Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
djoshi
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот djoshi » Пет 30 дек 2011 22:59


Колеги искатели да ви кача снимки за LANDI RENZO електрическо и вакумно с подробности за ремонт и настройка




Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Lifeguard » Пет 30 дек 2011 23:31


djoshi написа:Колеги искатели да ви кача снимки за LANDI RENZO електрическо и вакумно с подробности за ремонт и настройка

колега аз съм "ЗА".знаеш ли от кога чакам да видя такава тема.даже се чудех дали да не пусна тема с питане какви са чалъмите,къде трябва и с какво трябва да се внимава.ще съм благодарен,ако пуснеш подробно обяснение и снимки,че да се захващам и аз с моя Ланди Ренцо изпарител :)


djoshi
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: razgrad

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот djoshi » Вто 03 яну 2012 22:27


колега работя в сервиз за газови уредби само да дойде за ремонт някое ланди рензо веднага щего снимам и ще обясня подробности за ремонта и настройката


Cvetomir-Panchev
Мнения: 350
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Вто 10 яну 2012 17:13


никои не пише какъв работен комплект използва за електрическа ловато български или италиански


gmurkacha
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 27 ное 2011 15:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот gmurkacha » Пет 13 яну 2012 20:05


Cvetomir-Panchev написа:никои не пише какъв работен комплект използва за електрическа ловато български или италиански


Аз използвам италиански!!Като гледам да го взимам от вносителите им.До сега съм нямал проблеми!


Потребителски аватар
daniel golf 3
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 09 мар 2010 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kostinbrod

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот daniel golf 3 » Нед 29 яну 2012 10:55


колеги,а на колко км се сменят мембраните на испарителя?аз вече съм на около 25000 от смяна и нямам проблем за сега.карам само на газ,защото на бензин не ми работи.като работи колата на място и мирише на газ,нз дали не е някуде от испарителя,защото трибичките и връзките по клапана и испарителя съм ги проверил.там няма пропуски :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот stefan4o » Нед 29 яну 2012 11:00


Няма точен отговор на колко км се сменят. Това зависи от много обективни и субективни фактори, ще посоча само два:
1. Качество на мембраните - обективен
2. Начин на експлоатация - субективен

Оттам насетне няма как някой да ти каже - сменяй на еди си колко. Като усетиш, че е зле работата откъм разход, празен ход, вървеж има някакъв шанс да е от тях. За съжаление мембраната трудно можеш да я разбереш с просто око дали е за смяна. Понеже ако я видиш (дупка или нацепено) времето й отдавна е дошло. Плюс това ти няма как да знаеш тая мембрана при минаващи 90 градуса антифриз до нея как ще отпусне (понеже ти я гледаш, но реално я пипаш с ръцете си (които са 36 градуса). Преди време минах през един от най-старите газаджии в града ни. Той я извади, погледна я и реши, че не била за смяна. Малко ми клатеше оборотите и палеше прекалено лесно. Та сменихме ги мембраните и нещата станаха по-добре. Откъм разход не мога да кажа дали съм постигнал промяна, понеже правих и други неща по колата след това.


Ves-Co
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 02 мар 2012 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Ves-Co » Пет 02 мар 2012 19:07


Здравейте,
Имам Голф 2 1,6 - карбуратор Piereburg, с газов изпарител на Stefanelli - електрически (мисля че модела е GEO N 120, но не съм сигурен). Ползвам го от 5г и си работи безпроблемно до тази зима. По принцип си пали на газ, дори и в студено време до около -5 до -7 градуса. Тази зима взе трудно да пали, до онзи ден когато предполагам вече мембраните сдадоха багажа. Не иска да пали на газ, а при контакт се чува едно съскане от изпарителя и мирише на газ яко. Аз мембраните ще си ги сменя, обаче не мога да намеря такива в града и молбата ми е някой ако може да ме насочи към някой он-лайн магазин или към някой търговец с който да се разбера по телефона и да ми ги прати. Гледах в няколко сайта ама там липсва информацията за кои модели на изпарители са мембраните. За това ако някой може да помогне, ще съм му много благодарен :да:
Ето и снимка на изпарителя за всеки случай
Прикачени файлове
stefanelli.jpg


sek.1
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 17 фев 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот sek.1 » Пет 02 мар 2012 22:05


Аз съм със електрическото Марини . Миналата седмица му сменях мембраните но намерих само за задната газова част оригинални италянски . За предната водна според търговеца никога не е имало гарнитура за капака и гумички като резервна част. Залепих старите гарнитури със силикон и за момента поне няма течове всичко си работи идеално но ми се иска и във водната част да сложа всичко ново . Живота ме е научил да не вярвам на търговци та някой да знае има ли все пак пълен комплект за ремонт и от къде може да се купи ?


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Lifeguard » Сря 07 мар 2012 15:35


някой няма ли инфо за особености при рециклиране на ел. изпарител Ланди Ренцо....и дали е слагал БГ мембрани?ако да дали е доволен?


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Lifeguard » Сря 07 мар 2012 15:35


някой няма ли инфо за особености при рециклиране на ел. изпарител Ланди Ренцо....и дали е слагал БГ мембрани?ако да дали е доволен?


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот nokiangage » Сря 07 мар 2012 15:45


Lifeguard написа:някой няма ли инфо за особености при рециклиране на ел. изпарител Ланди Ренцо....и дали е слагал БГ мембрани?ако да дали е доволен?


nokiangage написа:
low_creep написа:Ти сваля ли изпарителя ?


Ако въпроса е към мен - да, иначе няма как да се работи удобно. При мен марката е Ланди Ренцо и като колегата ги подмених мембраните и нещата от комплекта - 37 май лева беше, абе около 40 лева с филтърчето, а алтернативните неоригинални комплекти бяха по 25 лева. Както колегата е посочил тази гумената яйцевидна мембрана(старата де) при мен се чупи след като я извадих, толкова беше изгоряла гумата.

@Vilik - колега твоя изпарител има ли такова филтърче, защото виж какво извадих аз от моето:
Изображение


И да добавя, задължително подменете гумичикте в изпарителя около металните щуцери, защото майстора като бързаше преди да го оправи, сега ми сълзи и не е готино след като е отварян един път и въпреки, че ги имаше в комплекта да не са подменени. Мембраните уж ми ги продадоха за италиански, не са български и според майстора ми, ма то знае ли човек в днешно време... :Mr Green Fun


passat92
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 01 окт 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот passat92 » Вто 21 авг 2012 21:11


Искам да благодаря на автора на тази тема. От повече от година колата ми не върви като хората и харчи като за световно, което много ме дразнеше. Ходих на трима майстори да я настройват и ефекта беше нулев. Преди две седмици си рециклирах изпарителя и О, Еврика, можело значи. Ходих все пак на настройка след като го рециклирах, и след това все едно се качих на друга кола. И разхода се оправи, за вървежа да не говорим.
Значи за всеки който се чуди дали да направи тази стъпка:
1. Газовата ми беше на 4 години, но както казах проблемите започнаха преди повече от година
2. Като рециклирах изпарителя беше на около 90 хиляди, но проблемите започнаха поне на 60 хиляди, просто последно време стана много зле
3. Отзад вонеше на газ много сериозно, в момента няма абсолютно никакъв мирис. На бензин си мирише, на газ няма нищо.

Купих си италиански кит от един магазин на Ерусалим(Младост1), не че им правя реклама, но там намерих кит и ми беше близо
Смених и филтъра на газовия клапан
Почистването от нагарите го направих с един препарат за почистване на джанти на Astonish. На баща ми изпраителя го чистих с Medix, но не се почисти толкова добре.
Та за всеки който има съмнения дали да си рециклира изпарителя, нека прочете симптомите, които аз имах, и ако иска да си върне кефа от карането на колата, да не се бави с рециклирането.

След като свърших тази работа се питам, защо нито един газаджия при който отидох не спомена, че проблемът е в изпарителя, а ми вземаха пари за настройки, от които нямаше никакъв ефект.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Lifeguard » Пон 27 авг 2012 13:58


passat92 написа:Искам да благодаря на автора на тази тема. От повече от година колата ми не върви като хората и харчи като за световно, което много ме дразнеше. Ходих на трима майстори да я настройват и ефекта беше нулев. Преди две седмици си рециклирах изпарителя и О, Еврика, можело значи. Ходих все пак на настройка след като го рециклирах, и след това все едно се качих на друга кола. И разхода се оправи, за вървежа да не говорим.
Значи за всеки който се чуди дали да направи тази стъпка:
1. Газовата ми беше на 4 години, но както казах проблемите започнаха преди повече от година
2. Като рециклирах изпарителя беше на около 90 хиляди, но проблемите започнаха поне на 60 хиляди, просто последно време стана много зле
3. Отзад вонеше на газ много сериозно, в момента няма абсолютно никакъв мирис. На бензин си мирише, на газ няма нищо.

Купих си италиански кит от един магазин на Ерусалим(Младост1), не че им правя реклама, но там намерих кит и ми беше близо
Смених и филтъра на газовия клапан
Почистването от нагарите го направих с един препарат за почистване на джанти на Astonish. На баща ми изпраителя го чистих с Medix, но не се почисти толкова добре.
Та за всеки който има съмнения дали да си рециклира изпарителя, нека прочете симптомите, които аз имах, и ако иска да си върне кефа от карането на колата, да не се бави с рециклирането.

След като свърших тази работа се питам, защо нито един газаджия при който отидох не спомена, че проблемът е в изпарителя, а ми вземаха пари за настройки, от които нямаше никакъв ефект.

колега има ли някакъв чалъм при рециклиране на изпарителя.Нещо по спечифично и нещо,с което трябва
да се внимава? :)


passat92
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 01 окт 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот passat92 » Вто 28 авг 2012 13:49


Lifeguard написа:
passat92 написа:Искам да благодаря на автора на тази тема. От повече от година колата ми не върви като хората и харчи като за световно, което много ме дразнеше. Ходих на трима майстори да я настройват и ефекта беше нулев. Преди две седмици си рециклирах изпарителя и О, Еврика, можело значи. Ходих все пак на настройка след като го рециклирах, и след това все едно се качих на друга кола. И разхода се оправи, за вървежа да не говорим.
Значи за всеки който се чуди дали да направи тази стъпка:
1. Газовата ми беше на 4 години, но както казах проблемите започнаха преди повече от година
2. Като рециклирах изпарителя беше на около 90 хиляди, но проблемите започнаха поне на 60 хиляди, просто последно време стана много зле
3. Отзад вонеше на газ много сериозно, в момента няма абсолютно никакъв мирис. На бензин си мирише, на газ няма нищо.

Купих си италиански кит от един магазин на Ерусалим(Младост1), не че им правя реклама, но там намерих кит и ми беше близо
Смених и филтъра на газовия клапан
Почистването от нагарите го направих с един препарат за почистване на джанти на Astonish. На баща ми изпраителя го чистих с Medix, но не се почисти толкова добре.
Та за всеки който има съмнения дали да си рециклира изпарителя, нека прочете симптомите, които аз имах, и ако иска да си върне кефа от карането на колата, да не се бави с рециклирането.

След като свърших тази работа се питам, защо нито един газаджия при който отидох не спомена, че проблемът е в изпарителя, а ми вземаха пари за настройки, от които нямаше никакъв ефект.

колега има ли някакъв чалъм при рециклиране на изпарителя.Нещо по спечифично и нещо,с което трябва
да се внимава? :)


Аз рециклирах на баща ми и моята кола. Първия опит беше без засечки, но при втория се случиха някои проблемми :)
1. Като разкачаш маркучите има известна загуба на антифриз. Аз не бях достатъчно сръчен явно. Та преди да запалиш накрая след като си сглобил всичко си провери антифриза да е ОК
2. Като съм свалял филтъра на газовия клапан съм изхвърлил едно уплътнение и каот пусках системата излизаше газ, и мина известно време докато се усетя каква съм я свършил.
Иначе самата смяна на гумичките и мембраните не е философия. Играчка е да изчистиш нагарите и мизериите като отвориш изпарителя. Това е за Ловато, за другите нямам опит. За всеки случай снимай всичко за да не се чудиш като затваряш кое къде е било, имам предвид като разкачаш кабели, тръби и т.н.
Не всички уплътнения от комплекта за ремонт се ползват. Сменяш тези до които се докопаш и ако има нужда. Има едни гумички които се смянят на едни вилки, тях е задължително да ги смениш.
Ако имаш въпроси питай



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта