В момента е Сря 21 ное 2018 4:50
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 117 мнения ]  Отиди на страница Предишна 14 5 6 7 8 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков ма Публикувано: Сря 31 юли 2013 16:58 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Мнения: 7273
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
купих мембрани МЕМТЕХ - 20лв 2те мембрани и 3те тапички за клапанчетата
изпарителя е ел. ловато и се обслужва елементарно
имам обаче няколко въпроса :
месинговия винт.... тоя винт противоречиви мнения в подтемите колкото искаш ама така и не разбрах каква я върши... нещо като игла е която отпушва и запушва тънък канал който подава газ към мембраната ама с каква цел?
пластмасовия винт натяга котвата която е закачена към мембраната - като е завит винта се ограничава движението на мембраната и оборотите падат и стават нестабилни - като се развие обратното
освен оборотите друга игра има ли този винт?
старите мембрани които според Станимир в гр.Бургас "сервиз Перфект Гарант за АГУ ЛОВАТО/Lovato и ЛАНДИ/LANDI" (не случайно го изписвам така) щяха да надживеят колата ,че дори и мене бяха станали на галош след няма и 20К км и по-малко от 2 години
кълнеше се в оригиналността и качеството им когато ходих да представя рекламация на ремонта и ме прати обратно в къщи като каза че "много сме я задушили колата" макар ,че последно той й прави настройка на изпарителя....както и да е показа с поведение и сложни термини ,че няма да си я оправи НО се кълнеше ,че са оригинални ловато....
на нито една от тях не пишеше LOVATO - тези които те свалиха в сервиза си бяха оригиналните - черни с щампи и номера на ловато - а които монтираха - съвсем не приличаха на тях


Последна промяна от parno на Чет 01 авг 2013 6:15, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков ма Публикувано: Сря 31 юли 2013 18:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Мнения: 7161
Автомобил: VW Passat B4
Двигател: ABS 94
Местоположение: Казанлък
Месинговия винт пуска постоянно определено количество газ. Нещо като кран. Играе роля ако палиш директно на газ, използва се и за нагласяне на оборотите на празен ход. Пластмасовия винт освен оборотите регулира и сместа. Колкото е по-натегнат толкова по трудно се движи мембраната и по-малко отваря клапанчето.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков ма Публикувано: Сря 31 юли 2013 19:05 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14839
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Наричат го още "байпас". Т.е. количеството газ, което минава през него не минава през второ редукционно стъпало на изпарителя. Има достатъчно писано в интернет за него.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков ма Публикувано: Сря 31 юли 2013 19:58 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Мнения: 7748
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик
Също и ако при форсиране и пускане на газта,при някои коли се случва оборотите да падат до 500-600 и е на косъм да изгасне.Тогава се борави с месинговия винт като се обогатява малко сместа.Така той пуска едно и също количество газ,което не се влияе като при пластмасовия и оборотите остават стабилни.
Това най-често се случва при японските коли,които работят с около 600 об/мин на празен ход.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков ма Публикувано: Сря 14 окт 2015 4:04 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Мнения: 4621
Автомобил: Honda CBR 1000 F
Двигател:
Местоположение: South Of Heaven
Колата ми дойде с доста стар изпарител Ланди Ренцо, който изведнъж се предаде. Ремонтния му комплект струва 40 лв. А настройката му била много сложна. Имал някакъв винт дето трябвало да се пипа само от хора минали практически курс в Церн, разбираш ли. Порових се още малко из нета и отидох да си купя един Мимгас за 40лв чисто нов. Въпреки че не бях настройвал такова чудо, се справих доста добре след като прочетох инструкциите. Сега колата е пушка.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Сря 30 дек 2015 21:01 
Извън линия

Регистриран на: Нед 02 дек 2007 17:25
Мнения: 33
Автомобил: Jetta II 1990
Двигател: PN
Местоположение: Пловдив
Колеги, имам проблем с ланди ренцо SE81, електрически. Досега съм го ремонтирал и настройвал сам, но при поредната смяна на мембрани и гумички на клапаните не мога да го настроя. Настройката я правя при загрял добре двигател. Настройвам както е по инструкции чувствителността на втората степен при затворен байпас, тройника отворен докрай за първа и затворен докрай за втора камера на карбуратота. Завивам чувствителността докато започне да заглъхва, след това отварям байпаса докато добави недостигащото количество газ. после настройвам тройника. При тази настройка когато рязко отворя дросела колата се изфорсира добре. Обаче ако от обороти на празен ход натисна лекичко, заглъхва, даже гасне. За опит за тръгване и дума не може да става, веднага омеква и гасне. Пробвах да врътна чувствителността нагоре и надолу, не става и не става. Пробвах и варианти с байпаса, повече и по-малко, пак не става... Видях се в чудо вече.
Важно е да спомена, че при настройката на първа степен с манометър, при натягане на болта и пружината съответно, налягането се покачва, но при напълно завит болт е 0,5 атм. Повече не може. Производителят дава 0.8 атм. налягане на първа степен. Дали това е възможна причина за проблемите ми? При разглобяването за ремонт, винта натискащ пружината на първа степен беше завит на една трета. Не помня колко е било налягането при предишния ремонт. Не си спомням и да съм го мерил. Сега обаче реших да направя всичко както трябва и....А и при работа на обороти и при форсиране манометъра си показва 0,5 и не мърда. Значи газ постъпва в редуктора и първата степен работи.
Изчетох всичко де що има но не открих никъде решение. Моля по-знаещите от мен за помощ.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Чет 31 дек 2015 9:20 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Мнения: 10693
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Не мога да ти помогна с друго, но по принцип след повече от една смяна на мембраните и всичко друго в тоя изпарител си е заминало, пружинки са омекнали или са се удървили и вече не са като заводските, вилките са се поизкривили и не затварят хубаво и кой знае още какво се съсипва.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Чет 31 дек 2015 22:30 
Извън линия

Регистриран на: Нед 02 дек 2007 17:25
Мнения: 33
Автомобил: Jetta II 1990
Двигател: PN
Местоположение: Пловдив
Засега не съм се отказал да се боря с него. Днес пак го свалих и утре ще го разглобя отново подробно и ще огледам кое къде и как. Ще се опитам да стигна 0.8 атм. в първата степен. Ще видя и какво е положението с пружината натискаща вилката на втората степен. Стори ми се доста деформирана като я огледах при разглобяването. Може би не натиска добре дори и когато винта за чувствителност е завит докрай и затова на тихите обороти ( където влияе точно настройката за чувствителността) пуска повече газ и дави. Поне като разсъждавам над поведението на двигателя стигам до този извод.
Направих проба - откачих маркуча за изпарена газ към двигателя. Затиснах отвора с ръка и включих захранването на вентила. Изпарителя кротко изсъска и спря, т.е. отреагира, изравни налягането във втора степен и затвори клапата. Пуснах отвора, започна да съска. Затиснах отново, спря след секунда-две. Значи пропуски няма, работи. Утре ще му нана-нана !!!
Иначе самия изпарител го купих втора употреба когато купих колата в моята младост и трябваше да слагам газова уредба. Аз го карам повече от 15 години, преди мен кой знае колко е каран още. Вече два пъти съм му сменял мембрани. Така че няма страшно, проблема има решение - нов изпарител ако не мога да се оправя с този. Но спортната злоба ме чопли. Трябва да открия причината да се държи така. Пък ако не може да се отстрани, здраве да е, нов.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Пет 01 яну 2016 8:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14839
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Оправи си този. Няма непоправими неща, само такива, които не си струват загубеното време.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Сря 06 яну 2016 8:04 
Извън линия

Регистриран на: Нед 02 дек 2007 17:25
Мнения: 33
Автомобил: Jetta II 1990
Двигател: PN
Местоположение: Пловдив
Отново в играта! :)
Както предполагах, изпарителя пускаше газ дори и при изгасен двигател, т.е. атмосферно налягане, през втората степен когато винта за чувствителност е натегнат докрай. Нова пружина и нещата са си на място.
Междувременно докато го чоплех на масата в бачкането , един колега ме видя. И се оказа, че той има обслужено с нови мембрани електрическо "Ловато", което е карал само три месеца след ремонта. След което смени автомобила и при бракуването на стария си свалил някои неща. Та ми го подари заедно с газов клапан, медната свързваща тръба и т.н. Сега вече имам два изпарителя :) плюс резервни елементи.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Нед 05 юни 2016 19:43 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Мнения: 157
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia
Колега, аз имах същия проблем. След смяна на мембраните на ел. изпарител. БРЦ АТ-90 не може да пали на газ и на празаен ход гасне. Това е особено "приятно" когато си на сфетофар в трафика на София. Незнам колко пъти свалях и казвах изпарителя, разглобявах го, сменах уплънителите, и щуцерите, защото при свяляне се прецакват. Търсих причината да не казвам колко време, че ме срам. Бях на път да купувам нов изпарител. Накрая включих, че смених всичко, а пружинката, която държи затворена клапата на второ ниво ми изглежда хлабава. В същото време видях и тези коментари. Когато завъртях докрай вентила и стегнах максимално лоста на второ ниво, колата започна да пали и да държи обороти на празен ход. Но аха да загасне. Повече тази пружиона не може да се затегне, просто трябва смяна. Ето това е проблема. Една хлабава пружинка. Аз се чудя защо в ремонтния комплект не се предлага и тя, а само мембрани и о-пръстени. Това е подигравка с клиента. Много добре си знаят, че тази пружинка е сдава багажа, но се ебават копелетата....

да кажа че изпарителят е на повече от 15 години. Работеше мн. добре, докато пружинката не се разхлаби. Нова прижинка и нещата се оправят. :screwy :bishop :scare3


Последна промяна от kapini на Нед 05 юни 2016 19:55, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Пон 06 юни 2016 17:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Мнения: 370
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен
kapini написа:
Аз се чудя защо в ремонтния комплект не се предлага и тя, а само мембрани и о-пръстени. Това е подигравка с клиента. Много добре си знаят, че тази пружинка е сдава багажа, но се ебават копелетата....

да кажа че изпарителят е на повече от 15 години. Работеше мн. добре, докато пружинката не се разхлаби. Нова прижинка и нещата се оправят. :screwy :bishop :scare3

Проблема не е в пружинката.На тези изпарители BRC трудно се гласят чарковете при смяна на мембраните.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Чет 24 ное 2016 18:55 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Мнения: 157
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia
Темата е много полезна. Благодарение на нея си рецикрирам вече сам изпарителите, а преди това няма идея какво има вътре.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Чет 24 ное 2016 19:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 09 ное 2009 18:31
Мнения: 157
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia
:beer Приспособих някаква пружинка, която ми попадна от някъде. Работи си идеално с нея. Минах 4 хил км на газ из Балканкия п-в с тази случайна пружинка :wink . Ако пружинката е хлабава, не може да държи здраво листа и той е хлабав. Това е проблема - никога няма да запали колата и да държи на празен ход, когато е на газ. Важното е тая пружина да е твърда и да е със същия диаметър, за да не пада и да се сложи в края и онова накрайниче, което опира в лоста. На улица Симеон между Мария Луиза и Женския Пазар има едно магазинче за радиолюбители. Там има и всякакви пружинки. Реглажът е елентарен. Взимаш един шестограм номер 6 май беше и регулираш пробката до иглата, по-малката (за БРЦ АТ 90 Е). По слух - оборотите ги нагласяш на около 800-900. С времето те се променят, може да паднат и да ти гасне колата - нормално е, филтъра се задръства и т.н. Просто трябва едно шестограмче под ръка да имаме, за да регулираме, когато се наложи. Като бях по неразбиращ не го правех това и на светофарите ми гаснеше, после врътнах - разхода стана огромен, после ходих на комп. диагностика - 10 лева и много загубено време :screwy . Сега го правя по слух. Темата е много полезна. Благодарение на нея си рецикрирам вече сам изпарителите, а преди това нямах идея какво има вътре. :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.) Публикувано: Вто 07 ное 2017 21:29 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 28 мар 2007 10:35
Мнения: 4
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево
От няколко години карам с Волтран(електрически),по начин,който би убил всякакъв.Паля на газ по всяко време на годината и обикновено карам на късо разстояние.Започна да ми прави мизерии(гасне студена и не можех да и вдигна оборотите с регулировка).Реших да сменя изпарителя,защото е евтин(45лв) и бях чел,че не се получава със смяна на мембрани.Купих нов и го сложих,но от любопитство си поръчах и мембрани(български за 16лв).Смених ги и го поставих.За мое учудване ми се струва,че работи по-добре от новия.Така че нищо не ви струва да опитате с нови мембрани ,дори и на евтини изпарители.Има разлика между 45 и 16лв,като не се смята труда,но нашия труд по принцип не го ценят много работодателите.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 117 мнения ]  Отиди на страница Предишна 14 5 6 7 8 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design