Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Аз го сменях на пасат б7 2.0 CFFB 2012г. на 185 000 км, беше заоблен. Сменях го във фолцваген, цената е към 170 лв, самия шестограм струва 9.2лв. Повече на лични, имам и снимки.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Ами ако може прати снимки на лични да видим за какво иде реч
- backdoorman
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 24 окт 2014 22:07
- Автомобил: Polo
- Двигател: AEE
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Здравейте, ако е полезно ще споделя моят опит от интеракцията с въпросния шестостен. Мисля, че темата не се отнася само за CC, а за всички модели с Balance Shaft Module от тези години.
Скоро се сдобих с b6 2.0 TDI, 170 HP, помпа дюза, BRD и ще кажа, че модула се задвижва от зъбни колела. Най-простото решение което можех да взема е да оправя проблема а не да го отложа - https://www.prospeed.bg/bg/blog/3/122
Скоро се сдобих с b6 2.0 TDI, 170 HP, помпа дюза, BRD и ще кажа, че модула се задвижва от зъбни колела. Най-простото решение което можех да взема е да оправя проблема а не да го отложа - https://www.prospeed.bg/bg/blog/3/122
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Много скъпо решение а не се знае след това колко ще изкара, защото може да поддаде в другия край след като е усилена шпилката в единия.
Най-добрия вариант е махане на балансиращите валове и слагане на маслена помпа от 1.9тди и проблема е решен кардинално и за малко пари.
Най-добрия вариант е махане на балансиращите валове и слагане на маслена помпа от 1.9тди и проблема е решен кардинално и за малко пари.
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Колеги, ако смяната само на шестограма е 50 лв да речем със самия шестограм, то защо ми се струва, че е по-рентабилно да го сменя човек на всеки 100 000 км., отколкото да се дават 500+ лв наведнъж. Така ще имате 500 000 км за 250 лв, а за толкова км, я камилата, я камиларя.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Съгласен съм с колегата alek_d. Това шестограмче може да си го сменяш колкото искаш, докато не се прецака и леглото му тогава трябва да се сменя цялото...
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
А някой можели да ми даде номера на самия шестостен
Номера на мотара ми е
CBAC
Passat cc
Номера на мотара ми е
CBAC
Passat cc
- dispatch
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Ето снимка на моя шестограм. Мотора е СВВВ на 290к реални... проверени във ФВ. Нямаше нужда от смяна, но поръчахме нов. Нямаше износване.
https://imgur.com/FkWVhOG
https://imgur.com/EPNLl1V
https://imgur.com/FkWVhOG
https://imgur.com/EPNLl1V
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Можеш ли та ми пратиш снимки да видя колко е износен ако имаш
Благодаря
Благодаря
Последна промяна от Pichaga на Чет 07 мар 2019 22:09, променено общо 1 път.
Причина: моля премахни подписа
Причина: моля премахни подписа
- dispatch
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Ами няма износване. Съмнява ме да е сменян. Има леко заглаждане на ръбовете, което се вижда на снимките, но самите ръбове си стоят, т.е. няма никакво заобляне.
Целия е дълъг около 15см. като грубо 5см влизат във едното легло, 5см влизат в другото легло и 5 см остават посредата. Предполагам така са се помъчили от ФВ да решат проблема - като увеличат контактната площ между шестограма и леглата където влиза. Нали този е удължен, а старите са по-къси...
В двата края, където се вижда това заглаждане, реално това са следите от работата на този шестограм.
Нищо повече няма да се види и да го снимам по друг начин. Сложил съм ключе 10 да се види колко е реалния размер, защото аз си мислех, че е поне колкото пръста ми дебел...
Целия е дълъг около 15см. като грубо 5см влизат във едното легло, 5см влизат в другото легло и 5 см остават посредата. Предполагам така са се помъчили от ФВ да решат проблема - като увеличат контактната площ между шестограма и леглата където влиза. Нали този е удължен, а старите са по-къси...
В двата края, където се вижда това заглаждане, реално това са следите от работата на този шестограм.
Нищо повече няма да се види и да го снимам по друг начин. Сложил съм ключе 10 да се види колко е реалния размер, защото аз си мислех, че е поне колкото пръста ми дебел...
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Не се занимавай с глупости. ако тръгнеш превантивно да сменяш шестостена ще влезеш във филм. Защото ако смениш само мъжкото , както те съветват колегите по горе , ще превърти много по - бързо. Защото новото мъжко ще разбие леглото на старото женско много бързо. Мъжкото и женското работят в синхрон и деформират еднакво. Ако искаш читаво да направиш ремонта , трябва да смениш и 2те . И пак не е гаранция за нищо , защото добре знаем ,че живота на резервните части е поне 1/3 от този на оригиналните. За твое успокоение пускай диагностика от време на време и проверявай състоянието на датчика на маслото. Защото този датчик е проблемен и често излиза от строя при тези мотори без да даде индикация. Превъртането на шестостена не става изведнъж. Той в началото задържа и лампата на маслото започва да примигва. Това е показател , че предстои да превърти нацяло. Затова датчика, който отчита налягането на маслото трябва да е ок. Така , че карай , проверявай датчика за масло, гледай да не примигва лампата и това е...
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
В механиката има правило никога два детайла, които си взаимодействат да не са с еднаква твърдост. Най-вероятно шестостенът е с по-малка, защото по-лесно се сменя.
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Въпрос за шестограма на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009
Чета доста компетентни колеги, та да обобщим с кои кодове на ДВГ при Passat CC е решен изцяло проблема с шестостена?
Прилагам и всички кодове на ДВГ вграждани във фейслифтов СС.
VW Passat CC (358)
136 к.с - дизел
11.2011 - 12.2016-код на мотора CFFA
VW Passat CC (358)
140 к.с - дизел
11.2011 - 12.2016-код на мотора CFFB
VW Passat CC (358)
170 к.с - дизел
11.2011 - 12.2016-код на мотора CFGB, CLLA
VW Passat CC (358)
177 к.с - дизел
12.2012 - 12.2016-код на мотора CFGC
VW Passat CC (358)
150 к.с - дизел
05.2015 - 12.2016-код на мотора CUVC
VW Passat CC (358)
184 к.с - дизел
05.2015 - 12.2016- код на мотора CUWA
Прилагам и всички кодове на ДВГ вграждани във фейслифтов СС.
VW Passat CC (358)
136 к.с - дизел
11.2011 - 12.2016-код на мотора CFFA
VW Passat CC (358)
140 к.с - дизел
11.2011 - 12.2016-код на мотора CFFB
VW Passat CC (358)
170 к.с - дизел
11.2011 - 12.2016-код на мотора CFGB, CLLA
VW Passat CC (358)
177 к.с - дизел
12.2012 - 12.2016-код на мотора CFGC
VW Passat CC (358)
150 к.с - дизел
05.2015 - 12.2016-код на мотора CUVC
VW Passat CC (358)
184 к.с - дизел
05.2015 - 12.2016- код на мотора CUWA
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта