аватар
Ceki4aGTI
Мнения: 175
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот Ceki4aGTI » Сря 27 мар 2013 20:32


Едва ли, това са нови двигатели с директно впръскване на горивото. Тези двигатели за мощността си са доста икономични.


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот landir » Сря 27 мар 2013 20:41


Какво искаш да кажеш?Знаем че са директно впръскване!


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3335
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот Dpop » Пет 29 мар 2013 10:53


http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=123600
За насока от събратята. Явно икономията от цената на газта не е толкова голяма, предвид разхода на бензин, че да си струва.


Потребителски аватар
Ceki4aGTI
Мнения: 175
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот Ceki4aGTI » Пет 29 мар 2013 17:36


Dpop написа:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=123600
За насока от събратята. Явно икономията от цената на газта не е толкова голяма, предвид разхода на бензин, че да си струва.

Това исках и аз да кажа, това че е с директно впръскване, предполагам няма как да се сложи още 1 дюза в цилиндъра освен тази за бензина да впръсква газ вместо бензин.


emzobg
Мнения: 103
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот emzobg » Пет 29 мар 2013 17:48


Поляците имат система нова за FSI - agis direct


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 858
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот vasko__2 » Пет 29 мар 2013 19:34


BRC слагат ,виждал съм доста сложени на TSI, FSI и други такива с директно впръскване на бензина.Щуцерите се навиват в колектора,както на обикновен двигател. Лошото е ,че бензиновите дюзи пак впръскват определено количество бензин, демек икономията не е на 100%,ама пак по-евтино излиза.


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот husky » Пет 29 мар 2013 21:14


emzobg написа:Поляците имат система нова за FSI - agis direct

Сега я представиха, работи на принципа на ICOM JTG HP тоест - течна фаза минава през бензиновите инжектори, има един дистрибутор който определя кое гориво да пусне към оригиналната помпа за високо налягане и от там към бензиновите инжектори.И колата работи 100% само на газ без довпръсквания и разни там.
BRC и те представиха такава система LDI пак на същия принцип. Абе на хартия е много готино нещо това, хем ползваш предимствата на течна фаза, хем двигателя си работи перфектно без да се опасяваш от изгорели бензинови инжектори. И системата може да се кара на монофюел- тоест да си караш само на газ. При моделите на ICOM помпата тръгва при отваряне на шофьорската врата, с цел да се създаде налягане в системата, и да е безпроблемно паленето :th_up

Но агиса си беше много кофти изпълнение, баш полско... То на агис най-големия пазар им е тук в нашия край и малко в тайван, какво да очакваме от този производител....
Видях я началото на месеца на изложението, бяха я поставили на една инсигниа, ама какво да ви кажа.... каруцарска работа, планки, свински опашки, само тел дето нямаше...


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот landir » Пет 29 мар 2013 22:31


Точно така само на книга иначе действителността си е друга бира.Още не е изкусурен ИКОМ има си доста проблеми а и цената ...... :rolleyes Другата няма какво да я коментирам.


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот husky » Пет 29 мар 2013 22:45


Да, на хартия наистина изглежда като райска картинка за собствениците на FSI-та и подобни.
Цената е скъпичка, но не толкова много.... Спрямо това което предлага е оправдана
Имам колега от германия, който работи с ICOM и споделя добро мнение за конкретния модел, всичко на всичко 4 часа работа за 1 човек при монтажа.
Има компютри "дедикейтед" за конкретния модел - без възможност за каквито и било корекции, и версии в които можеш да внасяш такива.

А вече баш каква бира е, времето ще покаже, аз мога само да предавам чужди думи, докато не попадне в ръцете ми :th_up


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот landir » Съб 30 мар 2013 6:34


husky написа:Да, на хартия наистина изглежда като райска картинка за собствениците на FSI-та и подобни.
Цената е скъпичка, но не толкова много.... Спрямо това което предлага е оправдана
Имам колега от германия, който работи с ICOM и споделя добро мнение за конкретния модел, всичко на всичко 4 часа работа за 1 човек при монтажа.
Има компютри "дедикейтед" за конкретния модел - без възможност за каквито и било корекции, и версии в които можеш да внасяш такива.

А вече баш каква бира е, времето ще покаже, аз мога само да предавам чужди думи, докато не попадне в ръцете ми :th_up

Колега май си чел само рекламни брошури?Познанията ти за Романо показват добро познанство с Иво Ленков.Поговори с него или вземи мостра и си поиграй и тогава пиши.Тия 4 часа не знам от къде ги видя?Освен ако не е някой Шива дванадесеторъки.Преработката на дюзите и помпата?Помпата за газ?Никой не дава гаранция заради нашата газ!Затова я извеждат навън за по лесна смяна ама ако ще даваш едни пари на всеки 30-50000км и то сериозни?Тя не е от вчера на пазара така че времето го е показало.Имам и друга информация ама за сега ще я запазя за себе си.Поблъскай си главата гледам те амбициозен си доста може да успееш да пробиеш :biggrin :biggrin дупка в морето! :biggrin


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот husky » Съб 30 мар 2013 10:54


Веднъж учтиво те помолих да не се бъркаш в нещата които пиша и да не спориш с мен! Явно не уважаваш желанията на хората!
Днес съм в настроение и няма да започвам да те нападам със сарказъм както ти правиш!

Щом си забелязал,че поназнайвам това онова и го говоря, значи е време да ти стане ясно, че без да имат покритие думите ми, не ги изричам!!!

1.Брошури не съм чел. Явно не прочете добре, но ти предадох думите на човек, който работи именно с тази система в ГЕРМАНИЯ.
2.Да, може да се постави за толкова кратко време, говорим за JTG HP - няма дюзи, пробиване регулация и т.н.
3.Изобщо знаеш ли кой е Шива и какво символизира? ... Изобразяван е по много различни начини, но в повечето случаи е с 4 ръце, единствено по руските учебници го има с 10 (явно пак са били пияни руснаците...) Та си в голяма заблуда и по тази тема!
4.За пробега на помпата ще се усмихна чаровно...
5.Не е от вчера на пазара обикновенния ICOM явно още не си разбрал за коя система говоря...
6.Запази си информацията, не е нужно да ме "просветляваш" и без това твоите приказки тук във форума минават през едното и излизат през другото ми ухо! На живо не знам, може да си точен и да се научи нещо от теб :th_up
7.Разбира се, че ще си блъскам главата, всеки ден го правя. Ти не си ли бил така, не си ли така? С краката на масата ли си стигнал до тук???

Следващия път когато ме нападнеш така и ми пожелаеш такъв успех с дупката в морето, няма да запазя толкова добър тон!

Да си имаме уважението, а?

Изображение

Последна промяна от husky на Нед 07 апр 2013 8:55, променено общо 6 пъти.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот mupk0 » Съб 30 мар 2013 11:09


В пловдив слагат течна фаза и махат бензиновите инжектори на точно тези коли.Правят ги да работят само на газ.Вчера го чух това нещо от собственик на такъв автомобил.


Потребителски аватар
Ceki4aGTI
Мнения: 175
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф V TFSI понася ли LPG

Мнениеот Ceki4aGTI » Вто 09 апр 2013 18:25


husky написа:
emzobg написа:Поляците имат система нова за FSI - agis direct

Сега я представиха, работи на принципа на ICOM JTG HP тоест - течна фаза минава през бензиновите инжектори, има един дистрибутор който определя кое гориво да пусне към оригиналната помпа за високо налягане и от там към бензиновите инжектори.И колата работи 100% само на газ без довпръсквания и разни там.
BRC и те представиха такава система LDI пак на същия принцип. Абе на хартия е много готино нещо това, хем ползваш предимствата на течна фаза, хем двигателя си работи перфектно без да се опасяваш от изгорели бензинови инжектори. И системата може да се кара на монофюел- тоест да си караш само на газ. При моделите на ICOM помпата тръгва при отваряне на шофьорската врата, с цел да се създаде налягане в системата, и да е безпроблемно паленето :th_up

Но агиса си беше много кофти изпълнение, баш полско... То на агис най-големия пазар им е тук в нашия край и малко в тайван, какво да очакваме от този производител....
Видях я началото на месеца на изложението, бяха я поставили на една инсигниа, ама какво да ви кажа.... каруцарска работа, планки, свински опашки, само тел дето нямаше...


До колкото знам колега, при газта за да се превърне в пара, е нужно редуктор изпарител чрез който се затопля самата течна фаза на газта. При взаимодействието на течната фаза с околната средна, топлината се предава винаги от по-топъл източник към по-студен, демек охлажда при преминаването си от течно в газообразно състояние, трябва съд в който да се случи това а именно е т.нар изпарител. При впръскване на тази течна фаза директно в горивната камера, ще се намали много К.П.Д-то на машината, респективно на автомобила. Според мен това не е много удачен вариант ако изобщо е вариант да се преработи тази гориво впръскваща система а именно MED-Motronic.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ventsi65 и 2 госта