Та въпроса ми е следният:
Уредбата ми е Ловато и доскоро беше с изпарител БРЦ. Наскоро се повреди (изпарителят) и се наложи да го сменя. Сега съм с някво електрическо Ловато, от което засега съм доволен, въпреки че е турско. Проблема е че съм с тристепенно ключе, а ми казаха, че тези ключета са само за вакумни изпарители и че така не е хубаво да се кара. Та вярно ли е това
Въпрос за изпарител???
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
ifa написа:.....Проблема е че съм с тристепенно ключе, а ми казаха, че тези ключета са само за вакумни изпарители и че така не е хубаво да се кара. Та вярно ли е това?
Не не е вярно
Карай си така,нямаш грижи
ifa написа:А в какво точно се състои проблема? До колкото разбрах, ако стоя малко по-дълго на контакт и може да стана факла? bishop
Ако ти се налага да стоиш повече време на контакт,слагай ключето на средно положение(да са ти затворени и бензиновия и газовия клапан)След като си свършиш работата връщаш го на което положение искаш.Аз също съм ел. изпарител и карбуратор и така действам когато ми се налага и няма проблеми
Имах предвид, че на мойто ключе 3те позиции са газ/нулево/бензин и нямам както колегата Nova такова реле което да изключва притока на газ. И аз предполагах, че ако го пускам на нулево докато съм по-продължително време на контакт няма да има проблем, но все пак реших да попитам. Благодаря на всички за отговорите Beer
popeye написа:проблем може да стане не дай си боже ако катастрофираш и не си в състояние да върнеш ключа, направо изгаряш като факла
: Мдааам, определено ме стресна. Какво според теб трябва да направя? Да си сменя ключа? Лошото е, че в никакъв случай не искам такъв, който автоматично да сменя от бензин на газ.
Nova,
би ли разяснил малко за това реле, което спира притока на газ? Допълнително ли се слага и каде?
Благодаря
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми не съм мноу навътре, като четях преди да сложа един колега vento5 ми обясни, че ключа на ел.изпарителя е с такова реле . Като ми монтираха уредбата ми сложиха като твоя - с 3 позиции непревключващ автоматично, но с въпросното реле (доколкото разбрах релето е в ключа). Като цъкна контакт след 3 секунди спира газта. Имам и 1 намотки на кабела на бобината като завърти стартера и намотката лови напрежението и отваря газта. На някоя среща ще ти го покажа. При инжекционите доколкото знам това същото следи за вдигането на оборотите и превключва автоматично. Предполагам не е трудно да се присади 1 реле...
Кофтито е че върти 2-3 пъти повече докато запали ако не съм бърз... като спре притока и после го пусне трябва мине по тръбите към карба, ама и на това му хванах цаката ... давам контакт да ми се намигат лампичките, цъквам имобилаизера и паля...
Кофтито е че върти 2-3 пъти повече докато запали ако не съм бърз... като спре притока и после го пусне трябва мине по тръбите към карба, ама и на това му хванах цаката ... давам контакт да ми се намигат лампичките, цъквам имобилаизера и паля...
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
ifa, не се шашкай - ей така се държи един нормален ключ газ/бензин
Демек ако си на контакт и мотора не се върти, газта се спира...
Nova написа:...че ключа на ел.изпарителя е с такова реле . Като ми монтираха уредбата ми сложиха като твоя - с 3 позиции непревключващ автоматично, но с въпросното реле (доколкото разбрах релето е в ключа). Като цъкна контакт след 3 секунди спира газта. Имам и 1 намотки на кабела на бобината като завърти стартера и намотката лови напрежението и отваря газта. ...
Демек ако си на контакт и мотора не се върти, газта се спира...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта