Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот batmit » Пет 25 яну 2013 18:26


Колега, мъчих даги направя 0.8, остана си само занимавката. Работата на двг се влоши и ги изхвърлих. Беру 50 000км, Бош 30 000км, сега съм с Денсо минах 35 000км още върви, но очаквам скоро да заминат. Като свършат така се получава, глъхне и припуква в ауспуха. С Беруто дойде от Германия и аз минах 50 000.
п.п. Говорим за работа само на газ.

Последна промяна от batmit на Пет 25 яну 2013 18:54, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1239
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Golf 5
Двигател: blp
Местоположение: Сливен

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот vaiper 1 » Пет 25 яну 2013 18:28


За каране на газ слагам едно полюсни :wink


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот batmit » Пет 25 яну 2013 18:45


Еднополюсни съм карал на Ритмо, Брикс с няколко причуквания минах 80 000 на газ и още работеха, но Ритмото отиде за скраб.


Потребителски аватар
stefan4o
VW експерт
VW експерт
Мнения: 16449
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот stefan4o » Пет 25 яну 2013 18:58


За свещ, която струва колкото кутия цигари Виктори не зная дали си заслужава да си троши човек пръстите... За мен това са излишни гимнастики - вадиш 15-16 лева и си вземаш нов комплект, като не го мислиш в следващите 40 000км.


Потребителски аватар
bajslav
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 19 дек 2010 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот bajslav » Пет 08 фев 2013 21:12


85000км вече карам,без да съм сменял свещи.Преди 6-7години само ги отворих да видя какви са-триполюсни,както им казваме.Вече се замислям да ги сменям.Не,че се налага,но като чета тука,ги сменяте на20-30000км.Даже и марката им не помня.От Германия дойде с тях. :stumm Нямям основание да им се сърдя. :12


Потребителски аватар
stefan4o
VW експерт
VW експерт
Мнения: 16449
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот stefan4o » Пет 08 фев 2013 22:24


За такъв пробег, ако не са някой скъп модел най-вероятно централният електрод е заприличал на триъгълник - респ. разстоянието е увеличено между електродите :mhihi


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5884
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот joker » Нед 10 фев 2013 20:15


Който не сменя свещи след 20 000 км(каквито и да са те) си поема риска да сменя бобина(ако е в града е добре,ама ако е на път :banghead )Свещите ще си работят и след 60 000...ама въпросът е как????Икономии за 3о-40 лв на 2 г????Не...мерси!


Потребителски аватар
spears
Мнения: 269
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:03
Автомобил: VW VENTO
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: Varna

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот spears » Пон 15 апр 2013 21:44


ЗА МЕН НАИ-ДОБРИТЕ СА НГК BUR6ET МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН ОТ ТЯХ ВЕЧЕ СТАНА 30 000км И НЕ СА МРЪДНАЛИ ДВИГАТЕЛА Е АБС И СЕ КАРА ПРЕДИМНО НА ГАЗ СЛЕД КАТО ЗАГРЕЕ ПРИМЕРНО ДО 70градуса на бензин и се обръща на газ :th_up :mhihi


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот lubecku » Вто 16 апр 2013 11:31


BUR6ET преспокойно карат на газ по 30 000 35 000 км.
Моите бяха станали на около 50 000 бях ги поизпуснал малко :banghead и думнах бубина
Сега съм с нови на около 5 000 км и с резервна бубина в багажника :a045
Но определено това е Топ свеща съотношение цена/качество за АБС-а


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот Dushan » Вто 16 апр 2013 18:10


Как ще карат толкова малко? Моите свещи са взети с колата и съм минал само аз 30 000км, а преди това колко са карани... и то все на газ. И още двигателя мърка, ама мисля че им е много. Кой знае от колко не са сменяни и се зачудвам да ги сменям, обаче съм в период на ограничен бюджет. :banghead


Потребителски аватар
spears
Мнения: 269
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:03
Автомобил: VW VENTO
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: Varna

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот spears » Вто 16 апр 2013 22:00


lubecku написа:BUR6ET преспокойно карат на газ по 30 000 35 000 км.
Моите бяха станали на около 50 000 бях ги поизпуснал малко :banghead и думнах бубина
Сега съм с нови на около 5 000 км и с резервна бубина в багажника :a045
Но определено това е Топ свеща съотношение цена/качество за АБС-а

Колега не си само ти които е думнал бубина и на мене ми се случи такава издънка заради свещите добре че бях само на 10км от града :mhihi и направо нова бобина с комутатор и 4бр. свещи :th_up


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12481
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот kris11 » Сря 17 апр 2013 11:00


Бобината е консуматив. Въпреки ,че бях с нови свещи на около 5000км , загсих двигателя, след 40-50 мин отидох да преместя автомобила и дотам - няма палене. Свалих от Голфа.
На моята беше заминал комутатора.
А който не си сменя свещите по предписание после започва да пита защо гори много масло и компресията е ниска. Изолатора на свещите се напуква от високата температура и стареене. Падат парчета в цилиндрите.Изолатора е керамика и абразивна


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот lubecku » Сря 17 апр 2013 11:49


Принципно много е писано по темата,но да не е само от свещите проблема
има един плосък кабел който е от капака на клапаните на главата към бубината
при РП и АБС, при мен го нямаше, не знам дали точно той е виновен, но бубината
трябва да е добре замасена и не трябва да има взимащи от нея сигнал кабели за
АГУ-то и т.н.


Потребителски аватар
spears
Мнения: 269
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 20:03
Автомобил: VW VENTO
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: Varna

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот spears » Сря 17 апр 2013 21:47


Е които обръщата автоматично на газ тоест след 2к обороти от каде да взима сигнал ?? icon_idea


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

Мнениеот batmit » Сря 17 апр 2013 22:28


При мен взема сигнал от бубината и 10г няма проблем. Всеки детайл си има живот, ако е на 300-400к може и да изгори. Но най-често се случва от дълго време използвани свещи и кабели.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: niks67 и 4 госта