супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
Кое му е скъпо на БРЦ и Романо.. глупости... явно в Плевен нямате добри LPG сервизи щом не работят с тези доказали се марки на пазара... В софия не съм бил в сервиз дето да не работят с тях. Иначе за другото си прав (не случайно няколко пъти написах, че е мн важно да не ти се учат на колата, а монтажа да се направи къдърно и от човек дет си разбира от работата, същото е и за настройката, особено по специфичните автомобили си искат по спец настройки, дали да пуска и бенз, ако е с турбо и т.н. ), но има значение и системата, аз лично в тези сервизи дето съм ходил, всичките са работили и с 2те споменати системи (да не повтаряме имена) ;) Аз лично на колата от аватара съм с Романо от 10г и единствено филтри са сменяни, миналата год сменях изпарител и бутилка, изпарителя му бяха тръгнали мембрани и т.н. и реших нов, а бутилката направи 10г и трябваше задълже да се смени и цените си бяха нормални.. за тези неща дет се сменят на 10г, едни 300-400лв не мисля, че биха бутнали някой или чак да си продава колата щот ще смени изпарител за 200лв или бутилка за 100 и нещо :D това е повече от смешно изказване без да се заяждам :) Та идеята ми е че всичко има значение, както майстора, така и хардуера, особено за подобни автомобили с капризна електроника, все пак не говорим за 1.8 моно или 1.4 карбуратор 60-90 коня :D
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13443
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
zografski написа:Кое му е скъпо на БРЦ и Романо.. глупости... явно в Плевен нямате добри LPG сервизи щом не работят с тези доказали се марки на пазара..
Мунс ?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
zografski написа:Кое му е скъпо на БРЦ и Романо.. глупости... явно в Плевен нямате добри LPG сервизи щом не работят с тези доказали се марки на пазара... В софия не съм бил в сервиз дето да не работят с тях. Иначе за другото си прав (не случайно няколко пъти написах, че е мн важно да не ти се учат на колата, а монтажа да се направи къдърно и от човек дет си разбира от работата, същото е и за настройката, особено по специфичните автомобили си искат по спец настройки, дали да пуска и бенз, ако е с турбо и т.н. ),
Скъпи са им инжекторите.А специфични са всички автомобили и мотори.Добрия майстор може да подбере подходяща конфигурация за конкретния автомобил, а не за марка и модел!Нямаме добри(каквото и да означава) LPG сервизи в Плевен, ама се работи по въпроса!
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
Дам, тия инжектори сиг се сменят през 1-2 г и като (ако) са за смяна, си сменяш колата? Много неща са им скъпи... :D :D :D Аз за 10г освен филтри и мин год (10та за ГИ ) изпарител и бутилка, др не съм сменял ;) Щом не се досещаш какво е LPG сервиз, не виждам изобщо защо си коментираме :D
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
Може ли да ме просветлиш какво е LPG сервиз?Да не е това https://nirvana.bg/proceduri/lpg-anticeluliten-lipomasaj/?
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
Ако си платиш, може и да ти налея малко акъл ;) :D безплатни уроци няма ;)
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
Пиши на лични каква е цената и къде да пращам?
-
- VW експерт
- Мнения: 12817
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
Тука и двамата не се разбрахте.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
Даже и не искам да се разбирам с такива дървени философи :D Прави се на луд и пише глупости... били скъпи частите и като било време за подмяна на нещо, хората си продавали колите По голям виц не бях чел скоро във форума... и като го питаш кое им е скъпото и почва да сменя темата с малоумни въпроси от типа "какво било LPG сервиз".. ми то е мн близко до акъла, но като го няма... не мисля че има смисъл да продължаваме да пълним темата с глупости.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
zografski написа:Даже и не искам да се разбирам с такива дървени философи :D Прави се на луд и пише глупости...
Ставаше въпрос конкретно за БРЦ.Пресен пример от днес.Фокус някъде от 2000г. с БРЦ.Човека пита за профилактика на дюзите, казах че се сменят.Като му казах, че една дюза е 100-120лв., отговора бвше "Колата не струва толкова".Много софиянци си мислят, че София е България.Ама не е.Провинцията е друга България!
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
БРЦ,Ловато ,Бардолини,Виале -скъпи инжекциони са.Има и други марки и производители които не са по-лоши и с ниско качество ,един кадърен и отговорен газаджия винаги ще предложи компоненти с приемлива цена и добро качество .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13443
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
ivan_pop написа:zografski написа:Даже и не искам да се разбирам с такива дървени философи :D Прави се на луд и пише глупости...
Ставаше въпрос конкретно за БРЦ.Пресен пример от днес.Фокус някъде от 2000г. с БРЦ.Човека пита за профилактика на дюзите, казах че се сменят.Като му казах, че една дюза е 100-120лв.,България!
Оф ега ти прехвалената и измислена марка БРЦ с
кашкавалени дюзи. Този модел на калибрация не подлежи ли?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
Дюзите на БРЦ не подлежат на калибриране и смяна на вътрешностите.Дюзите Хана и Баракуда по никакъв начин не отстъпват по качество на дюзите БРЦ.И са два пъти по-евтини.
-
- VW експерт
- Мнения: 12817
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: супърб 1ва серия 2.8л проблеми със газово атикер
БРЦ е много приятна уредба. Не знам защо толкова плюете по нея.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта