Питам от името на един приятел който наскоро си купи Г4 модел 2001 цгодина с двигател 1.8Т 150кс.
Момчето иска да сложи газов инжекцион та има питане дали може да се направи на този двигател това нещо? Най-вече се притеснява само турбо дали всичко ще е ок и дали ще работи нормално?
Малко помощ ще е мн полезна
Газов инжекцион за Голф 4 1.8Т
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
От панаира взех данните и телефона на ф-ма Stargas за газови инжекциони.Цени от 1200 до 1800лв за български инжекцион / сглобен в България/ -Simgas. Ако е италиански започват от 1600лв. нагоре. Горната граница е за 8 цилиндров мотор. Новата система се казва "Polaris".
Пловдив -ул.Кукленско шосе 088 8757688
Варна ул.Мир1 052/301106
София ул.Кирил иМетодий 180 тел 02/8319138 ; 088 8435568
Има и в Карлово,Плевен,Ст,Загора,Ловеч,Севлиево,Троян,Габрово,Враца,Г.Оряховица,Русе сервизи.
Пловдив -ул.Кукленско шосе 088 8757688
Варна ул.Мир1 052/301106
София ул.Кирил иМетодий 180 тел 02/8319138 ; 088 8435568
Има и в Карлово,Плевен,Ст,Загора,Ловеч,Севлиево,Троян,Габрово,Враца,Г.Оряховица,Русе сервизи.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
На турбото му няма нищо, но ще трябва да докарате сместа с газта добре иначе ще му е***те мамата на тоя двигател, щото работи под налягане по високо от нормалното, предваренията са му почти никви..... страхувам се да не го повредите....
Иначе и на мен ми се струва безмислено да се салга АГУ на турбо двигател....по добре да си беше взел 1.6 и да си го кара
Иначе и на мен ми се струва безмислено да се салга АГУ на турбо двигател....по добре да си беше взел 1.6 и да си го кара
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
абе има няква логика щото с парите дето ще ги спести от гориво може да си позволи по-хубава кола, само дето трябва да ги има предварително.
що се отнася до АГУто, не че съм голям спец, но в холандия на тия мотори им слагат газова ВИАЛЕ, без изпарител, която набива газта в течно състояние в цилиндъра (точно както бензиновите инжектори, просто налива газ) лошото е че цените май почваха от 3500-4000лева.
що се отнася до АГУто, не че съм голям спец, но в холандия на тия мотори им слагат газова ВИАЛЕ, без изпарител, която набива газта в течно състояние в цилиндъра (точно както бензиновите инжектори, просто налива газ) лошото е че цените май почваха от 3500-4000лева.
Vialle е майка си и баща си http://www.autogas.dir.bg/
BRC за този двигател е около 2К, макар че аз съм против газирането му, да си е направил сметката
BRC за този двигател е около 2К, макар че аз съм против газирането му, да си е направил сметката
- GTIteam
- Мнения: 410
- Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ами както казах пича пътува много и явно не си е направил сметката с кинтите. Негова си работа...просто ме помоли да питам и толкова- ако ще да чупи двигателя, все ми е 1 на мене.
Иначе и аз поддържам мнението че искаш ли евтино - измислили са ТДИ. Аз ако имах 1.8Т няма посмъртно да му сложа гас...но нямам така че
Иначе и аз поддържам мнението че искаш ли евтино - измислили са ТДИ. Аз ако имах 1.8Т няма посмъртно да му сложа гас...но нямам така че
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта