Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот The_Machine » Пон 01 ное 2010 0:43


eurogas написа:Еваала Иво, хубава тема стана, само да добавя че след разглобяване ако е много мазно и мръсно, чистя с коресилин и обезмаслител Меглио с вряла вода, яко чистене до блясък му е майката. :beer


Aз си имам водоструйка в сервиза за целта ;)




Bongoman
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 10 мар 2008 11:47
Автомобил: Passat B5.5
Двигател: AWX
Местоположение: Благоевград

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Bongoman » Чет 25 ное 2010 11:47


Здравейте,
Прочетох тази темичка и направих същото с моя изпарител, колегите ми дадоха съвети за настройките, мисля че се получи добре, само да видим разхода.
Това което ме тревожи докато разглабях системата от газовия клапан излезе нещо като сребърен прах.
това какво трябва да означава? Или такатрябва да си е.
Благодаря.


theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот theultimate » Вто 14 дек 2010 21:37


Това са графитни остатъци от газта. Затова има филтърче.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот vinixxx » Чет 13 яну 2011 14:35


Информативно питам:нормално ли в купето да мирише на газ в с обик. газова,в много малко от колите не вони? :deal


zdravko_jett
Мнения: 1870
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот zdravko_jett » Пет 28 яну 2011 13:14


при мен не мирише,чат пат когато на газстанцията ми изпуснат малко газ проветрявам за 10тина минути и всичко е ОК, огледай по връзките да не ти изтича някъде газ вземи малко течен сапун в едно шишенце напълни вода разклати докато се получи пяна и слагай по връзките ако изтича и малко газ веднага ще почнат да се надуват балончета


Потребителски аватар
golfajiata golf 2
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 24 мар 2009 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот golfajiata golf 2 » Пон 07 мар 2011 13:49


Колеги да ви питам появи се от няколко месеца мирис на газ от изпаритела като е топъл просто си мирише на газ от него проверих в близост до него клапана за течове но никъде по връзките няма изпаритела е монтиран точно зад моното в ъгъла при каране от входа на парното който се намира малко над самия изпарител и през парното вътре си мирише на газ дали не са за смяна мембраните му изпаритела е ловато вакумен на около 15 000км. пали се винаги на газ и в най-студеното време.


Потребителски аватар
Ivo_Golf3_GT
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Ivo_Golf3_GT » Нед 27 мар 2011 2:13


The_Machine написа:
Aз си имам водоструйка в сервиза за целта ;)


А къде е сервиза? Понеже искам да дойда на профилактика.


Carfan
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Carfan » Сря 30 мар 2011 13:10




aaaaakt
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 юли 2008 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот aaaaakt » Пон 06 юни 2011 19:45


Браво на колегите ,които са качили материали за смяна на мембрани.Днес най сетне реших да сменя и моите на електрическото ми ловато ,защото много си играеха оборотите heavy metal zork .Купих си от представителството на ловато мембрани за 30лв.филтър за газовия клапан и се почна.Като отворих газовия клапан установих , че бе пълен с графит-бати каква газ сипваме :banghead: .Отворих и изпарителя и установих че мембраните си бяха ок но така и така го бях свалил и ги смених -егати саждите имаше.Предполагам , че играенето на оборотите е било от газовия клапан но иначе нямаше кога друг път да ги сменя мембраните.още един път браво :applause: :applause: :applause: :applause: на колегите абе love.vwcluborg си е : vw fen номер едно .Сега остават да мина кам 500км и настройки дано да не е голям разхода.До момента ми бе 12-13/100 градско и 8/100-извънградско след това ще видя.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот dokros » Чет 30 юни 2011 18:40


Не знам защо е тоя мазохизъм със сменянето на мембраните ,като в момента можеш да си купиш чисто нов изпарител /турски/ за 50 лв.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот agent_kowalski » Чет 30 юни 2011 20:02


Би трябвало ако се направи качествено и с хубави мембрани,италянския изпарител да върви по-добре...иначе никой нямаше да го прави.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот Winner25 » Чет 30 юни 2011 21:50


dokros написа:Не знам защо е тоя мазохизъм със сменянето на мембраните ,като в момента можеш да си купиш чисто нов изпарител /турски/ за 50 лв.

Защото рециклирания италиански изпарител е много по-добър от новия турски. Казвам го от опит :wink:


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот agent_kowalski » Пет 01 юли 2011 9:38


Ако вече изпарителя е станал все едно стадо катерици са му се изредили,може да се пробва турски вместо смяна на мембрани...за мимгаз не съм чувал лоши неща за изпарителите..
Но с евросонда и клапани не трябва да се правят компромиси и да се слагат турски :012:


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот dokros » Пет 01 юли 2011 23:11


Точно с турски за 50 лв. кара вече две години един приятел и е много доволен ,никой не може да ме убеди ,че като смениш мембрани на стария италиански изпарители ще стане като нов,глупости на търкалета....каква е гаранцията че мембраните не са пак турски или китайски....и вътре в изпарителя всичко е "яйца ,локва и кал" ,абе който иска да си къса нервите ,нека се занимава.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)

Мнениеот mupk0 » Съб 02 юли 2011 20:57


dokros написа:Точно с турски за 50 лв. кара вече две години един приятел и е много доволен ,никой не може да ме убеди ,че като смениш мембрани на стария италиански изпарители ще стане като нов,глупости на търкалета....каква е гаранцията че мембраните не са пак турски или китайски....и вътре в изпарителя всичко е "яйца ,локва и кал" ,абе който иска да си къса нервите ,нека се занимава.

Зависи и от турският колега.Лично аз страдах от такъв,който и да искаш не можеше да регулираш сместа ...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта