Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
genov1
Мнения: 809
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1990
Местоположение: Стара Загора

Re: Избор на свещи при газ

Мнениеот genov1 » Пон 14 яну 2013 13:23


VENISH_GOLF_3_GT написа:NGK N1

:да: И аз съм на мнение че моноелектродните са по-добри




azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: с

Мнениеот azrod » Пон 14 яну 2013 14:17


i.e.i написа:Явно всеки трябва да прецени и да реши сам са себе си с кои свещи му работи по-добре двигателя на газ.Лично аз 3-та година карам САМО
на газ (45000км) с BOSCH 8LTCR (по каталог за някакъв модел БМВ).
Свалям ги вече няколко пъти и всеки път се учудвам ,че няма следи от износване.Двигателя си работи супер(настроено АГУ-то от мен на слух),
разхода е добър и всяка сутрин(3-та зима) пали без проблеми на газ.

За сравнение същият мотор ,същият изпарител + свещи Бриск Силвър
(препоръчани от мен след като бях повлиян от темите тук) стане ли студено неможе да пали на газ.
Написах 1000 глупости за да стигна до това ,което исках да кажа:
Непалещия ГОЛФ сега е с 2 Бриск и 2 от мойте свещи(бяха 6бр. ,когато ми ги дадоха) и сега пали(днес също -8.5градуса)

Аз съм също с 1,8 ABS и Brisk. Ми пали си като куче и на -10 и на -22 сутрин така, че не търсете проблема само в свещите. Освен свещи има значение и от акумулатор, и от стартер, и от центровка, и от изпарител ! Аз съм ревизирал и 4-те неща и има разлики повече отколкото преди и след смяната на свещите :)


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Избор на свещи при газ

Мнениеот lubecku » Вто 15 яну 2013 10:32


Аз карам с NGK BUR6ET втора кола, първата беше 1.8 моно на ауди, сега е АБС на пасат,
бащата и той е със същите с АБС на сеат кордоба автомат, всичко е газифицирано и сме много доволни,
НГК-то сдаде багажа след пробег от около 50 000 километра и сега съм със БОШ 7-ци триелектродни,
зелен бош, такива имах у нас такива сложих, просто защото още се чудя дали пак да си взема НГК-та или
да мина на Шампион ЕОН 5 серията, в ауди форума много ги хвалят, разпространителя е колега от форума,
в интерес на истината не съм ги виждал по магазините като той твърди че са made in USA, което естествено ме съмнява малко, но все пак доста доволни колеги има от тях пак са триелектродни и ги дават само за газ ?
Иначе сагата три или едно електродни, според мен и по това което съм чел, единственната разлика е по големия ресурс на триелектродните, с което и самият производител си противоречи защото в момента НГК дават пробег от 10 000 км на БУР6ЕТ :shock


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 17557
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: 2xGolf 2 + Jetta 2 + B5-5
Двигател: RP+PG+PB+AVF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот Vlad777 » Чет 17 яну 2013 0:04


Няколко теми за свещи и газ са обединени в една :idea:

няма как всяка втора тема в раздела да е за свещи и всеки да пита, без да чете...


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6157
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот Iezekil » Чет 17 яну 2013 10:40


Не знам Косер ли са царя на ментетата,моите ги купих от там-Дензо.После ходих ги сменях след като бяха поработили малко,понеже вместо от 10лв ми бяха дали от 5-същата свещ ама за карбуратор.
Равносметката е вече 50 -60 000 на газ.Но мисля като ги сменям да е пак с НЖК.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 809
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1990
Местоположение: Стара Загора

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот genov1 » Чет 17 яну 2013 11:51


Ок, значи това е темата за свещи на газ, така ли да разбираме?
При мен от скоро се появи едно глъхнене като дам пълна газ. И предполагам че е точно от свещите. Щото са вече на 60000 и хлабината им е с поне 2/10 над нормалната. Обяснявам си че е от свещите, понеже веднъж като изпреварвах, дадох пълна газ и заглъхна, и малко след това гръмна в ауспуха, мисля си че газта не е могла да изгори и се е запалила там. А защо го прави само на пълна газ, в този руския сайт нали тестваха няколко вида свещи, и тези с по-голяма хлабина при голямо налягане прекъсваше искрата.
Значи работата с разтоянието е много тънка работа, не трябва да е нито голямо нито малко. Ако е голямо, прави по-голяма искра, но е по-нестабилна и лесно се разкъсва, също при студен старт създава проблеми ..


mash69
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот mash69 » Нед 20 яну 2013 21:24


mk2 моторGX на 320к на газ в бг.свещи delco на 72к и още движат без проблем :D


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 809
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1990
Местоположение: Стара Загора

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот genov1 » Сря 23 яну 2013 9:26


Триелектродни някой причуквал ли е, да възтанови хлабината. Щото аз пробвах с хлабиномер и пластината не може да влезне, много е широка. Може би трябва нещо като телчета, дали има такива


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5887
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот joker » Сря 23 яну 2013 15:28


genov1 написа:Триелектродни някой причуквал ли е, да възтанови хлабината. Щото аз пробвах с хлабиномер и пластината не може да влезне, много е широка. Може би трябва нещо като телчета, дали има такива

Електодът не е плосък като на моноелектродните и затова по-добра работа върши цилиндичен хлабиномер,а не пластина.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2485
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 24 яну 2013 9:02


Може с някаква метална тръбичка да стане, но от какво ще е най-подходяща като дебелина на стената?


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 809
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1990
Местоположение: Стара Загора

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот genov1 » Чет 24 яну 2013 9:48


Тя трябва да е дебелина на стената точно 0.8, и вътрешен с дебелината на централния електрод, ма той ако е станал на ексцентрик, абе сложна работа. Ще потърся в багирата дали нямат телчета, виждал съм такива, вървят към инструментите на ладата


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2510
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот i.e.i » Чет 24 яну 2013 18:55


С друга цел ,като луфтомер съм ползвал игла за спринцовка.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5887
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот joker » Пет 25 яну 2013 14:22


i.e.i написа:С друга цел ,като луфтомер съм ползвал игла за спринцовка.

:thup :thup :thup :thup


Потребителски аватар
stefan4o
VW експерт
VW експерт
Мнения: 16635
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот stefan4o » Пет 25 яну 2013 14:25


genov1 написа:Тя трябва да е дебелина на стената точно 0.8, и вътрешен с дебелината на централния електрод, ма той ако е станал на ексцентрик, абе сложна работа. Ще потърся в багирата дали нямат телчета, виждал съм такива, вървят към инструментите на ладата

3-електродните свещи мисля са проектирани с цел по-дълъг пробег. Мисля, че е доста трудно да се регулира разстоянието между електродите, освен това като се изяде централният направо сменяваш свещта, какво да си играеш да я мериш??? Тези свещи си карат спокойно 40 000км :wink Повече какво да искаш от една свещ?


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 809
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1990
Местоположение: Стара Загора

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот genov1 » Пет 25 яну 2013 17:12


Ами той точно като се изяде централния се увеличава хлабината .. Иначе моите вече са на над 60000, обаче сутрин пали без проблем на метан и върви нормално, обаче ако дам пълна газ заглъхва и като върна газта последва много як гърмеж в крайното гърне, за тва съм почти убеден че е от свещите. + това централния електрод е станал на ексцентрик, тъй че най-вероятно ще вървят във коща, но преди това искам да си направя експеримент ако възтанова хлабината 0.8 дали ще се оправи това ..



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта