Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот lubecku » Сря 17 апр 2013 23:07


Проводника се намотава последователно няколко пъти върху централния кабел от капачката на делкото или респективно към бубината, и си готов, индуктира :screwy и прехвърля !
Ако искаш има си намотчица готова със запоен проводник продават я по авто-газ маркетите купуваш и си готов !
Всичко друго съм сигурен че набива някакви паразитни сигнали в бубината, чел съм и че неоригинална или китаиска бубина също отчита грешка на ваг ком ,пък можеш да си я караш и нея 1х км.




Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот javor_bg » Пон 15 юли 2013 11:19


Здравейте, колеги ! Искам да попитам някой запознат какво е предимството на свещи с един електрод при каране на газ ? По-добро изгаряне ли има ? Аз не виждам никаква логика. Иначе за мойта кола има едноелектродни свещи за газ и триелектродни за бензин. Ето ги за газ два варианта:

N G K
Изображение


B E R U
Изображение


renault_19
Мнения: 294
Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот renault_19 » Пон 15 юли 2013 14:43


Никакво...простотии на неграмотни "газаджии".
Винаги каквато и кола да съм карал на газ е вървяла най-добре и е харчела най-малко със свещи по каталог,независимо дали са 1-3-5-10 и тн. електрода или каквото е там.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот javor_bg » Пон 15 юли 2013 15:12


Чух, че било добре да се ползват с един електрод, понеже разстоянието между електродите можело да се регулира до 0.7 мм.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4412
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот Pet_rov » Пон 15 юли 2013 15:46


3полюсната свещ има 3 електрода по които да прескача искрата. Като се износи единият, минава на следващия, защото искрата търси най-краткото разстояние. Както написа по-горе колегата Рено19, аз също карам със свещите за модела на мотора. Ползвам NGK и досега не съм имал проблеми. Причукването на електрода, за което говорите, колега, е в следствие на износването му - при износване се увеличава разстоянието. В интерес на истината, никога не съм го правил на моя Пасат. Направо сменям свещите. За добра работа на газ, електрическата система трябва да е изправна. Неработещата свещ се усеща по-силно на газ, отколкото на бензин. Просто газта е по-капризна.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот javor_bg » Пон 15 юли 2013 15:57


Тоест триполюсната свещ си има електроди, на които разстоянието им е около 0.7 милиметра и като се износи първия електрод започва да се износва втория и после третия. Ако си сменявам по-често триелектродните свещи не би трябвало да има проблем. Аз така разбрах написаното по-горе и има логика !


botito
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 03 яну 2007 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот botito » Пон 15 юли 2013 16:17


Трите електрода се износват едновременно, няма такива филми, че първо се износва единия после другия и т.н. В каталозите на фирмите производител има има за бензин има и за газ какви трябва да са свещите. Просто отиваш в един читав магазин казваш каква ти е колата и на какво караш и те ти дават свещи


renault_19
Мнения: 294
Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот renault_19 » Пон 15 юли 2013 18:53


В момента карам и един голф 2. На него му дават триполюсни. Последният път ми бяха на над 60 хиляди и проблем от това не съм имал.Смених ги защото ми се скапаха кабелите и купих всичко кабели,палец капачка викам айде и свещи , по 6лв са парчето.


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот red rider » Пон 15 юли 2013 19:13


Ползвал съм и двата модела , разлика не намирам никаква .

botito написа:Трите електрода се износват едновременно, няма такива филми, че първо се износва единия после другия и т.н....


Най -много се износва средната част .. става като триъгълник . Ето ти един пример със свещи на над 50 000 км на бившия ми голф . С тях го купих , с тях го продадох ...

IMG0088A.jpg


IMG0089A.jpg


IMG0091A.jpg


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19111
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот stefan4o » Пон 15 юли 2013 19:18


Съвет към автора - сложи си свещи по каталог, но от производителя - в твоя случай Фолксваген. :th_up Не се занимавай с глупости като причукване и регулиране на разстоянието. Просто на всеки 30-40 000км сменяй свещите с нови.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот Bai Sando » Пон 15 юли 2013 20:38


Баш :th_up
Хора,сменяйте си свещите на определения пробег от завода и на точния модел за двигателя.
И не се връзвайте на глупостите на разни там майсторчЕта :mrgreen


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот muns61 » Пон 15 юли 2013 20:59


Защо се използват многоелектродни свещи?


Потребителски аватар
plambata13
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 09 ное 2009 15:20
Автомобил: Passat B6 TDI
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот plambata13 » Вто 16 юли 2013 5:11


Ако всичко е изправно по запалителната система,едва ли ще се намери разлика м/у двата вида свещи,или да има,ще е минимална.Аз съм със едноелектродни NGK IRIDIUM,уж ги взех за газ,е колата не хвръкна с тях.Пише че имат по-дълъг живот,и уж по-добра искра,нямам оплаквания де :th_up.До колкото знам,има значение топлинното число,за газта трябва по-студени,т.е. с по-малко топлинно число,нещо такова беше :mhihi...и не случайно производителите на свещи правят и такива само за LPG.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот parno » Вто 16 юли 2013 6:21


само да добавя за NGK - купих по каталог за моята BUR5ET преди няма и година - 2 изхвърлих до момента
незнайно как керамиката се отлепя от металната част и почват да пробиват изкри по лулите
купени са от аутохелп (уж вносител) пише си JAPAN на тях и всичко , бяха по около 15лв парчето
да допълня ,че преди 4-5 години купувах за голфа ми BUR6ET - и работят до ден днешен без забележка


Потребителски аватар
haga
Мнения: 200
Регистриран на: Пон 15 окт 2007 8:09
Автомобил:
Двигател:

Re: Едноелектродни LPG свещи за или против

Мнениеот haga » Вто 16 юли 2013 7:58


parno написа:само да добавя за NGK - купих по каталог за моята BUR5ET преди няма и година - 2 изхвърлих до момента
незнайно как керамиката се отлепя от металната част и почват да пробиват изкри по лулите
купени са от аутохелп (уж вносител) пише си JAPAN на тях и всичко , бяха по около 15лв парчето
да допълня ,че преди 4-5 години купувах за голфа ми BUR6ET - и работят до ден днешен без забележка

Колега купи си BUR6ET, и направи сравнение.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта