Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Winner25 » Съб 18 авг 2018 18:14


Изпарителя ми е старгаз и в последно време почна да пуска прекалено много газ на празен ход. Това не се случва за пръв път, понеже след като запаля веднага минавам на газ и гумичките с времето се втвърдяват. Днес реших да ги сменя, но вместо да си реша проблема стана по-зле. Сега пуска още повече газ и ако оборотите са под 3000 гасне. Също така мембраната на високото налягане изпуска около болтовете, въпреки че съм ги стегнал доста здраво. Като натисна лостчето което трябва да спира газта с пръст- спира без особенно усилие. Явно мембраната не може да гоо дръпне достатъчно.
Дали просто е дошло времето да сменя и мембраните или има някакъв друг проблем?




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11895
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 18 авг 2018 19:00


Аз сменявах мембрани, гумички, последния път дадох 40 лв за комплект за БРЦ. Изкара точно 21 хил и се проби мембраната за високото. Вече се отказах. Слагам едно Ферони, изкарва около 30 хил и го изхвърлям, слагам ново. Цената на обикновено електрическо ферони е 40-45 лв


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Winner25 » Съб 18 авг 2018 19:16


Моя изпарител е на 120 000км, като веднъж съм сменял мембрани и май два пъти гумички. Мембраните струват 20лв и вършат работа. Като цяло е доста безпроблемен от към настройка, работа, поддръжка. Предполагам че в мембраната ще е проблема ама ако някой има други идеи да каже. С турските изпарители съм имал доста дертове, на този етап предпочитам да ремонтирам моя.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот stefan4o » Нед 19 авг 2018 7:18


За какъв изпарител става въпрос?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Winner25 » Нед 19 авг 2018 22:59


Старгаз е изпарителя, електрически. Модела не го знам точно.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот stefan4o » Пон 20 авг 2018 6:45


Помислих, че става реч за Ловато. Моето даяни вече 17 години. Само обслужване и смяна на мембрани като се наложи пак газ.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Winner25 » Пон 03 сеп 2018 7:52


Моя проблем с изпарителя си остава. Пробвах с друга мембрана, за високото налягане, пробвах с по-дебела гумичка - не става. Пуска изключително много газ и ако оборотите са под 3500 мотора се дави и направо изгасва. Дайте някакви идеи къде може да бъркам или какво може да се е счупило.


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот ivan_pop » Пон 03 сеп 2018 19:22


СтарГаз са махнати изпарители!Най-вероятно проблема е че си монтирал Български мембрани които не винаги са като оригиналните.По-добре сложи един нов пък бил той и Турски!
Възможно е и да не си го изчистил добре и някой боклук да е заседнал на клапанчето за низко налягане!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Winner25 » Пон 03 сеп 2018 20:13


Варианта с мембраните отпада, понеже пробвах с оригиналната мембрана която бях сменил въпреки че беше в добро състояние. Може би грешката е че не проверих дали всичко е наред с клапанчето за ниско налягане. Ще прегледам какво става и там и ако не се оправи - слагам направо един нов.


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот ivan_pop » Вто 04 сеп 2018 8:41


Като казах мембраните имах в пред вид целия комплект и точно клапанчетата.Ако пазиш старите клапанчета сравни ги с новите.Предполагам че новите не отговорят по размер на старите,дебелината!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Winner25 » Нед 09 сеп 2018 14:18


Прав се оказа колега. Клапанчето на ниското налягане беше различно. Вече всичко е наред.


vandu
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 30 юни 2014 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот vandu » Нед 30 сеп 2018 17:50


Къде в Младост има читав майстор за изпарители ?
Днес върви утре не, и не мога да разбера какво и е. Набедил съм софтуера или самия изпарител. Като има изкачване с много завои и колата се дави(придръпва) много. Изпарителя е турски, а софтуера унгарски (утре ще видя точната марка).
Имам и съмнение че ми губи антифриз през изпарителя но не съм 100% сигурен. Около 30-40 градуса има яко давене и като загрее няма проблем, а на бензин не го прави. От 2 години постоянно доливам антрифриз, а теч няма.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот nikson85 » Сря 10 апр 2019 21:18


Аз направо си взех един нов турски Атикер и го монтирах. Иначе стария беше Заволи на 82 000км и 5год. Течеше антифриз от колената на антифриза.
Добре че не се заех да сменям мембрани. Винтовете за колената така бяха затегнати че не може да се развият да им сменя уплътненията. И голямата пружина на първична камера беше раждясала. Нагрявах ги болчетата, но не се развиха. А маркучите за антифриза бяха станали на кокал. Всичко ми легна към 70лв.


Потребителски аватар
kapini
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот kapini » Чет 08 окт 2020 17:50


Изпарителят ми е BRC AT 90E
Пружинката, която регулита оборотите омеква и ако не се смени няма палене. А резервна няма. Трябва да търсиш нещо друго.
Със сменени мембрани и почистен изпарител, колата няма мощ, дави се и вдига макс 90 км в час. Къде е проблема?
Изпарителя е на около 20 г, няколко пъти съм сменял мембрани. Има ли срок, когато трябва да се смени целия изпарител?
И ако купя нов проблемът ще се реши ли?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот stefan4o » Чет 08 окт 2020 18:03


Дали проблемът е от изпарителя?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта