газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
hari_yzf
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 27 окт 2014 20:00
Автомобил: WV BORA 2.0 4motion special
Двигател: 2002 g.
Местоположение: Севлиево

Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях

Мнениеот hari_yzf » Съб 03 яну 2015 15:21


Всичко е както трябва,а и чека не светва никога




kgkep
Мнения: 188
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях

Мнениеот kgkep » Чет 13 авг 2015 21:41


Здравейте, искам да попитам за Пасат 1.8 ABS, кой кабел на ECUто да прекъсна и от кой да подам ток за да прави ресет след всяко гасене. На ЕКУто имам два реда кабели, като на горния в двата края има по един червен и на двата има постоянно ток при закачени клеми на акумулатора. При контакт също мисля че идваше ток на повече от един кабел. Иначе относно това дали е правилно, твърдо съм решил да го направя така. Колата не е основна и се кара рядко, а и вече е на 22 години. Въпреки че е доста запазена, все пак си е стара и в най-лошия случай ЕКУ може да се намери за до 20лв, че и по-евтино. Също така съм свидетел на това как няколко коли със същия мотор се разпаднаха или още си вървят с прекъснат + на ЕКУто.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5505
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях

Мнениеот Iezekil » Пет 14 авг 2015 20:16


От към близкия край на буксата са един до друг-дебел червен и дебел черен,черния е плюс след контакт.Режиш червения 4-5см. преди буксата,изолираш най-удачно кабела останал в снопа.На черния оголваш малко жиците и захващаш към тях парчето висящ от буксата червен кабел.Изолираш старателно и новата връзка.




kgkep
Мнения: 188
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях

Мнениеот kgkep » Пет 14 авг 2015 23:51


Мерси много, аз като гледах, ми се стори че всичките кабели са еднакво дебели. Като съм при колата ще го оправя, ако пак се объркам с кабелите ще кача снимка.
Поздрави! :beer




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 5505
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях

Мнениеот Iezekil » Съб 15 авг 2015 6:24


Първо замерваш после режиш.




kgkep
Мнения: 188
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях

Мнениеот kgkep » Съб 15 авг 2015 7:52


Да рочно така правя, затова не го направих, защото на два червени кабела замерих постоянен ток когато не е на контакт.




kgkep
Мнения: 188
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях

Мнениеот kgkep » Вто 18 авг 2015 17:38


Тук http://vwts.ru/injector/mono-motronic/mono-motronic_35_int.pdf http://vwts.ru/injector/mono-motronic/mono-motronic_45_int.pdf намерих схемите за 35 или 45-пиновото ЕКУ. При мен е 45, но при някой сигурно е 35. Ако някой знае да каже каква е разликата между двете. На 35-пиновото "2" е постоянен +, а 19 + през контакт. При 45-пиновото "23" е тока от контактния ключ и 21 е тока от акумулатора.





Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY и 3 госта