Пасат 1,9 ТДИ 131, 2002г може би проблем с автомата
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 17 сеп 2014 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат 1,9 ТДИ 131, 2002г може би проблем с автомата
Здравейте колеги! От най новите във форума съм, а също така и от тези дни съм собственик на Фолксваген Пасат Б 5,5 1,9ТДИ 131кончета, автоматик/типтроник, 2002 година, комби,хайлайн изпълнение. За първи път си купувам автомобил автоматик и съм супер доволен, досега съм карал само ръчни....Изчетох всичко за автоматите във форума, но можели някой да ми каже нормално ли е при нормално каране при превключване на автомата нагоре да се усеща едно приплъзване и видимо оборотите се качват до 2200-2300 след това падат на 1600-1700 и така до следващото превключване, а като ги изрежда надолу не се усеща почти никакво преплъзване и се случват някакси неустно превключванията,а мощност, динамика вървене и т.н всичко е ОК! Няма никакви пушеци или трудно да пали или колебания наякакви! Колата е обслужена напълно, включително и автомата/масло, гарнитура, филтър/! Моля за отговори, проблем ли имам, или се вкарвам във някакъв лош ФИЛМ! Предварително ви благодаря!
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Може би проблем с автомата на Пасат 1,9 ТДИ 131, 2002г
Аз имам същия автомобил и оборотите не се вдигат. При смяната на маслото всичкото ли източихте от автомата? Той събира 9 литра. Затова се отива в сервиз дето имат машинка да го изсмукат. Да нямаш недостиг на масло? Друг вариянт е да ти е дошло време за смяна на феродовите дискове и да приплъзват докато зацепи. С друго не мога да си обясня вдигането на оборотите. Всяка предавка в автомата има феродов диск. На потегляне има ли това вдигане на оборотите?
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 17 сеп 2014 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Може би проблем с автомата на Пасат 1,9 ТДИ 131, 2002г
в сервиза ми наляха 6 литра масло в кутията и ми смениха гарнитурата и филтъра. Като тръгвам няма никакви проблеми било то и напред и назад, това "преплъзване"/като забавяне/ се получава само като я карам бавно тип "пенсионерската", а при по агресивно каране го няма това нещо, а също така като ги сменя надолу всичко е наред....... дано всичко дае наред и да не трябва да се отваря..... пак главоболия и парички..... А тук в Стара Загора нямам идея къде има такъв сервиз който да ми изсмуче всичкото масло от кутията, и ако се наложи да се отваря дали наистина са добри при ремонта на автоматици, ако някой може да ме насочи кум някой сервиз в района ще съм благодарен!!!
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат 1,9 ТДИ 131, 2002г може би проблем с автомата
Можеш да направиш диагностика на автомата през ваг ком. Виж дали има записани грешки. Иначе повечето майстори наливат 6 литра. Другите 3 литра остават в турбината на кутията. И като се смеси старо и ново масло ето ти боза. Какво масло сложи? Оригиналното е 40 лв литъра. Препоръчително е от него да се сипва че типтрониците са чувствителни машинки. Аз смених цялото масло 9 литра но кутията беше свалена за обслужване на феродото и спукано бутало. Всичко ми излезе с маслото, труд и частите 1300 лв. Вече 3 год. и 50 000 км нямам ядове. След 10 000 съм пак за масло на автомата. На всеки 60 000 е обслужването му. Дано е нещо дреболия при теб че цените по автомата са шок. В София има добри диагностици на автомата. За твоя район не знам.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 17 сеп 2014 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат 1,9 ТДИ 131, 2002г може би проблем с автомата
Благодаря колега, че се отзова със съвети. Ако има някой който да ме насочи към някой майстор на автомати или поне качествена диагностика в Стара Загора, ще съм много благодарен!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта