Ето как изглеждат настройките при които колата е най-пъргава и в същото време не играят оборотите. Не прилича на това, което пише в ръководствата, но е това.
Пак да питам за читави дюзи на 3 Ом?
Валтек на 3 ома се справяше на 4,5-5 мс, а на 2 ома на 5,5-6 мс.
Толедо 1,6 AKL. ГИ СТАГ 200 - Игриви обороти на празен ход.
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
- Автомобил: BORA 2.0 115 hp
- Двигател: APK
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Толедо 1,6 AKL. ГИ СТАГ 200 - Игриви обороти на празен ход.
Същото играене на оборотите на празен ход и при мен, голф 4 AKL на газ,и то само на газ. Уредбата е Тамона , изпарителя е Томасето,аз директно тръгнах да търся от къде смуче въздух. Оказа се ,че тоя смукателен колектор е с нещо като променлива геометрия..... Незнам дали така се казва правилно,та вакума, който движи тая геометрия в колектора - една мембрана се оказа спукана и от там си смучеше въздух.Изолирах я и сега играенето значително намаля,има го от време на време но съм се огледал в маркуча на сервото, защото сутрин педала е твърд
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Толедо 1,6 AKL. ГИ СТАГ 200 - Игриви обороти на празен ход.
Изгуби ми се коментара. Затова ще пиша накратко. От колега от аудифорума видях, че теснолентовите ламбди, ако ги поставите в много богата смес, забиват на 0 В и заповат да лъжат бензиновото ЕКУ, че всъщност сместа е много бедна. ЕКУ-то добавя още гориво и влошава още нещата и няма излизане от този цикъл.
Та затова през няколко дни газовата ми крива е падала под бензиновата, а аз в стремежа си да я вдигна съм влошавал положението допълнително. Решението е настройването да става. като се гледа и ВАГ-КОМ на 12 и 13 канал и се изравнят ламбда регулациите на двете горива да са еднакви, при това да са не-повече от +/- 8%.
Та затова през няколко дни газовата ми крива е падала под бензиновата, а аз в стремежа си да я вдигна съм влошавал положението допълнително. Решението е настройването да става. като се гледа и ВАГ-КОМ на 12 и 13 канал и се изравнят ламбда регулациите на двете горива да са еднакви, при това да са не-повече от +/- 8%.
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Толедо 1,6 AKL. ГИ СТАГ 200 - Игриви обороти на празен ход.
Малко повдигане на темата.
Чрез изравняване на ламбда регулацията на ПХ, за да е еднаква на бензин и газ, графиката с коефициентите трябва да започва от 1.4 и после да спада плавно.
Обаче тук има проблем. Започва да пали по-трудно на бензин. Опитно установих, че когато я настроя на начален коефициент 1.5 пали веднага на бензин и разиграва оборотите много рядко. Добре е, ама тогава пък инжекторното време на газ е 3,2 м/с, а на бензин 3,6-3,7 м/с, което се усеща при преминаване от гориво на гориво.
И последната чужденка ми е, че при намаляване на коефициента в началото под 1.4, т.е. подавайки по-малко газ, Симоса трябва да компенсира увеличаващия бензиновото инжекторно време. Е да, ама повече от 3,4 м/с не го увеличава никога, а на бензин, както писах стои 3,6.
Чрез изравняване на ламбда регулацията на ПХ, за да е еднаква на бензин и газ, графиката с коефициентите трябва да започва от 1.4 и после да спада плавно.
Обаче тук има проблем. Започва да пали по-трудно на бензин. Опитно установих, че когато я настроя на начален коефициент 1.5 пали веднага на бензин и разиграва оборотите много рядко. Добре е, ама тогава пък инжекторното време на газ е 3,2 м/с, а на бензин 3,6-3,7 м/с, което се усеща при преминаване от гориво на гориво.
И последната чужденка ми е, че при намаляване на коефициента в началото под 1.4, т.е. подавайки по-малко газ, Симоса трябва да компенсира увеличаващия бензиновото инжекторно време. Е да, ама повече от 3,4 м/с не го увеличава никога, а на бензин, както писах стои 3,6.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта