Колега, мъчих даги направя 0.8, остана си само занимавката. Работата на двг се влоши и ги изхвърлих. Беру 50 000км, Бош 30 000км, сега съм с Денсо минах 35 000км още върви, но очаквам скоро да заминат. Като свършат така се получава, глъхне и припуква в ауспуха. С Беруто дойде от Германия и аз минах 50 000.
п.п. Говорим за работа само на газ.
Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
Последна промяна от batmit на Пет 25 яну 2013 18:54, променено общо 2 пъти.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
За каране на газ слагам едно полюсни
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
Еднополюсни съм карал на Ритмо, Брикс с няколко причуквания минах 80 000 на газ и още работеха, но Ритмото отиде за скраб.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
За свещ, която струва колкото кутия цигари Виктори не зная дали си заслужава да си троши човек пръстите... За мен това са излишни гимнастики - вадиш 15-16 лева и си вземаш нов комплект, като не го мислиш в следващите 40 000км.
- bajslav
- Мнения: 27
- Регистриран на: Нед 19 дек 2010 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
85000км вече карам,без да съм сменял свещи.Преди 6-7години само ги отворих да видя какви са-триполюсни,както им казваме.Вече се замислям да ги сменям.Не,че се налага,но като чета тука,ги сменяте на20-30000км.Даже и марката им не помня.От Германия дойде с тях. Нямям основание да им се сърдя.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
За такъв пробег, ако не са някой скъп модел най-вероятно централният електрод е заприличал на триъгълник - респ. разстоянието е увеличено между електродите
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
Който не сменя свещи след 20 000 км(каквито и да са те) си поема риска да сменя бобина(ако е в града е добре,ама ако е на път )Свещите ще си работят и след 60 000...ама въпросът е как????Икономии за 3о-40 лв на 2 г????Не...мерси!
- spears
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:03
- Автомобил: VW VENTO
- Двигател: 2.0 16v ABF
- Местоположение: Varna
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
ЗА МЕН НАИ-ДОБРИТЕ СА НГК BUR6ET МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН ОТ ТЯХ ВЕЧЕ СТАНА 30 000км И НЕ СА МРЪДНАЛИ ДВИГАТЕЛА Е АБС И СЕ КАРА ПРЕДИМНО НА ГАЗ СЛЕД КАТО ЗАГРЕЕ ПРИМЕРНО ДО 70градуса на бензин и се обръща на газ
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
BUR6ET преспокойно карат на газ по 30 000 35 000 км.
Моите бяха станали на около 50 000 бях ги поизпуснал малко и думнах бубина
Сега съм с нови на около 5 000 км и с резервна бубина в багажника
Но определено това е Топ свеща съотношение цена/качество за АБС-а
Моите бяха станали на около 50 000 бях ги поизпуснал малко и думнах бубина
Сега съм с нови на около 5 000 км и с резервна бубина в багажника
Но определено това е Топ свеща съотношение цена/качество за АБС-а
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
Как ще карат толкова малко? Моите свещи са взети с колата и съм минал само аз 30 000км, а преди това колко са карани... и то все на газ. И още двигателя мърка, ама мисля че им е много. Кой знае от колко не са сменяни и се зачудвам да ги сменям, обаче съм в период на ограничен бюджет.
- spears
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:03
- Автомобил: VW VENTO
- Двигател: 2.0 16v ABF
- Местоположение: Varna
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
lubecku написа:BUR6ET преспокойно карат на газ по 30 000 35 000 км.
Моите бяха станали на около 50 000 бях ги поизпуснал малко и думнах бубина
Сега съм с нови на около 5 000 км и с резервна бубина в багажника
Но определено това е Топ свеща съотношение цена/качество за АБС-а
Колега не си само ти които е думнал бубина и на мене ми се случи такава издънка заради свещите добре че бях само на 10км от града и направо нова бобина с комутатор и 4бр. свещи
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
Бобината е консуматив. Въпреки ,че бях с нови свещи на около 5000км , загсих двигателя, след 40-50 мин отидох да преместя автомобила и дотам - няма палене. Свалих от Голфа.
На моята беше заминал комутатора.
А който не си сменя свещите по предписание после започва да пита защо гори много масло и компресията е ниска. Изолатора на свещите се напуква от високата температура и стареене. Падат парчета в цилиндрите.Изолатора е керамика и абразивна
На моята беше заминал комутатора.
А който не си сменя свещите по предписание после започва да пита защо гори много масло и компресията е ниска. Изолатора на свещите се напуква от високата температура и стареене. Падат парчета в цилиндрите.Изолатора е керамика и абразивна
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
Принципно много е писано по темата,но да не е само от свещите проблема
има един плосък кабел който е от капака на клапаните на главата към бубината
при РП и АБС, при мен го нямаше, не знам дали точно той е виновен, но бубината
трябва да е добре замасена и не трябва да има взимащи от нея сигнал кабели за
АГУ-то и т.н.
има един плосък кабел който е от капака на клапаните на главата към бубината
при РП и АБС, при мен го нямаше, не знам дали точно той е виновен, но бубината
трябва да е добре замасена и не трябва да има взимащи от нея сигнал кабели за
АГУ-то и т.н.
- spears
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:03
- Автомобил: VW VENTO
- Двигател: 2.0 16v ABF
- Местоположение: Varna
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
Е които обръщата автоматично на газ тоест след 2к обороти от каде да взима сигнал ??
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?
При мен взема сигнал от бубината и 10г няма проблем. Всеки детайл си има живот, ако е на 300-400к може и да изгори. Но най-често се случва от дълго време използвани свещи и кабели.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта