Проводника се намотава последователно няколко пъти върху централния кабел от капачката на делкото или респективно към бубината, и си готов, индуктира и прехвърля !
Ако искаш има си намотчица готова със запоен проводник продават я по авто-газ маркетите купуваш и си готов !
Всичко друго съм сигурен че набива някакви паразитни сигнали в бубината, чел съм и че неоригинална или китаиска бубина също отчита грешка на ваг ком ,пък можеш да си я караш и нея 1х км.
Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Едноелектродни LPG свещи за или против
Здравейте, колеги ! Искам да попитам някой запознат какво е предимството на свещи с един електрод при каране на газ ? По-добро изгаряне ли има ? Аз не виждам никаква логика. Иначе за мойта кола има едноелектродни свещи за газ и триелектродни за бензин. Ето ги за газ два варианта:
N G K
B E R U
N G K
B E R U
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
Никакво...простотии на неграмотни "газаджии".
Винаги каквато и кола да съм карал на газ е вървяла най-добре и е харчела най-малко със свещи по каталог,независимо дали са 1-3-5-10 и тн. електрода или каквото е там.
Винаги каквато и кола да съм карал на газ е вървяла най-добре и е харчела най-малко със свещи по каталог,независимо дали са 1-3-5-10 и тн. електрода или каквото е там.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
Чух, че било добре да се ползват с един електрод, понеже разстоянието между електродите можело да се регулира до 0.7 мм.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
3полюсната свещ има 3 електрода по които да прескача искрата. Като се износи единият, минава на следващия, защото искрата търси най-краткото разстояние. Както написа по-горе колегата Рено19, аз също карам със свещите за модела на мотора. Ползвам NGK и досега не съм имал проблеми. Причукването на електрода, за което говорите, колега, е в следствие на износването му - при износване се увеличава разстоянието. В интерес на истината, никога не съм го правил на моя Пасат. Направо сменям свещите. За добра работа на газ, електрическата система трябва да е изправна. Неработещата свещ се усеща по-силно на газ, отколкото на бензин. Просто газта е по-капризна.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
Тоест триполюсната свещ си има електроди, на които разстоянието им е около 0.7 милиметра и като се износи първия електрод започва да се износва втория и после третия. Ако си сменявам по-често триелектродните свещи не би трябвало да има проблем. Аз така разбрах написаното по-горе и има логика !
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
Трите електрода се износват едновременно, няма такива филми, че първо се износва единия после другия и т.н. В каталозите на фирмите производител има има за бензин има и за газ какви трябва да са свещите. Просто отиваш в един читав магазин казваш каква ти е колата и на какво караш и те ти дават свещи
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
В момента карам и един голф 2. На него му дават триполюсни. Последният път ми бяха на над 60 хиляди и проблем от това не съм имал.Смених ги защото ми се скапаха кабелите и купих всичко кабели,палец капачка викам айде и свещи , по 6лв са парчето.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
Ползвал съм и двата модела , разлика не намирам никаква .
Най -много се износва средната част .. става като триъгълник . Ето ти един пример със свещи на над 50 000 км на бившия ми голф . С тях го купих , с тях го продадох ...
botito написа:Трите електрода се износват едновременно, няма такива филми, че първо се износва единия после другия и т.н....
Най -много се износва средната част .. става като триъгълник . Ето ти един пример със свещи на над 50 000 км на бившия ми голф . С тях го купих , с тях го продадох ...
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
Съвет към автора - сложи си свещи по каталог, но от производителя - в твоя случай Фолксваген. Не се занимавай с глупости като причукване и регулиране на разстоянието. Просто на всеки 30-40 000км сменяй свещите с нови.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
Баш
Хора,сменяйте си свещите на определения пробег от завода и на точния модел за двигателя.
И не се връзвайте на глупостите на разни там майсторчЕта
Хора,сменяйте си свещите на определения пробег от завода и на точния модел за двигателя.
И не се връзвайте на глупостите на разни там майсторчЕта
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
Защо се използват многоелектродни свещи?
- plambata13
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 09 ное 2009 15:20
- Автомобил: Passat B6 TDI
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
Ако всичко е изправно по запалителната система,едва ли ще се намери разлика м/у двата вида свещи,или да има,ще е минимална.Аз съм със едноелектродни NGK IRIDIUM,уж ги взех за газ,е колата не хвръкна с тях.Пише че имат по-дълъг живот,и уж по-добра искра,нямам оплаквания де .До колкото знам,има значение топлинното число,за газта трябва по-студени,т.е. с по-малко топлинно число,нещо такова беше ...и не случайно производителите на свещи правят и такива само за LPG.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
само да добавя за NGK - купих по каталог за моята BUR5ET преди няма и година - 2 изхвърлих до момента
незнайно как керамиката се отлепя от металната част и почват да пробиват изкри по лулите
купени са от аутохелп (уж вносител) пише си JAPAN на тях и всичко , бяха по около 15лв парчето
да допълня ,че преди 4-5 години купувах за голфа ми BUR6ET - и работят до ден днешен без забележка
незнайно как керамиката се отлепя от металната част и почват да пробиват изкри по лулите
купени са от аутохелп (уж вносител) пише си JAPAN на тях и всичко , бяха по около 15лв парчето
да допълня ,че преди 4-5 години купувах за голфа ми BUR6ET - и работят до ден днешен без забележка
Re: Едноелектродни LPG свещи за или против
parno написа:само да добавя за NGK - купих по каталог за моята BUR5ET преди няма и година - 2 изхвърлих до момента
незнайно как керамиката се отлепя от металната част и почват да пробиват изкри по лулите
купени са от аутохелп (уж вносител) пише си JAPAN на тях и всичко , бяха по около 15лв парчето
да допълня ,че преди 4-5 години купувах за голфа ми BUR6ET - и работят до ден днешен без забележка
Колега купи си BUR6ET, и направи сравнение.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта